AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Misschien toch anderen plannen, mensen naar freaqshow?
 
Pussylounge was een dik feestje :D
 
Twijfel nog. Best prijzig voor eerste 2 teams kermis muziek:p
Eerste helft of zelfs 3/4e staat me ook niet echt aan. Maar mijn kaartje wordt gesponsord als ik bob. Far deal lol.

Zou gewoon ticketswap in de gaten houden, aangezien het toch niet uitverkocht raakt gaan ze wss vrij goedkoop last minute.
 
Eerste helft of zelfs 3/4e staat me ook niet echt aan. Maar mijn kaartje wordt gesponsord als ik bob. Far deal lol.

Zou gewoon ticketswap in de gaten houden, aangezien het toch niet uitverkocht raakt gaan ze wss vrij goedkoop last minute.
Dan zou ik ook idd zeker niet twijfelen!
Ticketswap 2 jaar geleden gewoon 20% extra mogen betalen voor mn kaartje.. Vorig jaar eigenlijk niet eens de moeite genomen om te kijken. Wellicht voor een goedkoop kaartje dat ik nog wel ga :p
 
Brison
Zou nog even wachten, kaartverkoop loopt best stroef. Ik hoop op een freaqshow praktijken de laatste week en probeer dan voor rond de 45 ticket op de kop te tikken.
 
Brison
Zou nog even wachten, kaartverkoop loopt best stroef. Ik hoop op een freaqshow praktijken de laatste week en probeer dan voor rond de 45 ticket op de kop te tikken.
Of 7 euro zoals freaqshow :D
 
Gaat niet gebeuren, maar dan sta ik iig op hardbass voor normale prijs :D
 
Ja, dat is de schaamte voorbij.

Dacht 65eur ticket, 5eur 'verwerkingskosten' en 2,5eur 'betalingskosten'.

En dan moet je daar nog parking betalen, zo'n locker huren en plastic biertjes drinken aan 3eur/stuk :roflol:
 
Ja, dat is de schaamte voorbij.

Dacht 65eur ticket, 5eur 'verwerkingskosten' en 2,5eur 'betalingskosten'.

En dan moet je daar nog parking betalen, zo'n locker huren en plastic biertjes drinken aan 3eur/stuk :roflol:

Is dit voor 1 of 2 dagen? Toen ik een paar jaar geleden :cool: nog eens een feestje meepakte kwamen de prijzen niet boven de 50...
 
wat gaan we met koningsdag doen boys en girlsss. goede feestjes rond zuid-holland?
 
Back
Naar boven