- Lid geworden
- 16 mei 2006
- Berichten
- 59.513
- Waardering
- 22.605
- Topic Starter
- #6.081
Hoe heet dat andere bedrijf alweer? (opgestart door een voormalige AMG medewerker)
Carlsson?
Combi van zwarte mclaren en dat nummerbord. Ik word gek!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe heet dat andere bedrijf alweer? (opgestart door een voormalige AMG medewerker)
Carlsson?
Carlsson?
Jammer dat koenigsegg zo een kutnaam is.
Eerst maar eens een cursus volgen dan. Ik wil geen ontploffing veroorzaken.
Groen licht voor de 2 Reeks Gran Coupé. (gerucht)
Given a straight choice, the M3, but fronting up my own money, then the M2. The M3 feels a fraction more special to drive and the engine is sharper and more eager to rev. But the M2 has the better front end turn-in and steering response. That’s the highlight for me, actually – the way you turn the wheel with your wrists and feel the tyres respond by getting on their shoulders and knuckling down to work. You sense the whole car instantly hunch to the task and you know, even at modest speeds, precisely what the car is up to and how much it has in reserve.
Open the throttle mid-corner and where the M3 can become a handful, the M2’s differential has been better set-up, so it’s more progressive when it starts to break away.
It is, genuinely eager to please, a bit of a show-off and tremendously engaging. It looks ace, it’s a good size, I’d have it over an A45 or Audi RS3 in a heartbeat and reckon it would press the newly-turbocharged Porsche Cayman very hard.
In approach and demeanour it has more in common with the Focus RS than any of those, actually. We strapped the test gear to one of those recently too – 4.7secs for 0-60mph, but 11.3 to hit 100mph – over a second and a half slower than the M2 (although that was an M DCT version). Trouble with the Ford is its weight – it’s 1600kg.