Fitness Seller

HAARLEM-studie zoekt proefpersonen (gezondheidsonderzoek bij AAS)

Bezoekers in dit topic

Wat nou als er uit het onderzoek blijkt dat de AAS van een proefpersoon zwaar vervuild zijn met B.V.B zware metalen, word dit dan ook pas achteraf aan hem/haar bekend gemaakt?
Dan ben ik vooral erg benieuwd naar de bron van de zware metalen en hoe het kan dat deze in olie zijn opgelost. :p
 
Dan ben ik vooral erg benieuwd naar de bron van de zware metalen en hoe het kan dat deze in olie zijn opgelost. :p

UG gear is vaak vervuild met van alles toch?

Geen idee verder heb ooit wat over zware metalen in gear gelezen geloof ik dus idk :o
 
Kunnen we daar geen 2018 van maken :D?

Het onderzoek sluit als de 100ste deelnemer klaar is. Met andere woorden, zodra de 100ste deelnemer start met zijn kuur, loopt het onderzoek nog een jaar. Vermoedelijk is er meer tijd nodig dan tot september 2017, aangezien ik niet verwacht vóór het einde van dit jaar de 100ste deelnemer te vinden.
 
Wat nou als er uit het onderzoek blijkt dat de AAS van een proefpersoon zwaar vervuild zijn met B.V.B zware metalen, word dit dan ook pas achteraf aan hem/haar bekend gemaakt?

We testen alleen op AAS aangezien ik niet verwacht andere middelen dan AAS aan te treffen. Contaminatie met sporen van mineralen of andere middelen is natuurlijk altijd mogelijk, maar dit is hoogstwaarschijnlijk niet medisch relevant, al helemaal niet voor de recreatieve gebruiker, hooguit voor de topsporter (in verband met dopingcontroles).
 
Het vooruitzicht dat een andere vent mn zak in zn handpalm gaat houden om deze vervolgens te vergelijken met een setje oplopende-anal-beads staat mij toch wat tegen. Beter een vrouw kunnen gebruiken in de filemon aflevering.
 
Het vooruitzicht dat een andere vent mn zak in zn handpalm gaat houden om deze vervolgens te vergelijken met een setje oplopende-anal-beads staat mij toch wat tegen. Beter een vrouw kunnen gebruiken in de filemon aflevering.
Alleen daarom zou je al moeten willen meedoen.

Bryce1974
 
Bump. De HAARLEM-studie zoekt nog steeds deelnemers.
 
alle deelnemers mogen gezellig mee komen trainen bij de basic fit er tegenover.
 
Als ik niet off hoef te gaan zou ik graag mee hebben gedaan:o
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Goed nieuws, zie net voorbijkomen op Facebook dat er nu ook echocardiografisch onderzoek wordt verricht bij de deelnemers.
 
Goed nieuws, zie net voorbijkomen op Facebook dat er nu ook echocardiografisch onderzoek wordt verricht bij de deelnemers.
met wat voor symptomen moet ik langs de HA om dit te laten testen?
 
met wat voor symptomen moet ik langs de HA om dit te laten testen?
:roflol:

Je kunt dit ook buiten de HA om aanvragen, het kost je dan iets van 100 euro ongeveer als ik me niet vergis.
 
binnekort wel langs de longarts voor controle. mis zo'n 30% rechterlong dus miss met wat hints in de goede richting checken sze ook daar op. rest betaal ik allemaal netjes op testjenu ofzo.
 
Back
Naar boven