XXL Nutrition

Hier een leuke vergelijking ;)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Geef mij ff 5 jaar en je zult weer een top fysiek hier tegen komen

Hopelijk eerder! Ik weet wat ervoor nodig is en geef credit where credits due :) nothin comes easy.
 
Gab, waar blijven de selfies?

Wat spook je momenteel uit? Bulken/Cutten voor wedstrijd?

Hoe sta je er nu bij? Lekker warm en vol of juist al een beetje zomer ready?
 
Gab, waar blijven de selfies?

Wat spook je momenteel uit? Bulken/Cutten voor wedstrijd?

Hoe sta je er nu bij? Lekker warm en vol of juist al een beetje zomer ready?

Ik zou zijn facebook ff checken. Daar houdt hij regelmatig updates.
 
Gab, waar blijven de selfies?

Wat spook je momenteel uit? Bulken/Cutten voor wedstrijd?

Hoe sta je er nu bij? Lekker warm en vol of juist al een beetje zomer ready?

Hey bro,

momenteel hard aant trainen en gainen. Ben veruit op mn zwaarst en sterkst ooit.
Gister woog ik 106.9. Bodyfat rond de 10%. Eind vh jaar weer langzaam in wedstrijd prep.
Summershape kan me niet schelen, focus ligt op goed verbetert op het podium komen volgend jaar.

Hoest met jou verder?
 
Hey bro,

momenteel hard aant trainen en gainen. Ben veruit op mn zwaarst en sterkst ooit.
Gister woog ik 106.9. Bodyfat rond de 10%. Eind vh jaar weer langzaam in wedstrijd prep.
Summershape kan me niet schelen, focus ligt op goed verbetert op het podium komen volgend jaar.

Hoest met jou verder?

Ja ik zag het op Facebook, damn zwaar!

Doe je goed ook, echt even lang bouwen en dan echt een verbeterd fysiek neerzetten bij je volgende wedstrijd.

Met mij gaat t prima. Helaas nog steeds te druk met werken waardoor ik niet al te veel kan focussen op trainen zoals ik dat het liefst had gewild. Maar toch is me shape beter dan ooit. Kleiner maar wel beter.

Als je 3 posts naar beneden scrolled op me facebook zie je een foto van me huidige shape.
 
Wat verdien je nou aan die B&F samenwerking?
 
de tering man... zag die foto op fb voorbij komen, maar je bent echt HUGE..!
 
Bruut fysiek!

Paar vraagjes:

Hoeveel keer heb je eigenlijk gekuurd?

Hoe is je armomtrek geëvolueerd? Bvb hoeveel had je op 80 kg enzo? :)
 
1x winstrol only was het toch?
 
Bruut fysiek!

Paar vraagjes:

Hoeveel keer heb je eigenlijk gekuurd?

Hoe is je armomtrek geëvolueerd? Bvb hoeveel had je op 80 kg enzo? :)


Kuren is overrated, kijk maar naar onze expert in het maken van medicijnen.

Verder nog updates Tricks?
 
Hier dan eens een update guys.
Heb het jaar gewerkt aan verbeteringen. Rug/hams/triceps voornamelijk. Was gebulkt tot 107,5kg en sinds een aantal weken nu weer terug in shape aan het komen om te kijken waar we staan en wat er van over blijft ;)
AL dat geprop kwam letterlijk mn strot uit, voel me er niet fijn bij om te bulken. Volgende keer dus gewoon in shape blijven en langzaam proberen te groeien. Voor sommigen werkt 'bulk' misschien, maar ik geloof er niet meer zo in.

Momenteel zo net onder de 100 aan het schommelen met procent of 9 vet.
Volgende wedstrijd wil ik 87-89,9 op het podium komen. Dat is 3-6kg meer dan vorig jaar en dat lijkt mij prima winst in een jaar.

Hier een foto van week of 2-3 geleden
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Gisteren weer een mooie stack binnengekregen met wat ik laatste tijd allemaal kwa supps heb gebruikt.
Krijg veel vragen en pm's mbt tot mijn supplementen, dus bij deze mijn bestelling van gister:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wow 100kg op 9% is een hoop vriend!

Echt heel netjes man.

Hoe bevalt die smaak van je Xtend? En hoe bevalt die superpump?
 
Wow 100kg op 9% is een hoop vriend!

Echt heel netjes man.

Hoe bevalt die smaak van je Xtend? En hoe bevalt die superpump?

Beiden top spul! Superpump nu voor de 2e keer genomen en BCAA hebk altijd Xtend of Modern BCAA
 
Heb je nu je haar altijd zo een in een soortement van hanenkam omhoog gekamd omdat je dan wat minder een midget lijkt? Of vallen de kale plekken dan minder op?
 
Wowww die opmerking hierboven komt echt kapot jaloers over.

Jaloezie is een ziekte, beterschap....
 
Heb je nu je haar altijd zo een in een soortement van hanenkam omhoog gekamd omdat je dan wat minder een midget lijkt? Of vallen de kale plekken dan minder op?

Knappe reactie kerel zo uit het niets. 1m79 is niet bepaald midget lijkt me? Maargoed, thanks voor je input man voel me nu zeer aangedaan. Haters are my motivaters :D
 
Snap ook echt niet wat nou zo iemand zijn reden is op zo'n reactie te plaatsen. Best fascinered.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven