MuscleMeat

Sticky Wielrentopic

Bezoekers in dit topic

  • Wat vaalt die Gesink elk jaar zeg.
     
    Wat vaalt die Gesink elk jaar zeg.

    Een echte valer, is dat Zeeuws voor vallen maar dan met een tweede a? Of bedoelde je falen?

    Gesink is gewoon middelmaat sinds ze bij Rabo/Blanco niet meer vol aan de dope zitten. Bij andere ploegen is de dopingmoraal gewoon minder.
     
    Laatst bewerkt:
    Een echte valer, is dat Zeeuws voor vallen maar dan met een tweede a? Of bedoelde je falen?

    Gesink is gewoon middelmaat sinds ze bij Rabo/Blanco niet meer vol aan de dope zitten. Bij andere ploegen is de dopingmoraal gewoon minder.

    Ik lees nooit terug wat ik type, dat moet ik vaker doen.:o
     
    Laatst bewerkt door een moderator:
    Ik dacht nog wel laat hem een keer in de Giro en hij gaat voor het podium maar dit zal zijn zelfvertrouwen nog meer deuken en de Tour kun je ook wel vergeten met een Giro in de beentjes normaal gesproken.

    Tijd voor een hem voor een ander team met een andere inslag....tijd voor verfrissing hoe jammer ook voor NL. Blanco is straks toch geen NL team meer met nieuwe sponsor denk ik.
     
    Vandaag gaat de Ronde van Italië van start met een ploegentijdrit. Persoonlijk vind ik dit wat leuker als de Tour de France vanwege die enorme pukkels onderweg. Ga zelf alleen de bergetappes wat volgen.
     
    Vandaag gaat de Ronde van Italië van start met een ploegentijdrit. Persoonlijk vind ik dit wat leuker als de Tour de France vanwege die enorme pukkels onderweg. Ga zelf alleen de bergetappes wat volgen.

    Was gisteren al, die ploegentijdrit. Vandaag de eerste rit 'in lijn'.

    Giro en Vuelta zijn prima rondes. Vaak iets minder voorspelbaar, iets minder snel en iets meer chaos.
     
    Was gisteren al, die ploegentijdrit. Vandaag de eerste rit 'in lijn'.

    Giro en Vuelta zijn prima rondes. Vaak iets minder voorspelbaar, iets minder snel en iets meer chaos.

    Ah, ok. Loop ik een dagje achter. ;)

    ---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

    Tjalinghi in bergtrui.
     
    Teampresentatie en twee etappes gezien in Belfast. Was gaaf!

    Tjalingii helaas bijgehaald, mooie prestatie wel in dat snertweer.
     
    Kittel echt uber super klasse, Tour vorig jaar ook en nu ongelofelijk die sprint.

    Wanneer komt er trouwens eer herstel voor de afgepakte zeges van Alberto Contador ?
    Er zijn recent meerdere renners onschuldig bevonden met zeer minieme hoeveelheden clenbuterol die was aangetroffen in hun bloedstalen en nu lijkt men door te hebben dat er gewoon vlees in de omloop is met dat spul erin maar Bertje is met zo'n zelfde hoeveelheid de klos omdat men het allemaal nog niet begreep.

    Een grove schande dat ze hem hebben genaaid.
     
    Laatst bewerkt:
    Oh ik had t over gisteren trouwens. Had vsndaag nog niet gezien.
     
    Gisteren was het interessant, Quintana neemt het roze over maar er was sprake van een neutralisatie (afdaling steile berg) (volgens sommigen) waarin dan een aantal waaronder Quintana zouden zijn doorgereden daar waar anderen stopten en kalm aan deden.

    Ploegleider van Uran boos, Kelderman dacht ook aan een neutralisatie.

    Wel een heroïsche rit met winterse toestanden. (zou het woord heroïsch op korte termijn gaan worden gebruikt als de 'hippe' woorden als episch en held ? Dit overigens terzijde.
     
    Vette Vuelta met vandaag een zware (beslissende ?) rit.

    -Quintana helaas in de tijdrit door een stommiteit gevallen, de dag erna weer en is schluss.
    -Froome rijdt apart, moet steeds afhaken maar is nog niet door het ijs gezakt.
    -Contador gaat aan de leidin, rijdt bergop goed en reed een sterke tijdrit.
    -Valverde heeft de beste spurt in een bergrit waardoor hij bonificatie secondes pakt maar staat wel op 30 seconden.
    -Gesink gaat aardig mee op plek 9 en Kelderman helaas wat minder.

    Vooral Zaterdag was een erg spannende rit.
     
    Vond gisteren de finale ook geweldig! Met die drie spanjaarden bij elkaar, Barguill die een poging deed, Niemiec op slechts enkele tientallen seconden vooruit.

    Valverde kwam uiteindelijk toch een stuk voor Contador over de finish, maar dat werd niet echt in beeld gebracht. Kan ik dat nog ergens terugzien?
     
    Vond gisteren de finale ook geweldig! Met die drie spanjaarden bij elkaar, Barguill die een poging deed, Niemiec op slechts enkele tientallen seconden vooruit.

    Valverde kwam uiteindelijk toch een stuk voor Contador over de finish, maar dat werd niet echt in beeld gebracht. Kan ik dat nog ergens terugzien?

    Ja best wel balen, de jump ? van Valverde is nooit in beeld geweest en dus ook niet terug te zien, maar uiteraard verdient de etappe-winnaar ook wat aandacht.

    De finish zelf zal hier wel te zien zijn: http://nos.nl/video/695685-vuelta-2014-niemiec-blijft-toppers-voor.html

    En wat vond je van die fiets-robot die mee deed (aka froome ?)
     
    En wat vond je van die fiets-robot die mee deed (aka froome ?)

    Ik vind het niets; haalt het hele spelletje onderling eruit, terwijl dat juist zo leuk is.
    Ben benieuwd of het alsnog z'n vruchten afwerpt. Of dat hij nu ook zenuwwachtig wordt en die hele tactiek overboord gooit.
     
    Ik ben ook geen fan van Froome, maar je kunt moeilijk van 'm verwachten dat ie zichzelf gaat opblazen door mee te springen onderaan die klim.
     
    Back
    Naar boven