Fitness Seller

Heb jij een baard?

Heb jij een baard

  • Ik ben een man, dus JA

  • Ik ben een man maar mag van m'n vrouw/vriendin/moeder geen baard laten groeien, dus NEE :(

  • NIX18, dus NEE

  • Ik ben een vrouw, dus NEE

  • Ik ben een vrouw maar geef geen antwoord!


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Het enige haar tussen de benen van een vrouw mag zijn, mijn baard
 
ik wil het geen baard noemen maar er groeit wel haar uit mijn gezicht wat ik niet regelmatig afscheer
 
Gezien ik er niet als een zwerver wil uitzien, nee.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Gezien ik er niet als een zwerver wil uitzien, nee.

* Nee, want ik heb een baan en een vaste woon of verblijfplaats. (Deze optie stond er helaas niet tussen) :D
 
Baard is overdreven. Ik trim op 4 mm, dus heb maar ja gestemt.
 
* Nee, want ik heb een baan en een vaste woon of verblijfplaats. (Deze optie stond er helaas niet tussen) :D

Er zitten opvallend veel daklozen op het forum dan. En een paar 'mannen' die stiekem meisjes zijn.
 
Gelukkig zit ik in de IT, dus beroepsmatig kom ik er ook goed mee weg. Heb er nog nooit last van gehad.

Als ik op een willekeurige IT afdeling kom en de technisch man heeft geen van deze kenmerken:

- baard
- lang haar
- zwart shit met wolven en een maan
- metal band shirt met symmetrisch logo wat niet te lezen is
- excentrieke lichaamstaal

Dan heb ik geen vertrouwen in zijn kunde.


Moet wel zeggen dat ik persoonlijk baardgroei enkel ok vind mits

5 mm > lengte > 2 cm

Alles daartussen is meestal puberhaar en vind ik er vaak beetje pauperig uit zien.

Goed verzorgd, dus strakke baard of anders niet. Je zou in principe met je gezichtshaar nog wel goed moeten overkomen in een maatpak.
 
Ik moet mijn baard laten staan van mijn vrouwtje, vindt ze ruiger/mannelijker/sexier :)

Wel een verzorgd getrimde baard :)
 
Ik moet mijn baard laten staan van mijn vrouwtje, vindt ze ruiger/mannelijker/sexier :)

Wel een verzorgd getrimde baard :)

Als je geen baard wil laten staan nodig dan wat mannen met baarden uit voor je vrouwtje :D
 
Als je geen baard wil laten staan nodig dan wat mannen met baarden uit voor je vrouwtje :D

Waarom zou ik geen baard willen laten staan? Zeg ik toch niet.

Ik wissel in principe af tussen geschoren en korte baard maar mijn vrouwtje haar voorkeur gaat dus uit naar mezelf MET baardje :)

Dus neen Johny, je wordt niet uitgenodigd :p
 
Waarom zou ik geen baard willen laten staan? Zeg ik toch niet.

Ik wissel in principe af tussen geschoren en korte baard maar mijn vrouwtje haar voorkeur gaat dus uit naar mezelf MET baardje :)

Dus neen Johny, je wordt niet uitgenodigd :p

Heb ik voor niks al 2 dagen mn baard laten staan !!!!!!!! :D
 
Salty of gewoon eerlijk :p

Salty :P

Maar iedereen heeft natuurlijk recht op een eigen mening en zo, ikzelf vind dat een baard net heel gedistingeerd kan zijn ;)
 
Salty :P

Maar iedereen heeft natuurlijk recht op een eigen mening en zo, ikzelf vind dat een baard net heel gedistingeerd kan zijn ;)

Nou, ik heb er nog niet veel gezien waarbij dat het geval is. 99% van de 'nieuwe' baardmannen lijkt gewoon nergens op :p
 
Back
Naar boven