XXL Nutrition

Helaas stop ik met IVDM..

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Door drukte lukt het me niet meer om netjes maandelijks een nieuwe IVDM te plaatsen, om die reden heb ik besloten met IVDM te stoppen.

Momenteel bekijken we of een van de andere mods dit over wilt nemen. Zou leuk zijn als dit voort blijft bestaan.

Iedereen bedankt voor het lezen en ook een dank aan degene die bereid waren om mee te werken aan IVDM.

Groet, Tremendes
 
Jammer dat je stopt Tremendes! Toch leuk geweest om al die interviews te lezen, bedankt :)
 
Zonde, hoop dat iemand het overneemt! Vond het leuk om de interviews te lezen, stimuleerde ook.
 
zonde! wel klasse voor je inzet :-)
 
heel erg bedankt voor je inzet! ik vond het altijd erg leuk om ze te lezen.
 
Zal ik dat wel doen vanaf nu :D er zijn nog zoveel beesten op dit forum die iedereen hier nuttige tips kunnen geven in een interview. Jordybuild bijvoorbeeld!
 
Zal ik dat wel doen vanaf nu :D er zijn nog zoveel beesten op dit forum die iedereen hier nuttige tips kunnen geven in een interview. Jordybuild bijvoorbeeld!

hou ik je aan. wanneer komt de eerste:)?
 
Ah jammer. Komt die van sept+okt nog? (masha en berry?)
 
Was echt een leuke sectie op het forum, prima interviews ook geleverd tremendes. :thumbs:

Heb er goeie hoop in dat iemand anders het stokje overneemt. :)
 
Jammer! Wel respect voor je vele verslagen.
Ik hoop dat iemand het stokje van je overneemt.
 
Damn, jammer zeg.
Was altijd leuk om te lezen.
 
Jammer hoop wel dat het wordt doorgezet door iemand anders. Altijd vermakelijk en soms ook motiverend om te lezen. Toch bedankt voor alle ivdm die je hebt gedaan.
 
:( ik vond het altijd leuk om te lezen. Jammer
 
Die interviews met dbb leden zijn altijd wel leuk om te lezen ja!
hopen dat er iets op gevonden kan worden

En als niemand van de mods het over wil nemen, misschien een idee leden zelf te laten doen? Bijvoorbeeld degene die als laatste geinterviewd is kiest iemand en stelt diegene 5 vragen, diegene geeft het stokje weer door, kiest iemand uit, stelt 5 vragen en ga zo maar door.
Ik denk dat genoeg leden dat ook wel leuk of interessant vinden voor een keer om te doen, heb vaker zoiets gezien in een online community, geeft wel een leuk effect
 
Iedereen bedankt voor de reakties. Leuk om te horen dat het op prijs werd gesteld. Stokje doorgeven is een leuk idee maar voordat je het weet krijgen we interviews van leden die nagenoeg alleen in allerlei rondhangen en geneens trainen. Dus dat lijkt me niet zo'n goed idee.
Mijn collega mods lijken nog niet zo happig om het over te nemen dus zal eens met big T overleggen of er een mogelijkheid is om te continueren.
 
dat vind ik logish tremendes. het moeten wel serieuze ivdm zijn! hopelijk kunnen ze door gaan!
 
Ik zou gewoon iemand die je kent/waarvan je weet dat die het serieus neemt en die het ook wil doen het laten overnemen. Die kan dan het interview doorsturen naar jou/big-T en die kan dan vervolgens beslissen om het te posten. Zo scheelt het jullie een hoop werk en is de fun er voor ons nog steeds :)
 
Hoop dat het weer opgepakt wordt ik vond het wel lachen om te lezen altijd!
 
Back
Naar boven