MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
35.890
Waardering
35.616
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Ik heb de zomer in mijn bol, kijk heel de dag naar buiten, tussen het DBB gespam door... En heb ook al weer wat tickets gekocht voor aankomende festivals.

En aangezien ik me toch de pleuris verveel @ work...

ew7xvwpneat.png

Hoe werkt het?
Gewoon, je meldt je hier aan als je het leuk vind om andere DBBers te ontmoeten op n of meerdere Party's dit festival seizoen. Vermeld hierbij even om welke party(s) het gaat ;)


MEI | Emporium | De Berendonck | Wijchen - 27 Mei 2017
In for meet:

  • Punjab
  • HillR
  • Trium
  • martyyn
  • Krulbrah







Tips voor het kopen van kaartjes:
Tickets met korting via CJP
Ticketswap
[Link niet meer beschikbaar]
 
Decibel op fiets afstand, dus ben er soieso bij.
 
Ik mis Harmony of Hardcore. Evt Hardshock? Decibel sws aanwezig.
 
http://www.bestkeptsecret.nl/ & http://www.rockwerchter.be/en

Aanwezig.

Ik ben te bang om andere DBB'ers te ontmoeten.. :o

Ik ben wel benieuwd welke DBB'ers ook naar Rock Werchter gaan.

Beiden toegevoegd ;)

Bang zijn doen je maar in je eigen tijd!

Ik mis Harmony of Hardcore. Evt Hardshock? Decibel sws aanwezig.

Toegevoegd, als je niet aanwezig bent op HoH en HS moet je ff laten weten dan haal ik je weer weg.

decibel aanwezig.

Nice! Added
 
Ultrasonic en World of Pleasure effe toevoegen bro. Ik ben dr bij! En Decibel hoogst waarschijnlijk ook.
 
is ultrasonic een goed feestje?

---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 13:00 ----------

hoorde dat het erg rustig was vorig jaar
 
Nou het was natuurlijk een beetje grijs, dus het zou kunnen dat er een hoop mensen thuis bleven, maar ik heb een wereldtijd gehad hoor. En het was druk zat :) Maar goed, ik kom ook uit de buurt dus beide feestjes zijn echte thuiswedstrijden. Kom er altijd tientallen bekenden tegen :)
 
Ultrasonic en World of Pleasure effe toevoegen bro. Ik ben dr bij! En Decibel hoogst waarschijnlijk ook.

Done!

is ultrasonic een goed feestje?

---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 13:00 ----------

hoorde dat het erg rustig was vorig jaar

Naar mijn weten was Rockit ook nooit uitverkocht.

Nou het was natuurlijk een beetje grijs, dus het zou kunnen dat er een hoop mensen thuis bleven, maar ik heb een wereldtijd gehad hoor. En het was druk zat :) Maar goed, ik kom ook uit de buurt dus beide feestjes zijn echte thuiswedstrijden. Kom er altijd tientallen bekenden tegen :)

Ik wil Rockit terug :mad:
 
Done!



Naar mijn weten was Rockit ook nooit uitverkocht.



Ik wil Rockit terug :mad:


Nee dat kan wel kloppen. Waarom het geen Rockit meer heet weet ik ook niet :(
 
Nee dat kan wel kloppen. Waarom het geen Rockit meer heet weet ik ook niet :(

Rockit is een techno concept van FCA, altijd leuke feestjes! En daar was een festival van.. Maar denk omdat het nooit uitverkocht het concept veranderd is. Voila Ultrasonic is geboren vorig jaar, slecht gekozen naam ook trouwens. Anyway nu is het meer een 13 in dozijn festival geworden met house, trance, techno, hardstyle.

Volgens mij gaat het daar sws nooit uitverkopen met FCA.
 
Rockit is een techno concept van FCA, altijd leuke feestjes! En daar was een festival van.. Maar denk omdat het nooit uitverkocht het concept veranderd is. Voila Ultrasonic is geboren vorig jaar, slecht gekozen naam ook trouwens. Anyway nu is het meer een 13 in dozijn festival geworden met house, trance, techno, hardstyle.

Volgens mij gaat het daar sws nooit uitverkopen met FCA.

Nee het is gewoon meer een 'lokaal' (als in provincie Utrecht) feestje en daarom zal het denk ik nooit helemaal stampvol zijn. Ik weet niet waarom. Het heeft gewoon niet meer appeal dan dat, denk ik.
 
Aanwezig op Wakefest/mysterie en loveland mss toevoegen. Ben als ik sochtends m'n bed uit kom al van t padje af btw :D
 
Back
Naar boven