AndroidHealthClinic

Help a.u.b.! Buikvet blijft...

Bezoekers in dit topic

Doe eiwitten eens wat lager, naar ca 200-215 gr op zowel rust als trainingsdagen

Doe vetten op rustdagen hoger, naar ca 1 gr p kg bodyweight

Op Trainingsdagen verhoog je m (vet) naar ca 45-50 gr. Totaal


Geen extra cardio want je hebt al een deflict van 20%,

Gewoon de basisoefeningen en zwaar

Goed eten, dus let erop dat je je macro's hit
Hoog in eiwitten is best pittig te halen, ik doe het met veel tonijn/zalm en kip

(Kan/hoeft niet) Doe 1x per week of 1x in de 2 weken ff een junkdag.... Wel op je totaal calorieën blijven voor die dag, maar die ene dag soort voeding wat je wilt, pizza kapsalon whatever

Dankje, hier heb ik wat aan. Kan ik hoog in eiwitten ook makkelijker halen door bijvoorbeeld extra kwark te nemen?
 
Dankje, hier heb ik wat aan. Kan ik hoog in eiwitten ook makkelijker halen door bijvoorbeeld extra kwark te nemen?
zet het in je schema, probeer het uit
 
Dankje, hier heb ik wat aan. Kan ik hoog in eiwitten ook makkelijker halen door bijvoorbeeld extra kwark te nemen?

Wat dinky zegt!


Wat voor eiwitten maakt niet uit.. Maakbje schema en zorg dat je macro's kloppen
 
Wat dinky zegt!


Wat voor eiwitten maakt niet uit.. Maakbje schema en zorg dat je macro's kloppen


Akkoord.
Ik probeer mijn schema nu zo goed mogelijk aan te laten sluiten m'n macro's.
Maar ik vroeg het omdat ik begrepen heb dat het 'langzame' eiwitten zijn en vroeg me of dat wel verstandig is. That's it.
 
Maakt geen snars uit, zorg gewoon voor eiwitten uit verschillende bronnen

Vis vlees ei en zuivel
 
Ja, dat heb ik inmiddels in de praktijk ook al wel gemerkt dus.
Echt overal kan ik wel verschil zien, maar dat laatste beetje buikvet, no way! Demotiveert wel zeg :mad:
wat was het ookeweer?

''waar het t eerste aankomt zal het t laatst verdwijnen''
Vervelend maar waar!

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 19:27 ----------

Dankje, hier heb ik wat aan. Kan ik hoog in eiwitten ook makkelijker halen door bijvoorbeeld extra kwark te nemen?
Zou ik niet doen trouwens,
Extra kwark is extra zuivel is extra lacotse is extra vocht onder te huid..
Lijk je vetter dan je bent!
 
wat was het ookeweer?

''waar het t eerste aankomt zal het t laatst verdwijnen''
Vervelend maar waar!

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 19:27 ----------


Zou ik niet doen trouwens,
Extra kwark is extra zuivel is extra lacotse is extra vocht onder te huid..
Lijk je vetter dan je bent!


Oke dankje.
Meer zoeken richting het 'vochtafdrijvende'-voedsel dan denk ik?
En ik denk ook meer verse groentes nemen ipv de zakken groentes uit de diepvries bij de supermarkt...?!
 
De afgelopen tijd heb ik gemerkt dat bepaalde oefeningen voor mijn borst een veel beter effext hebben sinds ik die uitvoer.

Ik merk denk daarom dat ik mijn onderste buikspieren beter moet trainen en kijken welke oefeningen het beste resultaat geven.
 
De afgelopen tijd heb ik gemerkt dat bepaalde oefeningen voor mijn borst een veel beter effext hebben sinds ik die uitvoer.

Ik merk denk daarom dat ik mijn onderste buikspieren beter moet trainen en kijken welke oefeningen het beste resultaat geven.

snap niet echt wat je probeert te zeggen? Je borst gaat beter, en je moet daardoor je buikspieren beter trainen ??
 
snap niet echt wat je probeert te zeggen? Je borst gaat beter, en je moet daardoor je buikspieren beter trainen ??

haha, nee dat wil ik niet zeggen. Ik probeer betere oefeningen te vinden voor mn onderste buikspieren, oefeningen die beter resultaat geven. Ik heb ook gemerkt dat ik bij mijn borstoefeningen bepaalde oefeningen heb die een stuk beter resultaat geven, waar ik meer vooruitgang mee boek.
 
voor onderste buikspieren kan ik legraises aanraden. Indien die al goed op pijl zijn, kan je ze weighted maken. (zit zelf nog aan de normale raises hoor :p)
 
haha, nee dat wil ik niet zeggen. Ik probeer betere oefeningen te vinden voor mn onderste buikspieren, oefeningen die beter resultaat geven. Ik heb ook gemerkt dat ik bij mijn borstoefeningen bepaalde oefeningen heb die een stuk beter resultaat geven, waar ik meer vooruitgang mee boek.

Het heeft voornamelijk met je voeding te maken om je buikspieren zichtbaar te krijgen. Om je onderste buikspieren te trainen kan je legg raises doen (verschillende varianten hierop).

Voor je borst is de basis naar mijn mening:

-Bench press
-Db incline press
-fly beweging (incline of plat)
 
Het heeft voornamelijk met je voeding te maken om je buikspieren zichtbaar te krijgen. Om je onderste buikspieren te trainen kan je legg raises doen (verschillende varianten hierop).

Voor je borst is de basis naar mijn mening:

-Bench press
-Db incline press
-fly beweging (incline of plat)

Qua voeding weet ik niet meer wat ik moet optimaliseren, mogelijk het strikter bijhouden van het aantal kcal maar ik eet wel de juiste voeding.

De legraises vind ik wel lastig inderdaad
 
Back
Naar boven