AndroidHealthClinic

Gynocomastie behandeling Hasselt Steen berg?

Bezoekers in dit topic

Ano_125197

Cool Novice
Lid geworden
24 okt 2013
Berichten
128
Waardering
28
Lengte
1m75
Goedemorgen,

Ik ben aan het overwegen om m'n gyno te laten behandelen in Hasselt, de reden is zeker de prijs dit verschilt zo bizar veel tegenover bijv. Bergman Clinics.

Prijzen:
  • Gynaecomastie met liposuctie: 950 euro + 21% BTW
  • Gynaecomastie zonder liposuctie : 350 Euro + 21% BTW
Cirurg :

Dr. Luc Bosmans

Ik ben zelfwoonachtig in friesland,maar ik reis liever 4 uur en evt een hotel overnachting dan dat ik 2000/3300 euro kwijt ben.

Iemand hier ervaring mee?

Site link: http://www.plastische-chirurgie-steenberg.be/
 
ben toevallig gisteren op consult geweest. Hoef alleen klierweefsel te verwijderen zonder liposuctie onder lokale verdoving was het in totaal 500 euro... wil je onder narcose dan was het 1100... Heb 6 mei operatie, consult was maar 5 minuten want ik wist alles al wat ik wou weten.
 
ben toevallig gisteren op consult geweest. Hoef alleen klierweefsel te verwijderen zonder liposuctie onder lokale verdoving was het in totaal 500 euro... wil je onder narcose dan was het 1100... Heb 6 mei operatie, consult was maar 5 minuten want ik wist alles al wat ik wou weten.
Waat dat is toevallig, denk je dat mogelijk is dat je een soort telefonisch consult hebt en evt foto's mailt?
Ik moet helemaal vanuit friesland komen, ik ga niet voor een 10/20 min consult naar BE afreizen:p
Ik heb achter mn linker tepel een hardeschijf en rechts een klein schijfje maar die valt niet echt op.
Volgens mij ook geen lipo nodig...
 
Ik denk het wel, moet je even bellen...
 
Ga je voor & na pics posten? Ben wel benieuwd.
 
Ik denk eerlijk gezegd dat een dokter u niet zal opereren als hij je niet persoonlijk gezien heeft. Je kan foto's sturen maar het lijkt mij dat hij die als soort van leidraad zal gebruiken maar hij zal je sowieso eerst willen onderzoeken en even voelen om zeker te zijn dat het gyno is. Je kan dan wel zeggen dat je bij een nederlandse dokter bent geweest en dat die zegt dat het zeker gyno is maar dan nog denk ik dat hij je eerst wil zien. Althans dat zou ik doen als ik dokter zou zijn.
 
Ik denk eerlijk gezegd dat een dokter u niet zal opereren als hij je niet persoonlijk gezien heeft. Je kan foto's sturen maar het lijkt mij dat hij die als soort van leidraad zal gebruiken maar hij zal je sowieso eerst willen onderzoeken en even voelen om zeker te zijn dat het gyno is. Je kan dan wel zeggen dat je bij een nederlandse dokter bent geweest en dat die zegt dat het zeker gyno is maar dan nog denk ik dat hij je eerst wil zien. Althans dat zou ik doen als ik dokter zou zijn.
Heb je gelijk in, zal even aftasten worden. Zou me een hoop tijd schelen!
 
gewoon in onderkant tepel. 3/4 centimeter doen ze alleen in erge gevallen bij liposuctie en huidreductie
 
gewoon in onderkant tepel. 3/4 centimeter doen ze alleen in erge gevallen bij liposuctie en huidreductie
Top gozer, jij bent waarschijnlijk eerder aan de beurt dan mij, ik wacht dan ook nog even.
Zou cool zijn als je me op de hoogte houd en evt. pics kan sturen in private message. Weet ik wat me te wachten staat!
Ben zelf nog nooit geopereerd of wat dan maar ook!
 
ik ook niet, maar is een kleine ingreep dus valt mee denk ik. ik houdt je op de hoogte!
 
Die prijzen gelden alleen voor Belgen niet voor buitenlanders, aldus dr. Steenberg ;)
 
hmmm, ben er toch echt gisteren geweest en daarin zei hij 500 all-in... Moet gewoon een consult plannen, dan hoor je wat het kost...
 
Even een kleine update, ik had een hele moeilijke huisarts, maar vandaag een gesprek gehad bij een andere huisarts en tot mijn verbazing schreef ze na het bekijken en voelen van mijn gyno gelijk een verwijsbrief voor de polikliniek chirugie! Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik al bijna 2 jaar last heb en "bijna" elke dag last heb op mentaal vlak. Ook aangegeven dat ik al aan het sparen ben dit had ze ook genoteerd voor de chirurg (teken dat ik er echt van af wil "haar woorden")!

Next week echo en gesprek met mn chirurg hopen dat het volledig wordt vergoed en anders toch naar ons mooie buurland
 
Die prijzen vallen heel goed mee, kleine 450 EUR als het zonder liposuctie is. Goed te doen denk ik dan :)
 
4 uur reizen voor een leven zonder gyno.. Wat maakt dat nou uit. Verder bespaar je ruim 2000 euro. Snel verdiend lijkt me
 
Back
Naar boven