MuscleMeat

Hier een leuke vergelijking ;)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Beiden top spul! Superpump nu voor de 2e keer genomen en BCAA hebk altijd Xtend of Modern BCAA
Heb je het idee dat Xtend daadwerkelijk 'beter' is dan de huismerk BCAA's?
 
Heb je het idee dat Xtend daadwerkelijk 'beter' is dan de huismerk BCAA's?

Durf ik geen uitspraak over te doen Marvin. Geen idee? Ikzelf heb tegenwoordig Modern BCAAs van USP labs.
 
Damn beest. Nice shape :thumbs:
 
GVD wat netjes dat je daar op reageert (:roflol:) en ook op de manier hoe, KUDOS vriend :thumbs:
en ziet er echt bruut uit hoor, KUDOS 2 ;)

En groet, ree...

Haha thanks man :D

Voor de mensen die me wel actief volgen Thanks!
Volg me anders op instagram daar ben ik dagelijks actief met vanalles en nog wat ;)
 
Haha thanks man :D

Voor de mensen die me wel actief volgen Thanks!
Volg me anders op instagram daar ben ik dagelijks actief met vanalles en nog wat ;)

Wij volgen je allemaal actief vriend :D

Jij moet alleen meer posten. Of op facebook :p
 
Wij volgen je allemaal actief vriend :D

Jij moet alleen meer posten. Of op facebook :p

Hahah thanks bro! Heb je die van Gorilla Wear gezien die ze geupload hebben van me vandaag?
Brute latspread best wel IF i may say so :o Vandaag genomen. Ik zet em morgen zelf ook ff op mn facebook ;)

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Wij volgen je allemaal actief vriend :D

Jij moet alleen meer posten. Of op facebook :p

Haha ach upload nu wel dan, speciaal voor de actieve volgers :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bruut man die lat spread!
Zag de andere al op Facebook, ook biggie natuurlijk!
 
Bruut man die lat spread!
Zag de andere al op Facebook, ook biggie natuurlijk!

Thanks man :)

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Wij volgen je allemaal actief vriend :D

Jij moet alleen meer posten. Of op facebook :p

Als ik post gebeurd er ook weinig in topic bro. Beetje dood hier.
 
Of er wordt gehaat wat je gebruikt of over sponsoren ofzo.. Echt jammer.
Misschien komt het omdat normaal altijd wel een training of voeding gepost wordt?

Je zet nu natuurlijk minder updates neer dan anders, waarschijnlijk volgen daarom minder mensen op dbb.
 
Ziek!!! Wanneer is je volgende wedstrijd? En heb je nog wat tips voor me voor over 3 weken op de flex :P
 
Ziek!!! Wanneer is je volgende wedstrijd? En heb je nog wat tips voor me voor over 3 weken op de flex :P

Thanks man. 2015 weer is de planning zoals die er nu uitziet.

Tips? Luister en vertrouw op je coach heb ik ook gedaan, geen gekke dingen doen last moment.
Elke dag poseren voor extra hardheid en definitie.

Ik ben ook op de flex dus mayb c ya there ;)
Succes laatste weken

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Of er wordt gehaat wat je gebruikt of over sponsoren ofzo.. Echt jammer.
Misschien komt het omdat normaal altijd wel een training of voeding gepost wordt?

Je zet nu natuurlijk minder updates neer dan anders, waarschijnlijk volgen daarom minder mensen op dbb.

To be honest is DBB vaak alleen maar negatief geweest laatste tijden dat ik nog postte. Heb je niets aan.
Dus had er even geen zin meer in hier. FB en IG altyd leuk, veel reacties en groot bereik.

Dacht post nu even de laatste updates en kijk wel even hoe het ontwikkeld hier.
 
Begrijpelijk, snap best dat je geen zin hebt om te posten als er toch niks positiefs komt.

Wel jammer tho, vind op een forum iemand volgen toch altijd wat persoonlijker dan op een fb pagina op een of andere manier.
 
Begrijpelijk, snap best dat je geen zin hebt om te posten als er toch niks positiefs komt.

Wel jammer tho, vind op een forum iemand volgen toch altijd wat persoonlijker dan op een fb pagina op een of andere manier.

Dit plus dat er weinig echte grote/goede bodybuilders die ook wedstrijden doen op redelijk niveau doen hier loggen.
 
Dit plus dat er weinig echte grote/goede bodybuilders die ook wedstrijden doen op redelijk niveau doen hier loggen.

En ook dat is jammer en volgens mij wel eens anders geweest.
Er wordt gewoon te veel gebashed in serieuze topics.. Erg jammer.
 
Dit plus dat er weinig echte grote/goede bodybuilders die ook wedstrijden doen op redelijk niveau doen hier loggen.

Waarschijnlijk omdat die het gebash en internetguru/warrior gedrag ook zat werden :p
 
Dit plus dat er weinig echte grote/goede bodybuilders die ook wedstrijden doen op redelijk niveau doen hier loggen.

Niet zo gek als er vervolgens door gasten van 50 kg bij 12 % wordt gezegd dat je alleen maar biggy bent door je gebruik en dat zij dit ook makkelijk kunnen als ze zoveel gear zouden hebben :')

Bruut fysiek Trickster, aardige streef!
 
Waarschijnlijk omdat die het gebash en internetguru/warrior gedrag ook zat werden :p

Haha daar hadden we het nog over op de YBF, de grootste DBB guru's zijn irl 70kg skinny-fat :D

Daarom hoor je ook altijd krekels in de wedstrijd subforums omdat hier bijna wedstrijd athleten rond hangen.


Hahah thanks bro! Heb je die van Gorilla Wear gezien die ze geupload hebben van me vandaag?

Ja die had ik zeker gezien :D
Ziet er gruwelijk uit man! Echt uber huge!



Ps, ben je ook backstage met Flex?
 
Dayummm wat ben jij huge zeg.

Zieke fysiek man :thumb:
 
Haha daar hadden we het nog over op de YBF, de grootste DBB guru's zijn irl 70kg skinny-fat :D

Daarom hoor je ook altijd krekels in de wedstrijd subforums omdat hier bijna wedstrijd athleten rond hangen.




Ja die had ik zeker gezien :D
Ziet er gruwelijk uit man! Echt uber huge!



Ps, ben je ook backstage met Flex?

Thanks bro!! Appreciate it! Zelluf ook awesome. Maar dat zei ik je al meerdere keren ;)

Als het goed is wel backstage met flex ook weer ja.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven