Fitness Seller

Het is onverstandig om na de zomer (herfst/winter) nog te cutten

Het is onverstandig om na de zomer (herfst/winter) nog te cutten


  • Totaal stemmers
    380

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben het er mee eens. maar dan puur omdat het voor mij geen nut heeft om in de winter op 8% te staan. ik moet tyfusveel eten en vaak komt er dan ook wat vet bij. mn doel is om in de zomer strak te staan en dan werkt dat niet. cardio met 30 graden is ook k*t, dus daarom cut ik vanaf begin februari meestal. als het dan iets uitloopt is het geen probleem. en as ik eerder klaar ben is het een clean bulk tot einde zomer waarna het junken weer begint
 
Huh, dan ben je het er toch mee ONeens?
Als je begin februari begint met cutten, start je je cut dus in de winter!
 
Oneens. Ik ben sowieso geen voorstander ervan om het vetpercentage onwijs te laten oplopen richting de 14-15% en hoger. Als het nodig is zie ik niet in waarom je in de winter niet zo kunnen cutten. Andersom kun je in de zomer ook bulken als het nodig is. Mits je geen beachboy bent natuurlijk.
 
Waarom? niemand ziet je met je kleding aan.
En zelf ken je toch wel tot zomer?
 
Waarom? niemand ziet je met je kleding aan.
En zelf ken je toch wel tot zomer?

Mee eens, ik probeer nu ook te bulken met vette producten als chocomel en cashew noten gewoon zorgen dat mn vp van de zomer op een goed pijl is.
 
Ik heb voor nr1 Eens gestemd.

Winter/herfst is de periode waarop je lichaam van nature (genen) als wat makkelijker aankomt wat een plus in massa opbouw is.

ga je dan cutten dan ga je tegen dit natuurlijke proces in, zonde van je energie.
 
waarom zou het onverstandig zijn :S ligt aan de situatie per persoon lijkt mij..
 
leg deze stelling voor aan iemand die wedstrijden draait.
dit is dus puur voor de recreationele bodybuilder, die dus eigenlijk net zo goed kan zorgen dat hij ripped is in de zomer.

ik wil year round niet te vet zijn, maar dat is persoonlijk.
 
Alsof vrouwen over de vloer een seizoens gebonden aangelegenheid is... altijd 10 procent, liefst 8.
 
Alsof vrouwenvlees over de vloer een seizoens gebonden aangelegenheid is... altijd 10 procent, liefst 8.

Strandweer waardoor de gelegenheid ontstaat om je body te showen is echter wel seizoensgebonden. Als je in de winter rondloopt in een trui / vest / etc dan zal het verschil tussen 8% en 18% vet niet of nauwelijks te merken zijn zolang de kleren aan zijn.
 
Strandweer waardoor de gelegenheid ontstaat om je body te showen is echter wel seizoensgebonden. Als je in de winter rondloopt in een trui / vest / etc dan zal het verschil tussen 8% en 18% vet niet of nauwelijks te merken zijn zolang de kleren aan zijn.

Nou, dit betwijfel ik dus he..
Aan je gezicht of handen (aderen) zie je ook of iemand droog staat, of vet is!
 
Strandweer waardoor de gelegenheid ontstaat om je body te showen is echter wel seizoensgebonden. Als je in de winter rondloopt in een trui / vest / etc dan zal het verschil tussen 8% en 18% vet niet of nauwelijks te merken zijn zolang de kleren aan zijn.

Vertrouw me, je ziet ook aan iemands gezicht wel het verschil tussen 8% en 18%. En ook zie je het wel met shirtjes met lange mouwen hoor.. Shirtjes zitten tenslotte wat strakker bij BB'ers.
 
lijkt mij onverstandig, omdat je in de winter wel een vetlaagje kunt gebruiken.
 
persoonlijk veronderstel ik, je kan opeens gemotiveerd worden dus...
 
Op zich ben ik het wel met de stelling eens gezien je in de winter met de bijbehorende weersomstandigheden vaak wat meer weerstand nodig hebt als in de zomer.
Maar persoonlijk vind ik altijd : bulken/groeien tot nieuwjaar, max nog maandje langer, en dan de kilo's vet weer zo snel mogelijk burnen zodat wanneer de eerste zonnestralen komen deze optimaal opgevangen kunnen worden.
Dus starten met cutten in de winter.
 
Nieuwjaar plus 1 maand is toch lente. Dan ben je het dus eens
 
Lente begint 21 maart.
 
Ik cut liever in de zomer dan in de winter. Cardio is buiten ook veel leuker met wat warmer weer. Maar ik zal er in januari toch weer even een maandje aan moeten geloven wil ik weer iets lichter in februari aan de start van mijn hardloop evenementje staan.
 
Ik ben een lichaamstype dat moelijk afvalt dus ja ik heb mijn langzame cut al in gang staan sinds 2 weekjes. Dus ik zeg gewoon rustig aan cutten.
 
Ik vind cutten over het algemeen onverstandig en overbodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven