MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Waar heb je geïnjecteerd en was er toevallig een verharding? Of op een plaats waar je al recent gezet had?

Nee kan geen kwaad. Bloed mag er zo terug in :p
Doe altijd glute, had de week ervoor rechter glute gezet en nu links, had dus al 14 dagen rust. Buitenste deel waar je moet injecteren, had het ook nog nooit gehad, miss zat ik niet helemaal goed/iets te laag oid

Kan nu trouwens wel al 2 dagen moeizaam lopen, hele heup/linker glute is stijf, een te erge spierpijn lijkt het wel, misselijkmakend gevoel ook
 
Pag. 1

200mg deca of 100mg NPP/3 dagen - 250mg test: ter bescherming/herstel of voorkomen van bepaalde blessures en een goed immuunsysteem. Je kan test ook vervangen door hcg (hmg kan er ook bij).

Nakuur 10-14 dagen 50mg clomid, dit 14 dagen na laatste inject. Volgende kuur kan na 3-4 maanden ingepland worden.
;)
 
Dus jij zou nooit een kuur doen met test/bold/deca? Omwille van bloeddruk of andere redenen?

Is dit dan een optie: Test 250, bold 600 en primo 400?

Nee, omdat ik nog geen goede resultaten heb gezien met bold. Veel zetten voor weinig resultaat.
 
Doe altijd glute, had de week ervoor rechter glute gezet en nu links, had dus al 14 dagen rust. Buitenste deel waar je moet injecteren, had het ook nog nooit gehad, miss zat ik niet helemaal goed/iets te laag oid

Kan nu trouwens wel al 2 dagen moeizaam lopen, hele heup/linker glute is stijf, een te erge spierpijn lijkt het wel, misselijkmakend gevoel ook

Ook zien dat je hoog genoeg zet en niet te ver naar buiten.
 
Nee, omdat ik nog geen goede resultaten heb gezien met bold. Veel zetten voor weinig resultaat.

Die look is wel heel veel waard.
Die onderarm van mij was na 2.5 week bold.. prachtig spul. Alleen jammer dat libido killer is
 
Die look is wel heel veel waard.
Die onderarm van mij was na 2.5 week bold.. prachtig spul. Alleen jammer dat libido killer is
Libido killer? Niet gewoon een kwestie van goede verhouding?
 
wat vind je van test- proviron? of zie je geen voordelen boven masteron?
 
Libido killer? Niet gewoon een kwestie van goede verhouding?

Zou kunnen maar dan moet de test wss omhoog en ga je al heel wat definitie verliezen.


1000 bold 400 tren was qua look beste war ik heb gehad
 
Zou kunnen maar dan moet de test wss omhoog en ga je al heel wat definitie verliezen.


1000 bold 400 tren was qua look beste war ik heb gehad
Ik zat op iets van 500 test 600 bold 200 mast, ging prima
 
Gaat 100mg (kinder)aspirine (ed/eod?) helpen tijdens een bold kuur om de bloeddruk te verlagen en het bloed te verdunnen. Ben niet geheel ingelezen in het gebruik van aspirine. Ik ben bloeddonor omwille van deze kwestie maar als dit erbij kan lijkt mij dat mooi meegenomen. Graag hoor ik jouw mening Cools (of iemand anders mag natuurlijk ook).
 

Cools 2x 1500iu heeft ze een goeie kick gegeven, ze zijn nu opweg naar de oude grootte.
Nu doorgaan met 750 2x en dan 500? Of nog 2x 1000 iu ofzo? Heb genoeg hcg dus dat is geen probleem. Ben zelf bang omdat de 500 2x nauwelijks iets deed dat ze op 2x 750 niet veel groter worden.
 
Vandaag wakker geworden en ballen zijn weer iets kleiner.. Ga gewoon verder met 750 iu 2x en volgende week 500 en daarna aan de clomid. Als ze dan niet normaal zijn wordt het een bezoekje dokter.
 
Laatst bewerkt:
Gaat 100mg (kinder)aspirine (ed/eod?) helpen tijdens een bold kuur om de bloeddruk te verlagen en het bloed te verdunnen. Ben niet geheel ingelezen in het gebruik van aspirine. Ik ben bloeddonor omwille van deze kwestie maar als dit erbij kan lijkt mij dat mooi meegenomen. Graag hoor ik jouw mening Cools (of iemand anders mag natuurlijk ook).

Het verdunt het bloed wel. Het wordt heel veel in een test, tren en bold kuur gebruikt. Ik weet niet of het de bloeddruk ook verlaagd.

Dat is ook al tegen jou verteld in het andere topic, dus ik denk dat je een mening van Cools wil.
 
Is het een goed idee om na 6 weken van anabolics te switchen zodat je resultaat optimaal blijft? Bijv. 12 weekse kuur, week 1-6 500 test 200 mast, week 6-12 500 test 200 tren
 
wat vind je van test- proviron? of zie je geen voordelen boven masteron?

Masteron is anabool, proviron niet maar mogelijk anti-katabool.
 
Back
Naar boven