XXL Nutrition

Aankondiging Het Interview van de Maand topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Vanaf deze maand zullen we starten met...Het Interview van de Maand topic.

Maandelijks zullen we een 20-tal vragen loslaten, op bekende of minder bekende DBB forumleden.

Momenteel ben ik bezig met het eerste interview voor te bereiden en na afronding zal deze geplaatst worden. Het is de bedoeling dat rond de 1e van elke maand een nieuw interview geplaatst zal worden.

We hebben een aantal leuke vragen samengesteld, en ik denk dat het erg leuk wordt om elke maand de antwoorden van het geinterviewde forumlid te lezen. Zo zullen we deze leden wat beter leren kennen en kunnen we lezen hoe zij onze sport beleven.

Groet, tremendes
 
Laatst bewerkt:
Ik ben toch wel interview waardig vind ik zelf.
De vragen krijgen we nog niet te horen denk ik dan? :D Pas bij het interview zelf?
 
gaan we nu serieus dbb leden interviewen? ik moet gaan werken aan mijn e-fame!
 
E-respect voor de haters!
 
Ik ben toch wel interview waardig vind ik zelf.
De vragen krijgen we nog niet te horen denk ik dan? :D Pas bij het interview zelf?

Het zijn 20 vaste vragen, daarnaast kunnen er nog een 3-5 specifieke vragen bijkomen die kenmerkend zijn voor de persoon.

Als we bv een wedstrijdatleet interviewen is het natuurlijk wel leuk als er een paar wedstrijd gerelateerde vragen bij zitten.
 
Het zijn 20 vaste vragen, daarnaast kunnen er nog een 3-5 specifieke vragen bijkomen die kenmerkend zijn voor de persoon.

Als we bv een wedstrijdatleet interviewen is het natuurlijk wel leuk als er een paar wedstrijd gerelateerde vragen bij zitten.
Ok, vind het een erg cool idee! Zal zeker iedere maand meelezen.
Op welke manier kies je leden uit voor een interview? Lootjes schrijven en grabbelen maar? :D
 
Leuk idee :)!

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Ok, vind het een erg cool idee! Zal zeker iedere maand meelezen.
Op welke manier kies je leden uit voor een interview? Lootjes schrijven en grabbelen maar? :D

Ik denk, dat ze eerst filteren op hoeveel dagen / week actief (bv > 1 keer per week actief) en dan steekproef inderdaad.
 
Leuk initiatief :)
 
Nice gaat de goede kant op. Goed bezig man.
 
Ok, vind het een erg cool idee! Zal zeker iedere maand meelezen.
Op welke manier kies je leden uit voor een interview? Lootjes schrijven en grabbelen maar? :D

Ik heb voor mezelf een aantal leden op het oog, die ik benader met de vraag of ze mee willen doen aan het interview.
Ook kan ik alvast verklappen dat er een vraag in het interview zit wie hij/zij graag als volgende geinterviewd wil zien.


Leuk initiatief :)


Nice gaat de goede kant op. Goed bezig man.

Bedankt allemaal! :)

Denk dat het erg leuk gaat worden en heb er zin in om met de eerste te beginnen.

Op dit moment heb ik de eerste benaderd en als hij/zij mee wilt doen zal komende week het eerste interview verschijnen.
 
Ik moet even kijken of ik tijd heb, maar ik denk het wel dus gaat goed komen:)

Nee, wel leuk initiatief.
 
Ik neem aan dat je niet de eerste de beste interviewt?
 
Ik neem aan dat je niet de eerste de beste interviewt?

Ja en nee...we zullen proberen voor wat verrassingen te gaan zorgen, maar denk dat het heel leuk is om de "gewone" member aan het woord te laten.

Ik denk dat we op DBB aardig wat kwaliteit hebben zitten, qua fysiek.

Het moeten natuurlijk, in eerste, instantie wel leden zijn die wat kunnen vertellen over bodybuilding en die wel al gevorderd zijn qua trainingen en fysiek.

Maar er kunnen ook zeker beginners tussen zitten, waarom niet..

Trouwens...niet alleen de bodybuilders ook de strongmen members, zullen we aan het woord laten.

Ook staan er aardig wat dames op m'n lijstje, want daarvan zijn er hier ook genoeg goede vertegenwoordigers van onze sport aanwezig.
 
Ben benieuwd wanneer ik gevraagd word :)
 
goed topic , zal ik zeker blijven lezen .

komen die interview vragen dan hier in dat topic ?
 
Back
Naar boven