AndroidHealthClinic

Gynocomastie behandeling Hasselt Steen berg?

Bezoekers in dit topic

Update:

Goedemorgen,

Langzamerhand begint een operatie nu steeds dichterbij te komen.
Ik heb er toch voor gekozen om de operatie in Nederland te laten doen.

Paar maanden geleden heb ik een verwijs brief gekregen, ik werd verwezen naar oncologie terwijl ik eigenlijks naar plastisch chirurgie moest.
Ik zal verder niet teveel ingaan op het oncologie gebeuren want er was niks aan de hand, borst gescand etc. overduidelijk alleen klier weefsel (wat ik zelf al wist).

Maar goed, terug naar de huisarts dat ik verkeerd verwezen was dus ik kreeg weer een verwijzing.. Dit keer voor de p.c hier werd ik gelukkig beter geholpen, de bloed geile assistente had mijn borst even gecontroleerd en later de vrouwelijke chirurg zelf nog.

Deze had mij door verwezen naar de internist om mijn hormoon waardes te laten checken. Er is mij overigens echt 2/3x gevraagd of ik anabolen had gebruikt.
Afgelopen vrijdag gebeld door de internist en er was niks te zien aan mijn hormoon waardes, dus mevrouw had geen bezwaar voor een operatie.

21 juli heb ik weer een afspraak bij de p.c even aftasten wat daar precies uitkomt, ik heb nog geen idee of het wordt vergoed of niet. Als dit niet het geval is, dan wacht ik gewoon een paar jaar en ga ik wel naar bergmann , ik denk trouwens wel dat het vergoed gaat worden.

Ik houd jullie op de hoogte.

Grtz
 
Heb je dit aan je verzekeringsmaatschappij gevragen? Ben bijna zeker dat het niet wordt vergoed, maarja
 
We gaan het zien bart, ik post het de 21e hier.

ik kreeg het via defensie ook vergoed maar die regelen alles zelf, ik weet wel dat bijna 99% van de gevallen in de burgermaatschappij gewoon op eigen kosten zijn. Ik help je hopen van niet ;)
 
Heroverweging aanvraag... wordt vervolgd
 
Dat was wel te verwachten. Zonde van eigen risico. :(
 
houd ons op de hoogte....ook erg benieuwd.
 
ben toevallig gisteren op consult geweest. Hoef alleen klierweefsel te verwijderen zonder liposuctie onder lokale verdoving was het in totaal 500 euro... wil je onder narcose dan was het 1100... Heb 6 mei operatie, consult was maar 5 minuten want ik wist alles al wat ik wou weten.
Heb je de operatie nu ondergaan? Je had de operatie 6 mei zei je, ik ben benieuwd naar je ervaring.
 
Back
Naar boven