AndroidHealthClinic

HillR's never ending story (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HillR

Huge Freak
Elite Member
Foto Contest
Lid geworden
2 dec 2012
Berichten
7.261
Waardering
17.107
Lengte
1m50
Vetpercentage
17%
Haiiii girls and guys!

Het werd voor mij tijd om weer eens een log te openen. En de diehard DBB'rs raden het al.. Ik ga weer cutten. Ik ben echt z'n eindeloze binge-eater.. Het wordt wel eens tijd om daar wat aan te doen.

For those interested:

Ik heb in juni een borstvergroting laten doen. De 4 uur durende operatie is mij zwaar gevallen. Het herstel daarbij ook. Het is alweer een tijdje geleden, maar nog merk ik soms de narcose en ook zeker mijn borstspieren die vrij snel spierpijn vertonen.

Maar, ik wil het in mijn log verder niet over m'n tetten hebben ;) voordat heel geil DBB in m'n log zit te ouwehoeren. Dames die er vragen over hebben mogen er natuurlijk altijd over pb'n.

Mijn motivatie voor sporten en voeding is echt tot onder het nulpunt gekelderd. Ik krijg het gewoon bijna niet voor elkaar om me er weer toe te zetten. Het leek me dus een goed idee om weer wat motivatie van uit een log te halen. Dit heeft mij de vorige keren ook echt enorm geholpen.

De operatie heeft een behoorlijke invloed gehad op de rest van m'n fysiek en ook op m'n zelfvertrouwen.

Nu kan ik me natuurlijk kut voelen en zielig doen en lekker doorbingen.. Maar nee. Tijd om te stoppen met zeuren en janken en het niet tevreden zijn. Time to kick ass!

Ik ga qua voedingsschema carbs cyclen. Waarvan 3 dagen laag en 2 dagen gemiddeld, 2 dagen hoog. Mijn carbs komen niet hoger dan de 125. Op de laag dagen eet ik tussen de 40-50 carbs. Minimaal 1200 kcl en maximal 1600 kcl.

Qua trainingsschema ga ik een split doen, waarbij ik minstens drie keer per week train en de focus vooral ligt op mijn benen en billen. Natuurlijk komt bovenlichaam ook minimaal één keer per week aan bod.

Cardio wil ik wel gaan inpassen, maar vind ik nog even moeilijk. Touwtjespringen durf ik nog niet echt weer te doen, en verder heb ik thuis niet heel veel mogelijkheden om HIIT te doen. Ik doe liever HIIT dan dat ik na m'n training nog een halfuur steady cardio doe. Maar hier ga ik nog even over nadenken..

Ik ga de komende tijd m'n trainingen loggen en daarnaast ook wat progressiefoto's of meetmomenten posten. Hopefully kan ik snel weer lekker knallen!

Tips en tricks zijn natuurlijk altijd welkom!


WEIGHTLOSS
05-01-2016 | 62,3
12-01-2016 | 59,7
16-01-2016 | 58,3
23-01-2016 | 57,8
30-01-2016 | 57,8
06-02-2016 | 56,8
13-01-2016 | 55,3
20-01-2016 | 57,8

[/SPOILER
 
Laatst bewerkt:
hoppa! in!
 
IN! (ook in het topic O:) )
 
In, alhoewel je me wel teleur hebt gesteld. Ex Fries :(
 
Neem aan dat je ook nog ff wacht met borst trainen?
 
Leuk dat je er weer bij bent Robke !

IN! (ook in het topic O:) )
:heart::heart:


In, alhoewel je me wel teleur hebt gesteld. Ex Fries :(
Welkommmm, haha.. some things change..

Neem aan dat je ook nog ff wacht met borst trainen?

Borst pak ik al wel gewoon weer mee. Kracht daarin is echt minimaal. Ik wil dat zo snel mogelijk weer op de rit hebben. Ik mocht na 4 weken gewoon weer alles doen. Dit was niet echt mogelijk, maar nu 4 maanden later moet het allemaal gewoon weer kunnen.
 
IN!

Ik heb mits t financieel rond is eind november een 2e bv. Ben ook enorm bang dat ik mn kracht ga verliezen!!! Na de 1e bv duurde het al ontzettend lang ivm een onsteking.

Ik zal je binnenkort ff pmen
 

Leuk! Welkom!

IN!

Ik heb mits t financieel rond is eind november een 2e bv. Ben ook enorm bang dat ik mn kracht ga verliezen!!! Na de 1e bv duurde het al ontzettend lang ivm een onsteking.

Ik zal je binnenkort ff pmen

Oh spannend! Ligt er geheel ook aan hoe je ze laat plaatsen, door wie en hoeveel cc.

Dual plane is het meest funest voor je borstspieren, en ook een groot aantal cc geeft meer trouble.

Wat naar dat je eerste herstel zo lang duurde. Een tweede x is vaak lang zo ingrijpend niet. Hoop voor je dat je het rond krijgt!

Ik zie je PM wel verschijnen!
 
Training

Gisteren was alleen hamstringsdag. Maandag heb ik rug, chest, buik en kuiten gedaan. Ik had zoveel spierpijn in mn chest en armen dat het niet mogelijk was om schouders erbij te pakken vandaag. Ook zou glutes gedaan moeten zijn gisteren, maar mn beknelde zenuw gooide weer wat roet in het eten..

Squats in de smith /cry.. Waardeloze gym voor benen..
3x10x20

Moest helaas rustig aan vanwege mn zenuwen in mn bil. Was niet heel prettig.

Legcurl seated
1x10x20
1x10x25
1x10x20

Hoe gaan we dit noemen:
Op een bal met plateau stabiliteit squaten.. 3x??
Niet geteld, moest me teveel concentreren om er niet af te vallen.

Stabiliteit squaten op bal met platte kant op de grond;
3x10x8kg

RDL
3x10x25

Toen nog een setje traps gedaan, maar vrijwel alle dumbbells werden na mijn rust in gebruik genomen door mijn mede ecto"s. Dus goede teden om lekker naar huis te gaan.. Motivation much huh ;)

Vandaag rust, morgen quads, glutes, armen en schouders.
 
Benen is wel een dingetje in die waardeloze BF.
Ik mis de gym van Prim :treuren:

Morgen lekker knallen weer lekker ding! :kiss:
 
Hoe gaan we dit noemen:
Op een bal met plateau stabiliteit squaten.. 3x??
Niet geteld, moest me teveel concentreren om er niet af te vallen.

Ik zou hem: "onnodig gekkewerk" noemen!
 
Benen is wel een dingetje in die waardeloze BF.
Ik mis de gym van Prim :treuren:

Morgen lekker knallen weer lekker ding! :kiss:

Mehh, ik ook! Daar was benen trainen leuk.. hier is het een noodzakelijk kwaad :P

Ik zou hem: "onnodig gekkewerk" noemen!

Hahah, ik vind het een goeie ;)
De enige fysiotherapeut die mij van mijn zenuwpijn af kon helpen wilde niet mee verhuizen vanuit Friesland.. Zij heeft mij geadviseerd om heeeeeel veel stabiliteitsoefeningen te doen om zenuwpijn zo veel mogelijk te voorkomen. Het rondjes draaien op de bal ben ik wel een beetje klaar mee.. dus dan maar eens wat anders toch ;)
 
Dikke Robbie weet altijd wel iets te vinden wat het weer tegenspreekt! Een echte aanwinst op iemand zijn of haar log :roflol:
 
Dikke Robbie weet altijd wel iets te vinden wat het weer tegenspreekt! Een echte aanwinst op iemand zijn of haar log :roflol:

Wat nou. Het is al door meerdere studies tegengesproken. Daar moet je niet dik of Robby voor zijn :p
Beetje meer intelligentie mag je ook wel krijgen trouwens Punnie
 
Wat nou. Het is al door meerdere studies tegengesproken. Daar moet je niet dik of Robby voor zijn :p
Beetje meer intelligentie mag je ook wel krijgen trouwens Punnie

Om nou niet meteen een rel te beginnen op pagina 1.. Het valt gewoon op dat je ALTIJD en OVERAL commentaar hebt. Terwijl je vaak de achtergrond niet weet. That's all, just take notice.
 
Om nou niet meteen een rel te beginnen op pagina 1.. Het valt gewoon op dat je ALTIJD en OVERAL commentaar hebt. Terwijl je vaak de achtergrond niet weet. That's all, just take notice.

Nee hoor. Ik geef gewoon aan dat er ook andere mogelijkheden zijn die het tegendeel bewijzen. Als jij je dan weer lekker aangevallen
voelt omdat je die dingen niet snapt of leest, is dat jouw probleem. Anderen zijn er misschien wel mee geholpen.
 
Je hebt geen idee waarom ze die oefeningen doet man :rolleyes:

Dan kom jij zeggen dat het onnodig gekkewerk is :o
 
Back
Naar boven