AndroidHealthClinic

Hgh vrouw (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

POEHPOEH

Novice
Lid geworden
27 okt 2013
Berichten
16
Waardering
5
Lengte
1m72
Massa
63kg
Vetpercentage
26%
Na allerlei sporten geprobeerd te hebben en dit maar 2 maanden vol te houden, heeft mijn man mij naar een trainer gestuurd. 3 jaar geleden hebben we een doel bepaald en deze is inmiddels ruim behaald.Daarna werden de doelen steeds meer aangescherpt en hoort sport en voeding nu bij mijn lifestyle.( met dank aan mijn man en trainer)
Ik ben dus eindelijk lekker bezig en toen kwamen de eerste symptomen van de overgang
Geen vooruitgang meer, wallen en rimpels en niet vooruit te branden.
Vandaar dat ik besloten heb om Hgh te gaan gebruiken.

Ik merkte dat er in Nederland vrijwel niets geschreven werd door sportende vrouwen met overgangs klachten en Hgh. Ik ga proberen om elke maand mijn bevindingen te posten. Ook als een soort dagboek voor mijzelf.

start:29 augustus 2016

vrouw, 41 jaar, 1.72m, 65kg, 26%bf.

HGH 2iu p.d., 7 dgn per week.

voeding: 1200 cal, waarvan 35% eiwitten en 40% vetten, aangevuld met koolhydraten.

Voeding bestaat o.a. uit: shakes, blik tonijn, kip, biefstuk, broccoli, bloemkool, spinazie,rode biet, bleekselderij,tomaat, ongezouten noten, vis, kokosolie, eieren, pindakaas, amandelmeel, rauwe cacao, geitenkwark, Geen gewone kwark ivm koemelk allergie!

Training:4x p.wk. intensief 45min. crossfit oefeningen, 15 min. interval cardio, onder begeleiding van PT.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom en succes!
Je zal nog wel aardig wat kritiek krijgen van mensen hier.... Maar ik vind het top dat je gaat loggen!

Je voeding op 1200 kcal met zoveel sporten? Das nog onder je BMR. Lijkt me wel erg weinig... 50 gram vet en 105 gram eiwit lijkt me ook wel bizar weinig.. Maar dat is mijn mening..
 
Hgh puur om veroudering tegen te gaan?
 
Succes! Zal je zeker volgen...shit dat je nu al last hebt van overgangsklachten.
 
1200 cal is inderdaad heel weinig!
ik ben een moeilijke eter en moet het eten er echt in proppen.Ik heb vrijwel nooit honger. Toen ik mijn eten moest opschrijven voor mijn eerste PT les, bleek dat ik zelfs standaard leefde op 400 -500 calorieën! Inmiddels opgebouwd tot 1200,

de 1200 calorieën (eiwit/vet) geld dus eigelijk als minimaal.Ik ga mijn best doen om dit te verhogen, maar gelijdelijk anders spuug ik alles uit.
 
1200 cal is inderdaad heel weinig!
ik ben een moeilijke eter en moet het eten er echt in proppen.Ik heb vrijwel nooit honger. Toen ik mijn eten moest opschrijven voor mijn eerste PT les, bleek dat ik zelfs standaard leefde op 400 -500 calorieën! Inmiddels opgebouwd tot 1200,

de 1200 calorieën (eiwit/vet) geld dus eigelijk als minimaal.Ik ga mijn best doen om dit te verhogen, maar gelijdelijk anders spuug ik alles uit.

Dan denk ik dat je een eetstoornis hebt. Misschien eens langs bij de huisarts voor een verwijzing naar een psycholoog? Overigens niet gemeen bedoeld.
 
En dan toch nog 65 kilo wegen???
Wat waren je doelen eigenlijk 3 jaar geleden?
 
Laatst bewerkt:
3 jaar geleden hebben we een doel bepaald en deze is inmiddels ruim behaald.Daarna werden de doelen steeds meer aangescherpt en hoort sport en voeding nu bij mijn lifestyle.( met dank aan mijn man en trainer)

Welk doel had je destijds behaald dan en hoe heb je dit doel (wat inmiddels doelen geworden zijn) aangescherpt ?
 
Ik heb gelukkig geen eetstoornis hoor:) ik werd alsmaar dikker door verkeerd dieëten.

ik ben begonnen op ruim 80 kg, vooral veel buikvet.slecht en veeel te weinig (400-500 cal.) voeding

doel: fit worden, gezond voedingspatroon en afvallen tot 70 kg. calorieën omhoog naar 1000.
ging erg vlot die eerste kilo's, tailleomtrek -12 cm in 7 mnd.

voelde me fitter, dus volgende doel was 60 kg. calorieën omhoog naar 1200( advies 1400, maar lukte niet altijd)
duurde wat langer, maar uiteindelijk gered tot 61 kg.

volgende doel was: pull ups leren( vond ik zelf een leuke uitdaging) is niet heel veel van terecht gekomen. kan er uiteindelijk nog maar 3 :(

hiervoor veel krachttraining gedaan, waardoor er weer een paar kilo bijkwam. wel weer 3% vet eraf
 
Wat maakt dat je zo moeilijk eet?

