AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Cools zouden de ballen na 1 week 500iu 2x al op oude formaat moeten zijn? Kan het kwaad om 1500 iu te spuiten 2x?
En ik lees HCG moet in de vriezer na aan making met steriel water?

Nee, kan langer duren en soms heb je wat meer nodig. Je kan verhogen naar 75iu eens 2x/week. Maar bv. als je tijdens geen hcg hebt gezet, maar na de kuur is 1500iu 2x/week in meeste gevallen nodig.

Nee, gewoon koelkast. Blijft 4-6 weken goed, met bac water langer.
 
Is goed. Wat raad jij aan (ik merk nog geen verschil in de testes formaat). 2x 1500 en dan 750 2x - 500 2x
 
Cools meschien een raare vraag maar ben het nog niet tegen gekomen in je topic en denk tot jij de juiste persoon bent om het meschien te vragen.

Me vrindin heeft al jaren last van acne en elke keer als het terug komt krijgt ze roa voor geschreven omdat dat het enigste is wat helpt maar nu zat ik te denken zou ik haar meschien de pompoenpitolie van 1000mg kunnen geven 1maal per dag meschien tot dat helpt.

Of denk je dat zal weinig uitmaken.

Meschien een raare vraag voor hier masr dacht er zo aan.


Tevens bedankt! Tren verlaagt test wat omhoog en alles is perfect nergens last van 0 sides en me gewicht neemt toe en word droger perfect.
 
Cools meschien een raare vraag maar ben het nog niet tegen gekomen in je topic en denk tot jij de juiste persoon bent om het meschien te vragen.

Me vrindin heeft al jaren last van acne en elke keer als het terug komt krijgt ze roa voor geschreven omdat dat het enigste is wat helpt maar nu zat ik te denken zou ik haar meschien de pompoenpitolie van 1000mg kunnen geven 1maal per dag meschien tot dat helpt.

Of denk je dat zal weinig uitmaken.

Meschien een raare vraag voor hier masr dacht er zo aan.


Tevens bedankt! Tren verlaagt test wat omhoog en alles is perfect nergens last van 0 sides en me gewicht neemt toe en word droger perfect.

Pompoenpitolie is een goed idee. Even haar igf-1, testosteron, oestrogeen en prolactine ook eens laten meten.

Ook geen tren aan je vriendin geven :p

Neemt ze anticonceptie trouwens? Indien ja, welke?


En graag gedaan ;) Goed om te horen.
 
Cools: Ik las ergens een keer het volgende:
-Als je een androgeen zoals masteron of primobolan bij testosteron zet dan krijg je wel een betere verhouding in de ratio Androgeen/Oestrogeen, maar dit gaat wel ten koste van extra spiermassa.
Want concluderen ze, door de androgeen masteron of primobolan die de aromatisatie van testosteron verstoord, kan het oestrogeen (vd test) namelijk niet volledig zijn werk doen, waaronder activatie / groei van spierweefsel.

Je bouwt dus minder massa op.

Klopt dit?

Bedankt wederom prof.
 
Cools: Ik las ergens een keer het volgende:
-Als je een androgeen zoals masteron of primobolan bij testosteron zet dan krijg je wel een betere verhouding in de ratio Androgeen/Oestrogeen, maar dit gaat wel ten koste van extra spiermassa.
Want concluderen ze, door de androgeen masteron of primobolan die de aromatisatie van testosteron verstoord, kan het oestrogeen (vd test) namelijk niet volledig zijn werk doen, waaronder activatie / groei van spierweefsel.

Je bouwt dus minder massa op.

Klopt dit?

Bedankt wederom prof.

Ja en nee. Reden is dat testosteron naar DHT omzet (anti-katabool) en oestrogeen (ondersteund anabole werking) en primo of mast niet. Dus daarom minder anabool. Ik heb nog geen bewijs gezien dat masteron of primo de omzetting verstoord. Dan zouden ze moeten interacteren met het aromatase enzym.
 
Cools, is er een 'veilige' manier om t3 only te gebruiken in een cut?
 
Laatst bewerkt:
Toevallig vandaag na 3 eerdere kuren voor het eerst in een ader, voelde het al toen ik door de huid ging, best een raar/naar gevoel even, kwam vrij veel bloed gelijk in de spuit. Eruit gehaald, even gewacht, was toch wel even geschrokken, nieuwe naald erop en 2 cm verderop geinject. Toen belletjes bij aspireren dus wist dat ik goed zat. Spuit zat wel half vol met bloed en heb dat bijna allemaal weer erin geinject. Kan geen kwaad I take?

Merkte wel dat ik voor mijn gevoel echt mega traag door de huid heen ging, kan dit het bevorderen om in een ader terecht te komen? Normaal am ik hem er een stuk sneller in
Cools
 
Ja en nee. Reden is dat testosteron naar DHT omzet (anti-katabool) en oestrogeen (ondersteund anabole werking) en primo of mast niet. Dus daarom minder anabool. Ik heb nog geen bewijs gezien dat masteron of primo de omzetting verstoord. Dan zouden ze moeten interacteren met het aromatase enzym.

Dus het zou dan wellicht beter zijn voor degene die spiermassa willen opbouwen om minder androgenen te nemen en meer oestrogene AAS.?1
 
Cools, in welke dosering/combinatie zou jij boldenone aanraden?

Combinatie met deca mogelijk?
 
Toevallig vandaag na 3 eerdere kuren voor het eerst in een ader, voelde het al toen ik door de huid ging, best een raar/naar gevoel even, kwam vrij veel bloed gelijk in de spuit. Eruit gehaald, even gewacht, was toch wel even geschrokken, nieuwe naald erop en 2 cm verderop geinject. Toen belletjes bij aspireren dus wist dat ik goed zat. Spuit zat wel half vol met bloed en heb dat bijna allemaal weer erin geinject. Kan geen kwaad I take?

Merkte wel dat ik voor mijn gevoel echt mega traag door de huid heen ging, kan dit het bevorderen om in een ader terecht te komen? Normaal am ik hem er een stuk sneller in
Cools

Waar heb je geïnjecteerd en was er toevallig een verharding? Of op een plaats waar je al recent gezet had?

Nee kan geen kwaad. Bloed mag er zo terug in :p
 
Cools, in welke dosering/combinatie zou jij boldenone aanraden?

Combinatie met deca mogelijk?

0 mg icm 200mg deca en test erbij natuurlijk :p

Hangt vanaf hoeveel test je wil zetten.
 
Dus jij zou nooit een kuur doen met test/bold/deca? Omwille van bloeddruk of andere redenen?

Is dit dan een optie: Test 250, bold 600 en primo 400?
 
Back
Naar boven