MuscleMeat

Sticky Metal Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nieuwe Walls Of Jericho is zeker een lekkere plaat om hard op te knallen in de gym!
 



 
  • Like
Waarderingen: mat
Screamende vrouwen zijn hot! Toch hoor ik liever de LP Walls of Jericho van Helloween, jeugdsentiment.

 

 
Voor mij de verrassing van Roadburn.
Verder 4 uur Neurosis mogen aanschouwen over 2 dagen inclusief nummers van vóór Souls at zero uit hun punk/hardcore periode ivm. 30 jarig jubileum plus de Steve von Till en Scott Kelly solo projecten. Not bad.
 
Voor mij de verrassing van Roadburn.
Verder 4 uur Neurosis mogen aanschouwen over 2 dagen inclusief nummers van vóór Souls at zero uit hun punk/hardcore periode ivm. 30 jarig jubileum plus de Steve von Till en Scott Kelly solo projecten. Not bad.

Ik was ook op roadburn, de zondag. Voor AmenRa, de beste (live) band voor mij, met kop en schouders. Wat een show.

 
Maar ook zeer positief verast door Jakob.


Het was een legendarische dag. Neurosis was niet helemaal my cup of tea. Ben alleen bekend met The Eye Of Every Storm, wat ik ook wel een legendarisch album vind. Ze hebben echter zo veel albums dat het voor mij geen feest van herkenning was. Na AmenRa lag de lat ook wel zo hoog. We zijn tijdens Neurosis gegaan (onze bob moest naar Amsterdam terug rijden nog). Butied at the Sea dus helaas ook niet gezien.
 
Ik was ook op roadburn, de zondag. Voor AmenRa, de beste (live) band voor mij, met kop en schouders. Wat een show.

Nice!
Jij denkt ik kom maar op één manier van mijn hipsterfobie af. (Maar dat viel dit jaar wel mee toch?)

Vond ook The Body erg vet. Die staat ook geupload op die gast zijn kanaal zie ik. Zijn vocalen komen op plaat niet zo over maar live met volume op standje 600 toch wel erg indrukwekkend.

Ben nog gebleven tot Buried at sea want was daar ook wel nieuwsgierig naar maar na het eerdere geweld (en misschien ook omdat de zaal half/drie kwart leeg aan het lopen was) niet meer zo indrukwekkend.
 
Wat vond je van AmenRa? Was je al bekend met de band? Eerder live gezien?

Ik luister echt alleen maar Jakob laatste dagen. Wat een band zeg. Helemaal mijn ding.

En die liveset van AmenRa heb ik ook al 5x geluisterd.
 
Wat vond je van AmenRa? Was je al bekend met de band? Eerder live gezien?

Ik luister echt alleen maar Jakob laatste dagen. Wat een band zeg. Helemaal mijn ding.

En die liveset van AmenRa heb ik ook al 5x geluisterd.

Ja Jakob zette een zeer nette show neer. Ironisch hoe Neurosis ooit min of meer begonnen is met visuele shows neer te zetten met een projector maar dat nu achterwege liet, terwijl vrijwel iedere andere sludge/"post metal" band dat nu doet.
Jakob vind ik vergelijkbaar met bijv. Russian circles, zeg maar rustgevend en dat moet bij mijn stemming passen.

AmenRa is bijvoorbeeld niet rustgevend. Derde keer dat ik ze gezien heb. (De akoestische show een dag eerder heb ik laten schieten voor Dead to a dying world. Daar heb ik een klein beetje spijt van.) Weinig bands die je zo meenemen in hun muziek en intensiteit, zodat je jezelf en dat je verdwaald op een festival staat vergeet, als AmenRa. (Ik drink niet..)

Zoveel mooie dingen gezien die dagen. Skepticism speelde The march and the stream wat ik graag eens live mee wou maken. Steve von Till solo had ik nog niet gezien en zal ik niet snel vergeten. Iedereen muisstil terwijl het buiten stormde op het dak van het patronaat. Bij "we all fall" had hij de zaal in tranen.
 
Amenra was weer geweldig tijdens Roadburn.

Al eerder genoemd door moshmeister Rob G; Malevolence. Dit nummer is mijn favo, enige rustigere nr op de plaat, maar erg vet :)

 
Nieuwe GOJIRA is uit, toch wel zo een beetje de vetste metal live band, en het is net wat anders maar lekker als altijd.

 
Amenra was weer geweldig tijdens Roadburn.

Al eerder genoemd door moshmeister Rob G; Malevolence. Dit nummer is mijn favo, enige rustigere nr op de plaat, maar erg vet :)

Malevolence is zo tering hard. 2x gezien ook, echt ontzettend gaaf.

Ben benieuwd wanneer ze een nieuwe plaat droppen alhoewel hun debuutplaat me nog steeds niet verveeld
 
Back
Naar boven