Fitness Seller

Halterset

Bezoekers in dit topic

JanR

Cool Novice
Lid geworden
14 nov 2016
Berichten
37
Waardering
6
Lengte
1m84
Massa
83kg
Ik train nu een aantal maanden thuis met dumbbells, optrekstang en eigen gewicht. Ik ben vooral bezig geweest om de techniek van squat en deadlift te leren.
Ik wou nu graag voor thuis een halterset aanschaffen. Is deze set hier goed genoeg voor? Of is dit al snel te licht voor bankdrukken etc.? En kan ik deze set ook uitbreiden met andere schijven?
Ik ben niet van plan om 200/300 kilo thuis te deadliften ivm veiligheid. Dus max 150 kilo is genoeg.

Complete Halterset 100 kg Gripper Kunststof - Gorilla Sports

Alvast bedankt
 
Ik zou niet voor kunststof gaat maar voor gietijzer over rubber.
 
doen ,mooi setje en voor beginners en semi -gevorderden goed genoeg

(maar voor dit geld had ik mooi een half jaar abbo bij een gym afgesloten)
 
Laatst bewerkt:
Met dat setje kan je wel al verder. Zou persoonlijk ijzeren schijven nemen. Maar om te beginnen goed genoeg.Nadien kan je altijd wat schijven bijkopen.

Heb je ook een verstelbaar bankje en een squatrekje? Zonder deze zijn je trainingen thuis wel beperkt.

Gewoon zien dat het 30 mm materiaal is dan vind je makkelijk schijven. Er zijn ook andere niet courante maten,die zou ik links laten liggen.
 
Op men werk hebben we dezelfde rechte bar, 1x is er 140kg aan gehangen (dit is het max gewicht dat ze hier hebben) en de bar staat nu in een mooie V-vorm.
 
Op men werk hebben we dezelfde rechte bar, 1x is er 140kg aan gehangen (dit is het max gewicht dat ze hier hebben) en de bar staat nu in een mooie V-vorm.

Maximum belastbaarheid staat er idd niet bij. Maar er zijn 30 mm baren die meer dan 150 kg aankunnen alvorens te plooien. Maar heb geen idee van de belastbaarheid van die in de link.
 
Maximum belastbaarheid staat er idd niet bij. Maar er zijn 30 mm baren die meer dan 150 kg aankunnen alvorens te plooien. Maar heb geen idee van de belastbaarheid van die in de link.