XXL Nutrition

Help :)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Visionair030

Cool Novice
Lid geworden
2 nov 2015
Berichten
87
Waardering
9
Lengte
1m87
Als je jezelf wilt laten testen om te kijken of je in aanmerking komt voor HRT wat moet je dan allemaal laten
Testen? Alleen je testosteron of ook wat anders? Bvd :)
 
Als je jezelf wilt laten testen om te kijken of je in aanmerking komt voor HRT wat moet je dan allemaal laten
Testen? Alleen je testosteron of ook wat anders? Bvd :)

Ben ff nieuwsgierig, gaat het om jou?En zo ja waarom denk je dat je er eventueel voor in aanmerking zou komen?
 
Als je jezelf wilt laten testen om te kijken of je in aanmerking komt voor HRT wat moet je dan allemaal laten
Testen? Alleen je testosteron of ook wat anders? Bvd :)

Mss ook je gh?
 
Het is een simpele bloedtest:

Totaal testosteron
Vrij test
E2 (Estradiol)
Oestrogeen
LH
FSH

Als je meermaals lager zit dan 319mg/dl totaal testosteron, wordt er verder gekeken. Anders niet.

Een ITT (Insuline Tolerantie Test) wordt soms ook uitgevoerd om de GH/insuline reactie te onderzoeken.

Wanneer zeer lage hormonenniveaus worden vastgesteld, bekjikt de dr ook de secundaire geslachtskenmerken: lichaamsbeharing, vaststelling Tanner Stage, etc...
 
Het is een simpele bloedtest:

Totaal testosteron
Vrij test
E2 (Estradiol)
Oestrogeen
LH
FSH

Als je meermaals lager zit dan 319mg/dl totaal testosteron, wordt er verder gekeken. Anders niet.

Een ITT (Insuline Tolerantie Test) wordt soms ook uitgevoerd om de GH/insuline reactie te onderzoeken.

Wanneer zeer lage hormonenniveaus worden vastgesteld, bekjikt de dr ook de secundaire geslachtskenmerken: lichaamsbeharing, vaststelling Tanner Stage, etc...

Moet ik voor alles apart prikken?
 
TRT zeker op doktersvoorschrift, hoef je alles behalve te verheerlijken.. In het meest ideale geval krijg je 1x per 14 dagen 1ml sust...

Enjoy the hormonal train ;)
 
TRT zeker op doktersvoorschrift, hoef je alles behalve te verheerlijken.. In het meest ideale geval krijg je 1x per 14 dagen 1ml sust...

Enjoy the hormonal train ;)

Mn dokter en ik komen er vast wel uit :)
 
TRT zeker op doktersvoorschrift, hoef je alles behalve te verheerlijken.. In het meest ideale geval krijg je 1x per 14 dagen 1ml sust...

Enjoy the hormonal train ;)

Oh en btw zie jij hier iemand iets verheerlijken? Die denigrerende houding van jou staat me niet zo aan manneke
 
Puur mijn mening.. Als jij dat denigrerend vind, dan is dat jouw probleem ;)

Jochie
 
:kiss: Ik sta bekend om mijn vredelievende karakter ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven