Fitness Seller

Het grote '' post hier je bodybuilding DVD'' topic

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het werd tijd, Phil Heath - Journey to the olympia heb ik dan eindelijk, gaat goed snel voor een torrent.

[Link niet meer beschikbaar]

Enjoy en karma bitte!

Geen idee wat ik lees via die link en wat ik moet aanklikken ???
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het werd tijd, Phil Heath - Journey to the olympia heb ik dan eindelijk, gaat goed snel voor een torrent.

[Link niet meer beschikbaar]

Enjoy en karma bitte!
je kunt best karma krijgen...maar vertel dan in godsnaam waar op ik moet klikken :p
 
Weet iemand waar een goede torrent te vinden is van Jon Pall Sigmarsson: Larger than life?

Zoek hem al een tijdje. Ding staat wel op youtube in 11 delen ofzo maar had graag 1 bestand om om te zetten naar DVD.
 
Weet iemand waar een goede torrent te vinden is van Jon Pall Sigmarsson: Larger than life?

Zoek hem al een tijdje. Ding staat wel op youtube in 11 delen ofzo maar had graag 1 bestand om om te zetten naar DVD.

Met een youtube downloader binnen halen en aan elkaar plakken tot dvd met bijvoorbeeld Convertxtodvd4
 
Thanks for "Journey to the Olympia", Phil Heath is een chille gast :)
 
www.binsearch.info

zoeken op poster: Ricardoboy

meeste van Jay Cutler, Phil heath, fst 7, Ronnie Coleman etc

veel plezier
 
is die van Phil nie via Rapidshare af te halen of you-tube ??
 
hey! had kunne weten natuurlijk dat je hier ook zat.

hebbie zin om nieuwe films die je post ef te linken in een pmmetje?:P

Ik ben al een geruimte tijd gestopt met posten sinds FTD eruit ligt, de dankbaarheid is steeds minder geworden ook ;)
 
das waar natuurlijk, spotnet is ook niet alles en dat online ftd is helemaal verschrikkelijk
 
Moet je die gedownloade map dan als data dvd brnaden of moet het op een speciale manier zodat hij in een dvd speler afspeelt?

Ik meen dat ie is opgedeeld in audio en video TS dus moet je op die manier branden. Hij staat dus al in DVD formaat. Ik gebruik zelf altijd IMGburn ... werkt perfect. In IMGburn moet je kiezen voor: write folders to disc.

Erg toffe film by the way :D
 
Moet je die gedownloade map dan als data dvd brnaden of moet het op een speciale manier zodat hij in een dvd speler afspeelt?

niet als data dvd branden, dan herkent je dvd speler 'm niet.
Gewoon als DVD branden, moet niet zo moeilijk zijn.
 
Heeft iemand een torrent voor Phil Heath : The Gift Unwrapped?? Geen Demonoid please , tenzij je code voor mij hebt
 
Iemand nog recente aanraders voor dvd's? Liefst torrent link en dvd kwaliteit.
 
je kunt best karma krijgen...maar vertel dan in godsnaam waar op ik moet klikken :p

ik heb hem van deze site gedownload, en DivX ook om hem af te kunnen spelen, maar nu krijg ik alleen geluid en geen beeld? weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
 
Back
Naar boven