XXL Nutrition

HGH Begin

Bezoekers in dit topic

quifix

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2009
Berichten
6.203
Waardering
336
Lengte
1m74
Massa
99kg
Vetpercentage
18%
Ik wil met een HGH cycle beginnen vanwege een eigen te kort er aan. Het is vooral voor een betere slaap en om beter uitgerust te zijn tijdens de werkdagen. Mijn dosis zou ik op 2IU houden. Nu het volgende: Ik vertrek over ongeveer 6 weken naar het buitenland (kan dus niet prikken) voor zo'n 10 dagen. Is het dan de moeite om nu al te beginnen met prikken of kan beter wachten na dat ik vakantie terug kom? Graag jullie mening.

NB: 5/7 prikken, in de ochtend
 
Is het voorgeschreven gh? en hoe weet je dat je een tekort hebt.


Met 2iu kun je beter niet prikken en je geld sparen
 
2iu is niet zo erg veel .

Ik zou wachten tot na de vakantie , die 6-7 weken later is vast wel te verwaarlozen .
 
Is het voorgeschreven gh? en hoe weet je dat je een tekort hebt.


Met 2iu kun je beter niet prikken en je geld sparen
Ik heb een slaaponderzoek en bloedonderzoek laten doen, waaruit bleek dat ik onder de GH grens zat. Ze vonden het echter niet te laag genoeg om mij dit voor te schrijven, heb dus nu riptropin. Het is vooral voor mijn futloosheid weg te werken, niet bepaald voor extra massa.
Bedankt voor de reacties alvast!
 
Dan gewoon starten met de 2iu en eventueel verhogen toch . Maar ivm de igf zou ik echt tot na de vakantie wachten , anders is het zonde .

Succes !
 
Als je fatsoenlijk hgh hebt is 2iu voldoende voor jouw doel, maar niet als je Riptropin hebt lol
 
Back
Naar boven