MuscleMeat

Heef iemand ervaring met Axelamin

  • Topic starter Mv91
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 26K
  • Volgers 17

Bezoekers in dit topic

Jongens!!!

Lees dit maar even!!!

Ik had namelijk al last van erg vervelende steken in mn hoofd en telkens op dezelfde plek,
als dit echt zo waar is verklaard het wel een hoop...(wilde al naar de HA gaan)

het gaat over het stofje dimethylamylamine wat tevens in Axelamin zit!

Bij reacties krijg je ook nog een youtube filmpje erover te zien!

Ik ben immiddels gestopt ivm de vele bijwerkingen, had er meer last van dan dat het baatte ;)

Ben door mijn zeggen niet echt afgevalle erdoor, ja vocht... want als je een pil neem ga je zweten als peentjes, die 2 kg was naar mijn idee gewoon vocht dan ;)

http://www.nu.nl/gezondheid/2891478/waarschuwing-voedingssupplement.html
 
Laatst bewerkt:
dimethylamylamine of geranium/geranamine ofwel 3 methyl hexanamine zoals het op de doping lijst staat
is inderdaad de werkende stof... hoe meer van dit goedje in dergelijke burners zit hoe "beter"

in sommige landen ( nieuw zeeland ,australie ) is dit ook de enige werkende stof in bijvoorbeeld partypills.

ikzelf ben er voor geschorst destijds twee jaar, momenteel is ie weer naar een ander lijstje verplaatst bij cannabis en dergelijke waar je eerst 3 maanden krijgt en de tweede keer pas 2 jaar

hoe dan ook als je prestatie en competatief sport voor een bond hou er even rekening mee.
 
ik zie dat de topic al even oud is, Ik ben redelijk nieuw hier, Was op zoek naar axelamin gebruikers, Zelf pluis ik eerst alles uit voor ik zoiets neem, Enkel weet ik al vele vele jaren dat synefrine (als ik dit juist schrijf ?) al heel lang bestaat en al in alles is afgekeurd (misbruik) Het is een super goedwerkend middel tegen de honger en een energieboost, het zat vroeger een tijdje ook in otrivine(neuspray /tabletten. je neus sprong open en bleef die ook heel de dag lang met een licht gevoel in je hoofd wat ik niet altijd prettig vond . honger had je niet,.. maar door misbruik dus van de markt gehaald. in allerlei vermageringspilletjes gezeten, werkte super, Maar kan dus slecht zijn voor het hart, indien je er teveel van neemt en het niet ernstig neemt met de toegelaten dagelijkse hoeveelheid. het verbaasde me toen ik nu pas de reclame kreeg voor axelamin, Ik wil ht zeker en vast ook zelf uitproberen, Maar ken nu maar 1site waar ze het verkopen , kent iemand een goed betrouwbare site waar je ook met ideal (mister cash ) kan betalen ?, dank
 
ik zie dat de topic al even oud is, Ik ben redelijk nieuw hier, Was op zoek naar axelamin gebruikers, Zelf pluis ik eerst alles uit voor ik zoiets neem, Enkel weet ik al vele vele jaren dat synefrine (als ik dit juist schrijf ?) al heel lang bestaat en al in alles is afgekeurd (misbruik) Het is een super goedwerkend middel tegen de honger en een energieboost, het zat vroeger een tijdje ook in otrivine(neuspray /tabletten. je neus sprong open en bleef die ook heel de dag lang met een licht gevoel in je hoofd wat ik niet altijd prettig vond . honger had je niet,.. maar door misbruik dus van de markt gehaald. in allerlei vermageringspilletjes gezeten, werkte super, Maar kan dus slecht zijn voor het hart, indien je er teveel van neemt en het niet ernstig neemt met de toegelaten dagelijkse hoeveelheid. het verbaasde me toen ik nu pas de reclame kreeg voor axelamin, Ik wil ht zeker en vast ook zelf uitproberen, Maar ken nu maar 1site waar ze het verkopen , kent iemand een goed betrouwbare site waar je ook met ideal (mister cash ) kan betalen ?, dank

[Link niet meer beschikbaar]
 
Alleen vanwege het hoge bedrag zou ik voor andere producten kiezen :)
 
Opgelet indien je MAO inhibitors neemt (anti depressiva), er zit tyramine in en is vaak niet toegestaan tijdens het gebruik hiervan.
Ik gebruik het spul nu voor de 4de dag en ga er mee stoppen , ik word et steeds misselijk van en in gebruik ook nog andere medicatie die waarschijnlijk niet samengaan !
Ik geloof niet dat het spul echt doet afvallen en denk zelfs dat het zeer slecht voor je lichaam is .
Als je steeds zo beroerd bent dat je niks meer eet val je wel af ja !
 
Hoi toevallig vandaag ook Axelamin gekocht en ik wilde eens weten hoe en wat voordat ik eraan begin en zo kwam ik op dit forum terecht.....
Behalve niet te laat meer innemen ivm slapen nog andere tips? En hoe zit het met combinatie met Creatine bijv of Eiwitshakes?? Weten jullie dat?

Thanx ;-)
Een goede tip ; hou het geld in je zak ! Koop die rotzooi niet , kwakzalverij !
 
Back
Naar boven