Fitness Seller

Het grote cut topic.

Bezoekers in dit topic

ik moet ook weer eens serieus gaan cutten loop nu alleen maar te kloten
 
ik wordt langzaam droger brah

85kg tijdje terug zonder crea

82 nu met crea

begin me wel steeds meer ecto te voelen als ik af ga vallen, maar mirror is chill
 
haha, begin me wel steeds meer ecto te voelen xD

Denk dat ik ongeveer 17% vet heb. Iemand misschien die een foto heeft van 17%? anders upload ik wel foto's van mezelf binnekort. Doel is 12% deze cut, dan kleine periode bulken (2 maandjes ) en weer cutten.
 
Wat is trouwens het beste aantal calorieën om te verbranden met een cardio sessie na de training?
 
bijna klaar met mijn 3e week cutten. 12mm van de huidplooi kwijtgeraakt, gaat lekker, nu rond de 14,5% vet percentage, nog 3-4 weken hopelijk.

2x p/w full body voor spier behoud
2-3x p/w op rustdagen 45min cardio, rustige hartslag

dagen dat ik geen kt of cardio doe zijn vaak de dagen dat ik na school ga, dus ook nog circa 1 uur fiets, meer dan genoeg vind ik geen extra cardio nodig dan.

eet rond de 700-800 kcal onder onderhoud, met cardio te kort van rond de 5500-6000 per week.

geen kracht/spier verlies dus gaat goed. zit rond de 230gr kh 180gr eitwit en 75gr vet.
 
Maandag de eerste dag van mijn 6 weken cut, tevens ook de eerste week waarin ik weer met KT mag beginnen om te kijken of mijn arm hersteld is!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
246/190/110 eens proberen ... 2744 kcals ... we gaan het zien
 
2.5 cm buikomvang in 3 weken kwijt en een kilo aangekomen zonder AAS..lang leve creatine..check mn log voor meer info...I LOVE CUTTEN
 
Wat is trouwens het beste aantal calorieën om te verbranden met een cardio sessie na de training?

Ligt eraan hoeveel kcal je op een dag eet. Als je precies op onderhoud eet zou ik zeggen rond de 500.
 
Wat doen jullie? HIIT of LIIT?
 
tabata man goeie shit srs
 
tabata cardio
 
nee gaat juist spierverlies tegen lees ik overal omdat het maar 4min duurt
 
haha hoezo zo lang ik was na 4 min klaar wel idee dat ik dood ging maar vet droop eraf
 
Hmm, onmogelijk dat het beter is dan 45 min aerobe cardio. :eek:

omin lange na verbranding blijkbaar en het pakt gelijk je vet aan weet ik het allemaal voor mij werkt het, ik trek die lange cardio sessies echt niet

hoeveel % sta je nu?
 
Hitte hoe deed je die tabata cardio dan? Ik doe wel is tabata squats.
 
Back
Naar boven