AndroidHealthClinic

Help! Fotoshoot voorbereiden onmogelijk?

Bezoekers in dit topic

Leopard888

Novice
Lid geworden
23 aug 2015
Berichten
24
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
heb maandag over anderhalve week een fotoshoot en wil daarom mn voeding aanpassen, carbs droppen en de laatste week zout inname verminderen. Maar dat is gewoon onmogelijk samen te doen. Als ik mn carbs wil verminderen ben ik op veel proteine rijke producten aangewezen en die zitten vol met zout.
de laatste 2 dagen voor de shoot moet mijn zout inname minimaal zijn, onder de 500miligram, maar 1 fucking blikje tonijn bevat al 1000 miligram zout. 100 gram kip bevat al 130miligram zout. 100 gram kaas ook 1000 miligram. Dat is al 2x zoveel als ik op een dag mag hebben???
En andere producten waar weinig zout in zit bevat weer veel koolhydraten...:(
En op groentes kan je niet leven want dan komt je nooit fatsoenlijk aan je callorieen.

Weten jullie nog voedsel wat weinig carbs, weinig zout en toch redelijk veel kcal's bevat? Want ik kan echt niks vinden.
 
Koolvis met broccoli.
 
*Kijkt naar stats*
Is dat hele depleten enzo wel nodig? En waarom die shoot?
 
heb maandag over anderhalve week een fotoshoot en wil daarom mn voeding aanpassen, carbs droppen en de laatste week zout inname verminderen. Maar dat is gewoon onmogelijk samen te doen. Als ik mn carbs wil verminderen ben ik op veel proteine rijke producten aangewezen en die zitten vol met zout.
de laatste 2 dagen voor de shoot moet mijn zout inname minimaal zijn, onder de 500miligram, maar 1 fucking blikje tonijn bevat al 1000 miligram zout. 100 gram kip bevat al 130miligram zout. 100 gram kaas ook 1000 miligram. Dat is al 2x zoveel als ik op een dag mag hebben???
En andere producten waar weinig zout in zit bevat weer veel koolhydraten...:(
En op groentes kan je niet leven want dan komt je nooit fatsoenlijk aan je callorieen.

Weten jullie nog voedsel wat weinig carbs, weinig zout en toch redelijk veel kcal's bevat? Want ik kan echt niks vinden.
De producten die je noemt zijn allemaal verwerkt of zit ergens in om het langer houdbaar te houden, vandaar zoveel zout. Check de post van Hilrr...
 
Met vis en kip kan ik genoeg eiwitten binnen krijgen zonder zout en koolhydraten, alleen heb ik uiteraard ook vet nodig voor energie.
Weten jullie nog producten met een redelijk hoog (gezond) vet gehalte maar met weinig carbs en zout?
 
Ongezouten noten.

Was dat zo moeilijk?
 
Krijg ik dan niet een mega eiwit overschot? want in noten zitten ook veel eiwitten.
Als mn voeding bijna alleen uit eiwitten en vet bestaat waarvan veruit het meeste eiwitten is
 
Hoe ben je zo ver gekomen dat mensen een fotoshoot van je willen doen als je hier al moeite mee hebt?
 
man man man man man

koekeratjas are daijing
 
Proteine shakes?
 
oh sorry, ik wist niet dat er van mensen verwacht werd dat ze alle supermarkt producten hun hoofd kennen... smh
 
Voor je vet lekker veel olijfolie nemen om in te bakken..

Eieren, avocados..
Vette vis..

En je vraagt je af of je dan niet een mega eiwit overschot krijgt.. Je zult je kcal toch uit eiwit en ver moeten halen als je het niet uit carbs haalt.. Natuurlijk is het zo dat je dan een overschot op eiwit en vet creert. Dat is een logisch gevolg maar ga je niet dood aan.

Als je geen zout in je producten wilt moet je onbewerkt voedsel eten.. Ik denk dat je al genoeg tips hebt gehad zo.

En daarvoor hoef je niet alle producten uit de super uit je hoofd te weten hoor.. Google vertelt je tegenwoordig alles....

Enne, graag gedaan
 
Het is ook zo moeilijk allemaal he.
 
je zou maar eens wat extreem oppervlakkige en binnen 10 sec via google te vinden informatie en kennis op moeten doen om iets te bereiken

pffff smh
 
Back
Naar boven