Fitness Seller

Darts Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een bizarre finale was dit zeg :roflol:
 
18:00 Master of Darts BDO PDC all together...

Greetings, ass
 
Wat een partij Kim vs Gerwen, inclusief een 9darter van de Belg...
Eindduitslag 16-10..

Ned is klaar..
 
Ja vanavond maar naar die knurften show kijken :o het zijn af en toe net,

muppets5-large.jpg
Scholten rechts uiteraard...
 
18:00 weer live tot in de nacht :D ' weed klaar, truffels klaar, paprika chips klaar en gaan.......[Afbeelding niet meer beschikbaar]:banana:

Peter Wright 5-10 Vincent van der Voort:) [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zuiderduin begint (is al begonnen, geouwehoer)...
 
Het grootste toernooi van het jaar begint weer bijna.. Heb er zin in! :)
 
Van Gerwen ook, gisteren was er een leuke doco over hem..
hijs is mes scherp...
 
Mooi potje zometeen

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Ow gossie. Van Gerwen is kwaad.
 
Shiiiiit! He mad.

Wel irritant, als je net verloren hebt dat er iemand staat te flitsen voor je neus.

Hopen dat Barney zo van Taylor kan winnen...
 
Shiiiiit! He mad.

Wel irritant, als je net verloren hebt dat er iemand staat te flitsen voor je neus.

Hopen dat Barney zo van Taylor kan winnen...

Ja best irritant, een foto als je verliest met hetgeen je miljonair maakt.

Kom op zeg, geef die gasten a.u.b. eens mediatraining dit is een aanfluiting.
 
Ja best irritant, een foto als je verliest met hetgeen je miljonair maakt. Kom op zeg, geef die gasten a.u.b. eens mediatraining dit is een aanfluiting.

Allereerst weet je niet wat er precies gezegd is..
Maar goed, het is natuurlijk geen goede reactie om boos weg te lopen.

Volgens mij valt het allemaal wel mee, we zien hem zo vast wel voor de camera verschijnen!
 
Helaas het mocht niet zo zijn.

Ik heb wel een vraag, de blonde of de bruin harige meid?
 
Gerwen had moeten winnen, begrijp dat'ie erg baalt. Anderson speelde goed (vooral de 40 uitgooien), Gerwen bleef telkens in de wedstrijd en kon zo nu en dan de wedstrijd in handen nemen maar deed dat niet.

Barneveld vind ik altijd overschat in ieder geval wordt de wedstrijd Taylor - Barneveld overschat en zwaar popie jopie gebracht.

Taylor is gewoon beter dan Barneveld al ken ik de onderlinge statistieken niet, Barney won toentertijd de BDO een en Taylor was de PDC man vandaar de 'hype'.
 
Geweldige finale
 
Man man man wat een finale was dit zeg. Had op voorhand een 7-6 voor Anderson voorspeld, toch leuk dat dit dan uitkomt :) Ik gunde het Anderson ook echt het meest. Heb echt nagel bijtend voor de buis gezeten, wat een spannende partij. Mooier dan dit gaat darts niet worden. Had Taylor die dubbel 12 ook nog wel gegund voor z'n 9 darter.

Straks weer lekker elke donderdagavond premier league kijken!
 
Back
Naar boven