Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Pizza is gains.

    Haha iemand heeft je gains gestolen
     
    > Gaat naar jumbo
    > Haalt pizza, chocolade cruesli :heart: Shadow Project en kipfilet
    > Legt alles in auto
    > Nog even snel kruidvat naar binnen
    > Kom twee minuten later terug bij auto
    > Pizza gestolen uit auto :thinking:

    Welke guy steelt er nou een diepvries pizza uit een auto, ik dacht dat je in Friesland je auto niet op slot hoefde te doen.

    Sorry man. Je weet ik heb niet veel geld en alles voor de gainzz
     
    Wanneer je huidige fling alleen in is voor fuckbuds, fuck off. Waar zijn al die meiden die 1038337 x zeuren voor een serieuze vent:o
     
    We worden ook altijd maar als objecten gezien, wij hebben ook gevoel :o
    Ze heeft me zojuist geblokkeerd omdat ik iets serieus zoek:roflol::roflol::roflol::roflol:. Of nouja, ze zei dat ze zelf ook wel wat serieus wilt, nadat ze vannacht met haar collega het bed in is gedoken terwijl ze met mij flirtte. Zei dat ik geen interesse meer had, blocked. Snap er niks meer van:o
     
    Ze heeft me zojuist geblokkeerd omdat ik iets serieus zoek:roflol::roflol::roflol::roflol:. Of nouja, ze zei dat ze zelf ook wel wat serieus wilt, nadat ze vannacht met haar collega het bed in is gedoken terwijl ze met mij flirtte. Zei dat ik geen interesse meer had, blocked. Snap er niks meer van:o

    arnold-danny-bro-hug.jpg
     
    Ze heeft me zojuist geblokkeerd omdat ik iets serieus zoek:roflol::roflol::roflol::roflol:. Of nouja, ze zei dat ze zelf ook wel wat serieus wilt, nadat ze vannacht met haar collega het bed in is gedoken terwijl ze met mij flirtte. Zei dat ik geen interesse meer had, blocked. Snap er niks meer van:o
    Ze komt in ieder geval volwassener over :thinking:
     
    Ze heeft me zojuist geblokkeerd omdat ik iets serieus zoek:roflol::roflol::roflol::roflol:. Of nouja, ze zei dat ze zelf ook wel wat serieus wilt, nadat ze vannacht met haar collega het bed in is gedoken terwijl ze met mij flirtte. Zei dat ik geen interesse meer had, blocked. Snap er niks meer van:o

    252721d287341204bd0e20e70891162c33120dedfbefbe72ff94f92b4159625f.jpg


    super chill shirt gescheurd :(

    gains
     
    Back
    Naar boven