MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beste,

Ik start binnenkort met 8 weken sarm kuur:
- lgd 6mg
- ostarine 20mg
-Mk677 15mg

Wat zou ik kiezen voor nakuur? Clomid of nolva? En welke dosering?
clomid, en dan max 25mg ed
 
Hey,


ik zat te twijfelen om deze te stacken maar wou toch even om advies vragen.

of :
- 90 caps Elite MK-677 20 mg

- 90caps Elite GW501516 20 mg

- 90caps Elite RAD140 30 mg

of

Product Description:

- 90 caps Osta Elite 50mg

- 90 caps Elite GW501516 20mg

- 90 caps Elite S-4 50 mg

en dan wou ik ook aan je vragen of jullie weten of de site www.sarmstore.nl goed is ?

alvast bedankt
 
Als je LGD gebruikt, gebruiken jullie dan ook nog steeds creatine? Of is dat een beetje overbodig?
 
GW 501516,

Ik lees veel artikelen dat dit kanker cellen stimuleert, verschillende studies. Hoe zit dit nu precies?

Ben hier ook benieuwd naar.
Jaren geleden wou ik dit ook proberen gezien alle positieve reviews, alleen durfde ik het toen niet ivm. die beweringen.
 
Hi,

Weet iemand een adresje voor ephedrine?


Thanks!
 
Ben hier ook benieuwd naar.
Jaren geleden wou ik dit ook proberen gezien alle positieve reviews, alleen durfde ik het toen niet ivm. die beweringen.
Op omgerekend zo'n gram per dag gedurende twee jaar kregen ratten kanker. Dat is het enige dat vaststaat
 
Ja en dat goedje wordt verkocht als warme broodjes. Gw dus beter links laten liggen als raten na 2 jaar kanker krijgen. Ook al is hoog gedoseerd, het stimuleert dus wel!
 
Ja en dat goedje wordt verkocht als warme broodjes. Gw dus beter links laten liggen als raten na 2 jaar kanker krijgen. Ook al is hoog gedoseerd, het stimuleert dus wel!
Schijnbaar zijn er genoeg mensen die wel helder na kunnen denken en beseffen dat praktisch alles in bizarre hoeveelheden voor zo'n periode slikken je kanker op kan leveren. Gewoon aan de adh houden dus
 
Ja en dat goedje wordt verkocht als warme broodjes. Gw dus beter links laten liggen als raten na 2 jaar kanker krijgen. Ook al is hoog gedoseerd, het stimuleert dus wel!
Neem dan ook maar geen paracetamol dan. Te hoog gedoseerd en je lever is er op 24u aan.

Dan moet je helemaal niks nemen. Alles in absurde dosissen is schadelijk of dodelijk,zelfs water drinken.
 
Als je de dosissen bekijkt die de ratten hebben gekregen lijkt het inderdaad een ziek hoge dosis. Alleen is er een regel (die ik even niet meer weet) waarmee je onderzoeksdosissen moet omrekenen van muis naar mens.
Dan kom je geloof ik op 100mg pd uit. Het is mij te riskant, dat bedrijf wat het heeft ontwikkeld is niet voor niets gestopt met het product.
 
Dan zouden alle duursporters dit goedje wel kunnen gebruiken zoals voetballers
 
Schijnbaar zijn er genoeg mensen die wel helder na kunnen denken en beseffen dat praktisch alles in bizarre hoeveelheden voor zo'n periode slikken je kanker op kan leveren. Gewoon aan de adh houden dus
Dat bedoelde ik ook.. het enige dat vaststaat is dat op die extreme doseringen voor een hele lange hoeveelheid kanker kan ontstaan. Verder niets
 
Beste,

Ik start binnenkort met 8 weken sarm kuur:
- lgd 6mg
- ostarine 20mg
-Mk677 15mg

Wat zou ik kiezen voor nakuur? Clomid of nolva? En welke dosering?

clomid 25mg (halve tab vaak) 2 weekjes is wel genoeg je test komt niet helemaal plat te liggen dus 3 weken is wel beetje overdreven
 
clomid 25mg (halve tab vaak) 2 weekjes is wel genoeg je test komt niet helemaal plat te liggen dus 3 weken is wel beetje overdreven

Kan het eigenlijk kwaad om 3 weken te doen? bedoel welke bijwerkingen of problemen kan het geven?
 
Back
Naar boven