Fitness Seller

HeavyGrips grippers

Bezoekers in dit topic

Aanbieding!
Misschien interessant om in je schoen te krijgen! :)
het heavy grips starters pakket is nu afgeprijsd. Voor slechts €49,90 heb je nu de hg 100, hg150 en hg200 in huis en natuurlijk geen verzendkosten!

Check snel: http://www.sportfood.nl/heavy-grips-starterpakket/
 
LAST MINUTE KERSTCADEAU!
Op zoek naar een last minute Kerstcadeau voor jezelf of iemand anders? Wil je je onderarm-en handkracht verbeteren? De Heavygrips grippers zijn tot 24-12-12 in de aanbieding; van €20,90 voor maar €17,90 en geen verzendkosten!:)
 
had ze besteld maar niet gekeken naar de kracht die ze nodig hadden om dicht te krijgen, nu had ik dus de 250+300 besteld en had mn hart al in mn keel zitten, maar valt nog mee eerste poging uit het doosje hou ik nog een paar mm over :)
 
had ze besteld maar niet gekeken naar de kracht die ze nodig hadden om dicht te krijgen, nu had ik dus de 250+300 besteld en had mn hart al in mn keel zitten, maar valt nog mee eerste poging uit het doosje hou ik nog een paar mm over :)

Dat doe je goed! Bovengemiddelde knijp kracht heb je. Succes met je uitdaging!:)
 
Dat doe je goed! Bovengemiddelde knijp kracht heb je. Succes met je uitdaging!:)

bouwvakker he... kon ook al wel een appeltje chrushen maar als ik hiermee klaar ben gaan we voor een aardapel haha
 
Deze week (t/m dinsdag 12 februari) zijn de Heavy Grippers in de aanbieding!
 
Mijne een keer gekregen van een vriend van me, word dan toch maar tijd dat ik eens ga kijken voor HG, want zo hoe ik met deze grippers speel is er niks aan!
Beginnen met 150 dan?
 
Mijne een keer gekregen van een vriend van me, word dan toch maar tijd dat ik eens ga kijken voor HG, want zo hoe ik met deze grippers speel is er niks aan!
Beginnen met 150 dan?

''Speelgoed'' grippers en professionele grippers zijn niet met elkaar te vergelijken.;)

Als je al een tijdje aan het reppen bent met een plastic gripper, dan kun je zeker met de HG150 aanvangen. Als je al een iets bovengemiddelde gripkracht hebt dan zou je de 200 kunnen overwegen, maar die sluit je dan waarschijnlijk max. 1-2 keer.:)
 
zojuist om 15:53:41 een bestelling geplaatst met onder andere alle heavy grippers,
hopelijk krijg ik ze morgen binnen!:shake::D
 
haha wat een slapjanus ben ik, ik heb in mijn enthousiasme alle heavy grippers besteld, maar kan de 150 niet eens dichtkrijgen met links.:grumble:

Wat zou mijn warming up set dan moeten zijn,de expand your hand bands?
 
Laatst bewerkt:
haha wat een slapjanus ben ik, ik heb in mijn enthousiasme alle heavy grippers besteld, maar kan de 150 niet eens dichtkrijgen met links.:grumble:

Wat zou mijn warming up set dan moeten zijn,de expand your hand bands?

Hoi Gaultier,
Zo slap ben je niet want de meeste mannen beginnen met de 150.;)
De expand your hand bands zijn voor de tegenovergestelde spieren als die gebruikt worden voor de gripper dus daar zal je als warming-up niet zo heel veel aan hebben. Als waring-up zou je een tennisbal kunnen pakken waar je geleidelijk steeds harder in knijpt.
Succes en hou ons op de hoogte van je vorderingen!:)
 
haha wat een slapjanus ben ik, ik heb in mijn enthousiasme alle heavy grippers besteld, maar kan de 150 niet eens dichtkrijgen met links.:grumble:

Wat zou mijn warming up set dan moeten zijn,de expand your hand bands?

Opwarmen met 3 x 10 reps met de 100

Full power set 3 x 5 reps met de 150! en dat 3x in de week tot je de 150 goed dicht krijgt!
 
Die getallen staan voor het aantal lbs dat nodig is om er 1 te sluiten,
Nou heb ik thuis geprobeerd op de weegschaal en komt tot +- 90 kg met 2 handen.
Dus 45 per hand, wat zou betekenen 100 lbs dus gripper 100.
Ik kan een dubbel overhand deadlift van 150 kg zonder straps, dus zou ik dan de 100 gripper moeten kopen?(lijkt me dan weer sterk)
Of ik ben gwn een pussy xd
 
VRaagje, waarom moeten ze zo duur zijn bij jullie? Ik heb exact de zelfde besteld, zelfde verpakking en zelfs de beschrijving die jullie erbij hebben is enkel naar het Nederlands vertaald. Verder exact het zelfde. En ik heb slecht 8 per stuk betaald. Maakt niet uit welke sterkte (100,150,200,250,300,350)

Heb zelf 150 & 200.
 
VRaagje, waarom moeten ze zo duur zijn bij jullie? Ik heb exact de zelfde besteld, zelfde verpakking en zelfs de beschrijving die jullie erbij hebben is enkel naar het Nederlands vertaald. Verder exact het zelfde. En ik heb slecht 8 per stuk betaald. Maakt niet uit welke sterkte (100,150,200,250,300,350)

Heb zelf 150 & 200.

Hoi JDonkers,

Ik hoor heel graag waar jij de HeavyGrips vandaan haalt voor 8 euro inclusief verzendkosten, invoerbelasting en BTW. Dan gaan we ze daar ook kopen!:) Om je een idee te geven de eerste 4,18euro van een gripper is alleen al de 21BTW die je betaalt! Dan komen er nog verschepingskosten en invoerkosten bij en uiteraard de inkoopprijs. Wat er dan overblijft is de winst. Dat gaat je voor 8 euro per gripper niet lukken in Nederland!;) Er zijn overigens ook de nodige nep grippers van een veel mindere kwaliteit in omloop waar je ook geen levenslange garantie op krijgt. Mail ons gerust op info@sportfood.nl dan laten we Heavygrips zelf even uitzoeken of je wel echte hebt.
 
Laatst bewerkt:
De Crazy Monday aanbieding van 29-09-'14

€7 korting op de Heavy Grips gripper!

Verbeter je gripkracht met deze professionele grippers met levenslange garantie!
Deze aanbieding is alleen vandaag geldig. Doe snel je voordeel!:)

crazy-monday-29-9.jpg
 
Back
Naar boven