Misschien eens posten wat je exact eet. Mogelijk kunnen we je tips geven hoe je voeding eenvoudiger omhoog te krijgen naar 1400 kcal ( en hoger).
Ik denk dat als je echt voldoende gaat eten dat je lichaam je ook dankbaar gaat zijn.
 
Dik worden van 400 kcals hahaha. Als je aankomt eet je boven je behoefte :) Het is dus onmogelijk als je meer kcals eet je afvalt
 
Troll alert ?

400 / 500 kcal eten per dag en dan aankomen ?
Zelfs een crash dieet bevat meer kcal en voedingsstoffen ..

Snoep je niet stiekem ? Eet je snachts ? Wordt je wakker snachts van honger en ga je dan snaaien ?
 
op 400 kcal komt een pincher nog niet bij.

En op 1200 kcals zal het ook moeilijk zijn om vooruitgang te boeken.
 
Ik schreef:

ik werd alsmaar dikker door verkeerd dieëten !
levenslang van het ene dieet naar het andere. niet goed, dat snap ik nu ook.

heb hieronder maar even een stukje gekopieerd, want ik heb eigelijk niet zo'n zin om me te verantwoorden tegenover een onbekende die mij een troll noemt!

Wat gebeurt er in het lichaam als het in een cirkel terecht komt van afvallen, aankomen, afvallen enz. Iedere keer dat je afvalt zal het BM nog lager worden en nog minder energie verbranden. Je stopt en gaat weer meer eten, en je lichaam zet alle energie die het niet verbrandt om in vet. Je kan dan zwaarder worden dan je ooit was. Bij iedere jojo cyclus zal het vermogen van je lichaam om vet te verbranden afnemen en steeds zuiniger met de energie omgaan, totdat je een niveau bereikt dat afvallen praktisch onmogelijk wordt.steeds zuiniger met de energie omgaan, totdat je een niveau bereikt dat afvallen praktisch onmogelijk wordt.
 
met de energie omgaan, totdat je een niveau bereikt dat afvallen praktisch onmogelijk wordt.[/QUOTE]

Load of bs volgens mij.

Anorexia patienten vallen toch ook af.
 
Galen

Help ons met dit wetenschappelijke probleem aub!
 
Wat maakt dat je zo moeilijk eet?

Misschien eens posten wat je exact eet. Mogelijk kunnen we je tips geven hoe je voeding eenvoudiger omhoog te krijgen naar 1400 kcal ( en hoger).
Ik denk dat als je echt voldoende gaat eten dat je lichaam je ook dankbaar gaat zijn.

dat zou fijn zijn! ik zal t morgen even posten. ga nu even eten maken voor morgen naar t werk. alvast vriendelijk bedankt!
 
Jongens het is overduidelijk dat ze in spaarstand zit!
 
Ik schreef:

ik werd alsmaar dikker door verkeerd dieëten !
levenslang van het ene dieet naar het andere. niet goed, dat snap ik nu ook.

heb hieronder maar even een stukje gekopieerd, want ik heb eigelijk niet zo'n zin om me te verantwoorden tegenover een onbekende die mij een troll noemt!

Wat gebeurt er in het lichaam als het in een cirkel terecht komt van afvallen, aankomen, afvallen enz. Iedere keer dat je afvalt zal het BM nog lager worden en nog minder energie verbranden. Je stopt en gaat weer meer eten, en je lichaam zet alle energie die het niet verbrandt om in vet. Je kan dan zwaarder worden dan je ooit was. Bij iedere jojo cyclus zal het vermogen van je lichaam om vet te verbranden afnemen en steeds zuiniger met de energie omgaan, totdat je een niveau bereikt dat afvallen praktisch onmogelijk wordt.steeds zuiniger met de energie omgaan, totdat je een niveau bereikt dat afvallen praktisch onmogelijk wordt.

maar als je dan weer aan komt door meer te eten gaat je lichaam weer meer energie verbranden omdat je zwaarder word

de invloed van metabolic damadge word echt schromelijk overdreven door de meeste mensen. Dat is meer in de orde grootte 100-200 kcals. Dus niet dat je opeens 400 kcals kan eten zonder af te vallen.
 
Back
Naar boven