AndroidHealthClinic

Heel het jaar door cardio doen heeft alleen maar voordelen

Heel het jaar door cardio doen heeft alleen maar voordelen


  • Totaal stemmers
    426

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
cardio doe je niet op een loopband, dat doe je buiten!! ;P veel leuker geloof mij maar, hou het 10 min vol op zoon loopband is gvd saai. buiten is veel chiller ^^
 
cardio doe je niet op een loopband, dat doe je buiten!! ;P veel leuker geloof mij maar, hou het 10 min vol op zoon loopband is gvd saai. buiten is veel chiller ^^
In de winter is het letterlijk veel chiller ja. Mijn vingers vroren er bijna af dinsdagavond! :D Doe mij in de winter toch maar binnen roeien en trappen lopen.
 
In de winter is het letterlijk veel chiller ja. Mijn vingers vroren er bijna af dinsdagavond! :D Doe mij in de winter toch maar binnen roeien en trappen lopen.

oo dat heb ik niet:P, vind in de winter super fijn. 2 korte shirts aan en langebroek. heb het na paar minute niet koud meer alleen voel na tijd mijn arme ook niet meer maar is niet erg. ;P als ik handschoene/langemouwe/muts op doe krijg ik het warm en daar heb ik een hekel aan :P. tijdens het renne vind ik dat niet fijn dan
 
Ik ben er mee eens dat het alleen maar voordelen heeft. Maar puur voor mezelf vind ik het beter om mijn cardio te verminderen wanneer ik bulk dan wanneer ik in cut mode ben. Als ik ga cutten wil ik aan niets anders denken dan vet verliezen, en door het verminderen aan kcal/koolhydraten + intense cardio kom ik helemaal in die mind set.

Wanneer ik massa wil winnen doe ik amper cardio.
 
cardio doe je niet op een loopband, dat doe je buiten!! ;P veel leuker geloof mij maar, hou het 10 min vol op zoon loopband is gvd saai. buiten is veel chiller ^^
Dat hangt volledig af van je omgeving. Als jij een bos of park in de buurt hebt dan is het ideaal, maar de meeste mensen hebben dat niet. Lopen op verharde weg is zeer slecht voor je gewrichten en de omgeving is dan ook niet echt aangenaam. De loopband geeft mij juist meer vrijheid (omgevingstemperatuur, airco...) en maakt het minder saai (mogelijk om tv te kijken, met iemand te praten...).

Dus nogmaals wat je zegt hangt gewoon af van de situatie. Ik moet er niet aan denken om in onze buurt te gaan lopen, en zeker niet bij slecht / minder goed weer.
 
Dat hangt volledig af van je omgeving. Als jij een bos of park in de buurt hebt dan is het ideaal, maar de meeste mensen hebben dat niet. Lopen op verharde weg is zeer slecht voor je gewrichten en de omgeving is dan ook niet echt aangenaam. De loopband geeft mij juist meer vrijheid (omgevingstemperatuur, airco...) en maakt het minder saai (mogelijk om tv te kijken, met iemand te praten...).

Dus nogmaals wat je zegt hangt gewoon af van de situatie. Ik moet er niet aan denken om in onze buurt te gaan lopen, en zeker niet bij slecht / minder goed weer.

lol ik zie me indd niet lopen va Zwartevijver tot Comte de Flandre heen en weer :roflol:
 
oo dat heb ik niet:P, vind in de winter super fijn. 2 korte shirts aan en langebroek. heb het na paar minute niet koud meer alleen voel na tijd mijn arme ook niet meer maar is niet erg. ;P als ik handschoene/langemouwe/muts op doe krijg ik het warm en daar heb ik een hekel aan :P. tijdens het renne vind ik dat niet fijn dan

Als je zo van buiten hardlopen houd, waarom schaf je dan niet een beetje fatsoenlijke hardloop kleding aan, die kleding is daar precies voor gemaakt. heb je nergens last van.
 
Dat hangt volledig af van je omgeving. Als jij een bos of park in de buurt hebt dan is het ideaal, maar de meeste mensen hebben dat niet. Lopen op verharde weg is zeer slecht voor je gewrichten en de omgeving is dan ook niet echt aangenaam. De loopband geeft mij juist meer vrijheid (omgevingstemperatuur, airco...) en maakt het minder saai (mogelijk om tv te kijken, met iemand te praten...).

