AndroidHealthClinic

Het Kippen Topic!

Bezoekers in dit topic

Hoe gaat ie met je haantje?

M'n pluizekipjes hebben hun eerste eitje gelegd, ga vanmiddag fotow maken :)
 
Euhm... Onze zwarte pluiskip (Françine) begon gister te kraaien... :roflol:

Arm beestje. Constant als meisje behandeld worden terwijl het een jongetje is :(

Françine heet dus vanaf nu Frank!
 
Cool topic!
Vroeger ook altijd kippen gehad, zodra ik de ruimte heb neem ik ook weer kippen!
(Zonder haan want die nken de kippen godverdomme zo vaak dat ze amper aan leggen toe komen :mad: )
 
Euhm... Onze zwarte pluiskip (Françine) begon gister te kraaien... :roflol:

Arm beestje. Constant als meisje behandeld worden terwijl het een jongetje is :(

Françine heet dus vanaf nu Frank!

Haha lol. Is het echt een haan geworden?
 
Haha lol. Is het echt een haan geworden?
Jep. Viel ons al op dat de Frank echt 2 keer groter en dikker geworden was dan Françoise. Achteraf bekeken is het enorm obvious, maar we stonden er gewoon niet bij stil tot ie zijn keel begon open te zetten :D

Hijs wel swag :cool:
 
Raad je me af kippen op een flat te nemen??, ik zit maar op een hoog..
 
Raad je me af kippen op een flat te nemen??, ik zit maar op een hoog..
Je kan vast wel kippers nemen op een flat, maar veronderstel dat je dan rekening moet houden met hun gescharrel en geschijt :p

Denk dat het net iets simpeler is buiten.
 
Ja en hun geklaag. Jezus wij hebben een kip die loopt alleen maar de kakelen en te klagen. Kan niet stil zitten en lijkt echt paranode als wat. Hij staat ook helemaal onderaan in de rang wat niet gek is aangezien ik me soms er al aan erger.
 
nytzsw.jpg


Zoals 800 jaar geleden beloofd een foto van Françoise de pluiskip haar ei (helemaal rechts).
In het midden een gewoon ei.
Links een ei waarna een kip waarschijnlijk wel wat moeite zal gehad hebben met lopen :roflol:
 
Meest linker ei is hoogst waarschijnlijk een ei met 2 dooiers, dat komt wel eens voor.
 
Haantje is weer compleet tot leven gekomen. Was denk ik nogal in de rui en ook ziek. Hij is weer actief, agressief en kuukelt sinds vanmorgen ook weer.

Twee andere kipjes zijn nu in de rui, die lijken ook niet helemaal fit. Ze legggen allemaal amper eieren iig.
 
M'n kipjes en haantje zien er goed uit, heb wel maar 1 eitje om de paar dagen meer :(

Binnenkort maken we een nieuwe en grotere kippenren. Waarschijnlijk met twee konijntjes erbij :D
 
Frank de haan is overleden :(
 
Gecondoleerd, nu op de grill ermee??
 
M'n kipjes en haantje zien er goed uit, heb wel maar 1 eitje om de paar dagen meer :(

Binnenkort maken we een nieuwe en grotere kippenren. Waarschijnlijk met twee konijntjes erbij :D

Licht op schakelaar in je hokje maken, 16 uur licht per dag :thumbs:
 
Back
Naar boven