Fitness Seller

Gyno = niet meedoen

Bezoekers in dit topic

2 atleten van reus (zat/zit hier ook op het forum) die niet mochten meedoen t.g.v. gyno (verder geen info, hij heeft dit op fb geplaatst)

28ivp05.jpg

Ik ken ze allebei enorm goed. Hun bedoelde ik dus ook. Snap er niks van hoor
 
Dat is belachelijk zeg.. Daar zou sylvana nu eens achter aan moeten!
 
Ik ken ze allebei enorm goed. Hun bedoelde ik dus ook. Snap er niks van hoor
Bij die linker zie je echt wat zitten. Die rechter echt helemaal niks althans op die foto. Of had die veel pukkels? Voor overmatig veel pukkels word je nu ook weggestuurd
 
Bij die linker zie je echt wat zitten. Die rechter echt helemaal niks althans op die foto. Of had die veel pukkels? Voor overmatig veel pukkels word je nu ook weggestuurd

Overmatig pukkels vind ik helemaal belachelijk, dat hoeft nog eens niet altijd aan aas te liggen.
 
Gyno ook niet per se...

Klopt, maar als je gyno uit je pubertijd hebt en je wil wedstrijden doen, laat je dat toch weghalen? ( Ik zou het sws doen als ik het zou hebben)
 
Overmatig pukkels vind ik helemaal belachelijk, dat hoeft nog eens niet altijd aan aas te liggen.
Klopt maar in wedstrijd prep zegt het wel heel erg veel of je moet veel pukkels krijgen door veel eiwit eten.

Heb al mensen horen zeggen dat ze inmiddels een beetje aan het doorslaan zijn. Ben benieuwd hoe lang het zo nog door gaat.
 
Klopt maar in wedstrijd prep zegt het wel heel erg veel of je moet veel pukkels krijgen door veel eiwit eten.

Heb al mensen horen zeggen dat ze inmiddels een beetje aan het doorslaan zijn. Ben benieuwd hoe lang het zo nog door gaat.
Heb gehoord dat ze straks voorafgaand aan wedstrijden de testikels van mannen gaan opmeten. Te groot betekent diskwalificatie.
 
ze slaan pas echt door als ze de testikels van vrouwen gaan opmeten,
yup, dan slaan ze door
 
Bij die linker zie je echt wat zitten. Die rechter echt helemaal niks althans op die foto. Of had die veel pukkels? Voor overmatig veel pukkels word je nu ook weggestuurd

Hij had geen pukkels niks hahaha!
 
ze slaan pas echt door als ze de testikels van vrouwen gaan opmeten,
yup, dan slaan ze door

Ik zei al tegen ze dat ze dan de vrouwen ook maar moeten controleren. Wil ik de controles wel doen :roflol:
 
2 atleten van reus (zat/zit hier ook op het forum) die niet mochten meedoen t.g.v. gyno (verder geen info, hij heeft dit op fb geplaatst)

dit is wel echt overdreven.

zijn genoeg mensen die al meer gyno hebben uit de pubertijd.
 
Hij had geen pukkels niks hahaha!
Dan is het helemaal een trieste bende! ben benieuwd waarom en met welke achterliggende reden ze hem dan hebben weggestuurd.

Die kerel had namelijk echt een gruwelijk goed fysiek. Alsof ze hem hebben weggestuurd omdat hij niet mocht winnen.
 
  • Like
Waarderingen: cjw
Wesley werd ook weggestuurd op NK zonder zichtbare gyno.

JB grand prix stond ie wel.

Vriendjespolitiek??
 
De discussie en controleren is niet om puur gyno ,maar om het wel of niet zien van iets wat er niet "normaal" uitziet.
Of het dus gyno is of wat anders maakt dus niet uit en ook niet waarom het er zit.
Zou het puur om gyno gaan dan zou er dus een arts aanwezig moeten zijn om dat vast te stellen ,maar dat gebeurd (op dit moment) niet.

Nou zeg ik niet dat ik het goed vind op deze manier en of ze wel of niet te overdreven controleren ,maar dit zijn de regels zoals de NBBF ze nu
(op dit moment) strict na leeft.

Er zijn een x aantal poses die je kan / moet aannemen om te kijken of er iets wel of niet te zien is en word "controleert" door een x aantal mensen van de bond.

Op foto's zoals bij die atleet van Reus waar je niks ziet, wil het dus niet zeggen dat het in andere poses niet te zien was / is.

Er zijn duidelijke brieven gestuurd vanuit de NBBF met het hoe en wat ,dus als er iets te zien was had je kunnen verwachten dat je weggestuurd ging worden.
 
De discussie en controleren is niet om puur gyno ,maar om het wel of niet zien van iets wat er niet "normaal" uitziet.
Of het dus gyno is of wat anders maakt dus niet uit en ook niet waarom het er zit.
Zou het puur om gyno gaan dan zou er dus een arts aanwezig moeten zijn om dat vast te stellen ,maar dat gebeurd (op dit moment) niet.

Nou zeg ik niet dat ik het goed vind op deze manier en of ze wel of niet te overdreven controleren ,maar dit zijn de regels zoals de NBBF ze nu
(op dit moment) strict na leeft.

Er zijn een x aantal poses die je kan / moet aannemen om te kijken of er iets wel of niet te zien is en word "controleert" door een x aantal mensen van de bond.

Op foto's zoals bij die atleet van Reus waar je niks ziet, wil het dus niet zeggen dat het in andere poses niet te zien was / is.

Er zijn duidelijke brieven gestuurd vanuit de NBBF met het hoe en wat ,dus als er iets te zien was had je kunnen verwachten dat je weggestuurd ging worden.

Laat dat duidelijk maar weg.... er staan teveel mensen op bij wie je meer ziet dan bij hun twee. Dus dat veroorzaakt voor een hoop gestress onder de mede atleten. Als er echt richtlijnen waren gesteld zoals je zegt doormidden van brieven hadden hun er wel wat aan gedaan...
 
Back
Naar boven