XXL Nutrition

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

Bezoekers in dit topic

Stone platform in de maak:).
Hoogtes 132, 144, 156, 168, 180.
Breedte plateaus, 65cm en 60cm diep.

Gemaakt van hoop afval balken en wat 5x7`s.
Plateas komt 2x 18mm mdf op waarvan in de bovenste plaat een gat van +-10cm zodat de stones blijven liggen, en de zijkanten en voorkant word ook nog dicht gemaakt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Goed bezig. Zou hem voor maar een stukje dicht doen dan kunnen je stones eronder. Als ik de mijne ooit eens wat verander doe ik dat.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo is hij nu geworden.
Wilde de onderkant toch dicht hebben, aangezien ik daar met de constructie ook vanuit was gegaan.
Hebben daar tevens ook wel voldoende plek voor de stones.
Verder komt erop de bovenkant nog 1cm dik rubber en steekt de zijkant dan nog 2cm door zodat de bal er niet af rolt als je ff niet oplet.
Alles is trouwens van wat afvalhout gemaakt.
 
wederom super
 
De broertjes Reumer die fixen t wel ff
 
Verstelbare Inch / Strongman dumbbell.
Gewicht leeg = 4,5kg
Geladen = 81,5kg

M24 draad met daarover 30x3mm aluminium zodat 30mm schijven goed passen. Gewichten kun je vastdraaien aan het handvat zodat de schijven niet meer kunnen roteren en de dumbbell een solide gewicht is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2a7h8v9.png

343g8rt.png
 
Hahahaha heb deze bewust laten roesten zoals je kunt zien. Deze roest is functioneel, het is om te trainen niet om er naar te kijken.
 
Dat snap ik, ziet er leuk uit. Maar elke keer bruine klauwen lijkt mij ook niet alles.
 
weet niet of ik enkel de log al gepost maar deze iig nog niet. woog eerst 75. nu met 2 verzwaarde banden + velgen eraan 105

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat snap ik, ziet er leuk uit. Maar elke keer bruine klauwen lijkt mij ook niet alles.
Ah zo. Het geeft niet af het is heel oppervlakkig en droog. Handen blijven schoon en met magnesium er straks op zal het handvat helemaal wit worden.
weet niet of ik enkel de log al gepost maar deze iig nog niet. woog eerst 75. nu met 2 verzwaarde banden + velgen eraan 105
Heb je er geen sleeves op zitten zodat je gewichten easy kunt laden?
Ziet er goed uit trouwens.
 
Ah zo. Het geeft niet af het is heel oppervlakkig en droog. Handen blijven schoon en met magnesium er straks op zal het handvat helemaal wit worden.

Heb je er geen sleeves op zitten zodat je gewichten easy kunt laden?
Ziet er goed uit trouwens.

is later eventueel nog ruimte voor (in het midden zie je een gat zitten)

thanks
 
Interessant concept Chick.

Ik zou persoonlijk toch gaan voor een laadbare aan de binnenkant van de pijp laat maar zeggen. Beetje panisch geworden voor de pin aan het uiteinde als zo'n dumbbell net niet in de lock komt en weer naar beneden komt.
 
Het is ook eerder een dumbbell voor grip dan voor OH press. De schroefdraad heeft als doel alles vast te kunnen draaien zodat de schijven niet meer kunnen roteren. Ik neem aan dat je weet wat de Thomas Inch dumbbell is.
 
Snap het
 
slater geinspireerde houten IFSA (staat ondertussen al netjes in de vernis)

IMG_0237_zps65mkj7va.jpg


En antiek squatrek aangepast met een set antieke kriks omdat het kan en het retegaaf is:

IMG_0524_zpsxuiflvtc.jpg
 
slater geinspireerde houten IFSA (staat ondertussen al netjes in de vernis)

IMG_0237_zps65mkj7va.jpg


En antiek squatrek aangepast met een set antieke kriks omdat het kan en het retegaaf is:

IMG_0524_zpsxuiflvtc.jpg

bruut man.
 
En antiek squatrek aangepast met een set antieke kriks omdat het kan en het retegaaf is:

IMG_0524_zpsxuiflvtc.jpg

Hmm, intressant idee om toe te passen!
 
Hmm, intressant idee om toe te passen!

Zeker werkt ook perfect. Of we het veel gaan gebruiken geen idee maar als je het spul toch hebt waarom niet. Komt vast wel eens van pas als we gaan maxxen.
 
Back
Naar boven