Dus nogmaals wat je zegt hangt gewoon af van de situatie. Ik moet er niet aan denken om in onze buurt te gaan lopen, en zeker niet bij slecht / minder goed weer.

ja dat is waar, dorp is dan wel nice ;).

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Als je zo van buiten hardlopen houd, waarom schaf je dan niet een beetje fatsoenlijke hardloop kleding aan, die kleding is daar precies voor gemaakt. heb je nergens last van.

heb ik. zoon strakker shirt zeg maar met van die gaatjes. maar in de winter had ik dat nog niet en wil niet met een trui gaan lopen dus deed ik gewoon 2 shirts aan :P
 
na een intensieve kracht training vraagt je lichaam om voedingsstoffen en die krijgt die dan niet maar wat ga je dan wel doen ?

cardio......

het heeft voordelen maar ook nadelen ligt indd aan je doel
 
na een intensieve kracht training vraagt je lichaam om voedingsstoffen en die krijgt die dan niet maar wat ga je dan wel doen ?

cardio......

het heeft voordelen maar ook nadelen ligt indd aan je doel

Jah maar je moet ook geen 4 uur kracht doen ey slimbo.
Als je gewoon max 1.5 uur kracht doe en daarna bijvb 1 uur cardio doe is er niets aan de hand.
 
Oneens voor mij. Met mijn doelstellingen is cardio alleen in de cut nodig.
 
Overdaad schaadt en het ligt volgens mij helemaal aan je doel en de intensiteit van de cardio. Zal zeker niet hele hele jaar hetzelfde programma draaien.
 
voor je BB-doelen minder goed, voor je gezondheid en je conditie beter
 
voor je BB-doelen minder goed, voor je gezondheid en je conditie beter

Oh, welke nadelen zul je dan ondervinden, van laten we zeggen: 10min cardio na je KT?
Minder groeien? Gewoon +200kcal...
 
Oh, welke nadelen zul je dan ondervinden, van laten we zeggen: 10min cardio na je KT?
Minder groeien? Gewoon +200kcal...

hangt ervan af welk lichaamstype je bent
ik ben als ecto geboren, heb mn 87kg tot nu toe zuurverdiend en moetn vechten voor elke gr spiermassa
als ik meer cardio zou doen, zou het nog moeilijker worden om buffer te worden
 
Meer cardio = betere conditie = zwaardere sets kunnen doen = meer groeien.

Gewoon meer eten en komt goed.
 
Meer cardio = betere conditie = zwaardere sets kunnen doen = meer groeien.

Gewoon meer eten en komt goed.

+10000

Ik snap werkelijk niet wat er allemaal omgaat bij die gasten die denken dat cardio het hele jaar door een negatief effect zou hebben op je mass gains.

Bij ons in de gym precies hetzelfde niemand wil cardio doen omdat het zogenaamd spierverlies zou veroorzaken.

Ik doe het hele jaar door cardio en ik ben gewoon de grootste van de gym dus wat is er dan aan de hand homoos juist jullie zijn gewoon LUI!

Zoals Grote T zeg goed eten nooit te lang in totaal met je work out bezig zijn en na training gelijk voeden hoe simpel kan het zijn.

Iedereen wil groot zijn maar het enige wat ze worden is groot en vet nooit groot en droog en juist daarom is cardio zo belangrijk voor een compleet fysiek.

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

hangt ervan af welk lichaamstype je bent
ik ben als ecto geboren, heb mn 87kg tot nu toe zuurverdiend en moetn vechten voor elke gr spiermassa
als ik meer cardio zou doen, zou het nog moeilijker worden om buffer te worden

Meer vreten slet en minder jammeren

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Oh, welke nadelen zul je dan ondervinden, van laten we zeggen: 10min cardio na je KT?
Minder groeien? Gewoon +200kcal...

10min cardio is belachelijk minstens 20 interval liever min 45 tot 60 max low intensitie.
 
En ook is er een groot verschil tussen cardio van een uur of langer of cardio van 15-20 minuten. Voor conditietraining gewoon korte intensieve sessies doen en dan heb je ook een minimum afgifte van katabole hormonen.
 
wat is dan het best voor vet af te breken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven