MuscleMeat

HELP! Push up lukt gewoon niet! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

daan slijma

Novice
Lid geworden
8 dec 2016
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
80kg
Hallo,

Ik ben 17 jaar, weeg 80 kilo en ben ongeveer 190 cm.

Ik wil de Veva opleiding gaan doen.
Hiervoor moet je eerst een sporttest afleggen.
Dit bevat:
20 Push ups
30 Sit ups
Een een goede conditie.

Ik kan zo 100 sit ups achter elkaar en met me conditie is ook niks mis.

Maar zodra ik ook maar een push-up doe zak ik direkt door mijn armen en kom ik niet omhoog.
Op de knieen lukt het al wat beter.

Ik heb over 10 dagen de sporttest en wil die 20 gewoon halen.

Iemand enig idee voor een spoedcursus 20 push-ups?

Ik weet niet of het aan me gewicht ligt of dat ik gewoon slap ben.

Ik hoop op een reactie
 
Start met push ups tegen een verhoging (incline) , bijvoorbeeld tegen de rand van je bed. Als dat lukt tegen een iets lagere verhoging net zolang tot je op de grond de push ups kan doen.
Incline Push-Up Exercise Guide and Video
 
gebruik je "3de" been als hulpje bij de push up :-)
 
10 dagen om van 0 naar 20 push ups te gaan? Zo iets moet je veel eerder beginnen trainen.

Je kan Marina haar tips proberen,maar 10 dagen is veel te kort om van 0 naar 20 te gaan.

Weet niet wat die veva opleiding is maar de ingangstesten zijn een lachertje vind ik.
 
Hallo,

Ik ben 17 jaar, weeg 80 kilo en ben ongeveer 190 cm.

Ik wil de Veva opleiding gaan doen.
Hiervoor moet je eerst een sporttest afleggen.
Dit bevat:
20 Push ups
30 Sit ups
Een een goede conditie.

Ik kan zo 100 sit ups achter elkaar en met me conditie is ook niks mis.

Maar zodra ik ook maar een push-up doe zak ik direkt door mijn armen en kom ik niet omhoog.
Op de knieen lukt het al wat beter.

Ik heb over 10 dagen de sporttest en wil die 20 gewoon halen.

Iemand enig idee voor een spoedcursus 20 push-ups?

Ik weet niet of het aan me gewicht ligt of dat ik gewoon slap ben.

Ik hoop op een reactie
In all fairness, al je geen enkele push-up kunt doen, is het dan wel zo verstandig iets te gaan doen met een fysieke eis? Kan weleens een hele ongelukkige keuze voor je zijn...
 
Hard je best doen om zo dicht bij de 20 te komen als je kan, zoek iemand die ze wel kan om je te helpen, vriend vader ect.

Ik heb zelf VeVa gedaan, moet zeggen dat als je de Cooper test goed doet, intake toetsen goed doet, en intake gesprek, dat je meer kans maakt dan met 20 pushups.

Op een andere VeVa was iemand aangekomen die ook 0 pushups kon omdat hij erg obees was(toen wel al 30kg kwijt)
Maar dat was wel iemand die echt inzet toonde en uiteindelijk na anderhalf jaar 60kg afgevallen was en 40 pushups deed.

Ik weet niet welk deel je wil doen, maar als je GROP wil gaan doen ga je het echt fucking zwaar krijgen.
 
Ik vrees dat je het op 10 dagen niet gaat halen. Van 0 naar 20.

Als ik iets doe waar fysieke testen aan verbonden zijn dan zorg ik dat ik het al kan voor ik me aanmeld.

Moet je slagen in die push op test? of kan je slagen in de ingangstesten met 0 push ups?
Ik ken die VEVA niet.

Vind de toegangstesten wel een lachertje. 30 sit up en 20 x pompen en cooper test
 
Negatives doen werkt het beste als je helemaal geen push up kan. Dus gecontroleerd laten zakken, dan kan je er al snel gewoon één doen en meer. Zodra je er 3 kan ladders gaan gebruiken: 1 rep, 2 reps, 3 reps. En volgende keer tot 4 reps gaan.
 
Negatives doen werkt het beste als je helemaal geen push up kan. Dus gecontroleerd laten zakken, dan kan je er al snel gewoon één doen en meer. Zodra je er 3 kan ladders gaan gebruiken: 1 rep, 2 reps, 3 reps. En volgende keer tot 4 reps gaan.

hij heeft nu mss nog een weekje. Good luck :)
 
Ik vrees dat je het op 10 dagen niet gaat halen. Van 0 naar 20.

Als ik iets doe waar fysieke testen aan verbonden zijn dan zorg ik dat ik het al kan voor ik me aanmeld.

Moet je slagen in die push op test? of kan je slagen in de ingangstesten met 0 push ups?
Ik ken die VEVA niet.

Vind de toegangstesten wel een lachertje. 30 sit up en 20 x pompen en cooper test

Kan wel, maar ze hebben natuurlijk liever mensen die al fysiek beter zijn.
 
rap een dosis dianabols nemen haha :P
 
Halotestin + Var voor die snelle strength gains.

Oeps nevermind, 17 jaar en waarschijnlijk al gezakt voor de test...
 
Back
Naar boven