XXL Nutrition

Hoe krijg ik het snelst een sixpack???

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hou sixpack bier voor je buik
 
Ben sinds paar maand aan t hardlopen (school..)
Werkt erg goed om six(8?)pack zichtbaar te maken.

idd, bij sommigen is het net een 8-pack. Heb dat nooit verstaan. Hoe zou dat komen?
 
Hoe krijg je een sixpack ?

Door Lego te eten !!!
 
door naar de supermarkt te wandelen,daar staan er genoeg,afdeling 'drank'











:D
 
Heel simpel :

Meer bewegen - fietsen, lopen, traplopen

Drie gezonde maaltijden per dag en niet meer snoepen tussendoor - geen koekjes, chips, snacks en zeker geen frisdrank drinken

Veel water drinken

Minder alcohol

Hou je dat vol, dan heb je volgend jaar een sixpack.

zou eerder rond de 4-5 maaltijdeng aan zitte
 
Als je af willen is een sixpack het laatste waar je je druk over wil maken. Dan zal je je vetpercentage vele procenten omlaag moeten brengen. Dat kost tijd en discipline, maar is zeker goed mogelijk.

Ontopic; Ik hoor dat mensen met matig overgewicht snel resultaat boeken met het pro-ana dieet of sonja bakker of een crash variant. Ben daar zelf alleen niet zo'n fan van en de meeste mensen op dit forum geloof ik ook niet.

Als je gezond en permanent af wil vallen is de klassieker Burn the Fat, Feed the Muscle een aanrader.
 
Ga naar de supermarkt vraag om blikjes bier per 6 verpakt en neuk veel.
 
6p4d7w1.jpg


ABTRONIC!!!
 
Harstikke bedankt voor al jullie reacties!!!!
Alleen wil ik geen suppelementen gebruiken, en ook niet aan een dieet gaan doen. Ik wil gewoon 'natuurlijk' afvallen door gezonder te gaan eten. Is dat ook mogelijk??

Greetz
 
Harstikke bedankt voor al jullie reacties!!!!
Alleen wil ik geen suppelementen gebruiken, en ook niet aan een dieet gaan doen. Ik wil gewoon 'natuurlijk' afvallen door gezonder te gaan eten. Is dat ook mogelijk??

Greetz

:roflol:
 
Wat oefeningen die je gewoon thuis kunt doen voor je abs:
- Oblique Crunches (leg je benen op een bed ofzo als je geen bankje hebt)
- Gewone crunches ( Zie hierboven)
- Jackknife Sit-Up

check hier voor nog meer buik oefeningen en er zijn zelfs filmpjes waar ze voorgedaan worden: Bodybuilding.com - Exercise Guides Database.
 
Harstikke bedankt voor al jullie reacties!!!!
Alleen wil ik geen suppelementen gebruiken, en ook niet aan een dieet gaan doen. Ik wil gewoon 'natuurlijk' afvallen door gezonder te gaan eten. Is dat ook mogelijk??

Greetz

???

In standaard boekhandel is er een boek gaande over sixpack... (Oranje kaft rond de boek)
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand toevallig hoe dat boek heet??
Nog meer tips??

Greetz
 
lid worden op superdude.nl dan word je vanzelf een ecto met een sixpack.
 
Harstikke bedankt voor al jullie reacties!!!!
Alleen wil ik geen suppelementen gebruiken, en ook niet aan een dieet gaan doen. Ik wil gewoon 'natuurlijk' afvallen door gezonder te gaan eten. Is dat ook mogelijk??

Greetz

Greetz

Hoi Afvaller1..! :)

Ik begrijp je probleem. Je wilt afvallen, maar dan zonder gekkigheid. Wat ik allereerst zou doen is nagaan wat je gemiddelde energiebehoefte is. Gezien het feit dat je gaat sporten zal het meer zijn dan je denkt. Belangrijk is om niet té weinig te gaan eten omdat je lichaam dan als reactie zuiniger zal gaan doen. Als je dan vervolgens weer normaal eten gaat, zul je weer heel erg aankomen. Dat wil je natuurlijk niet. Om blijvend resultaat te krijgen zul je zo'n 400kcal onder je dagelijkse behoefte moeten zitten. Staar je niet blind op vet en ga vooral niet denken dat het kwaadaardig is. Vetten heb je nodig, maar niet in grote hoeveelheden net als bij vitaminen het geval is.

Oké, je weet nu je dagelijkse behoefte aan caloriën berekent. Nu moet je nog af zien te vallen. Om die 400kcal onder je dagelijkse behoefte te gaan zitten moet je een voedingsschema maken. Eet 3 hoofdmaaltijden per dag en voor de rest enkele tussendoortjes. Tussendoortjes kunnen appels, bakjes yoghurt etc. zijn. Je hoeft niet per se met je voeding onder je dagelijkse behoefte te zitten. Je kunt door sporten die 400kcal verbranden en gewoon voldoende eten.

Een wasbordje kun je wel hebben, maar die is alleen zichtbaar als je een lager vetpercentage hebt. Daarom zou ik tijdens het afvallen ook nog wat buikspieroefeningen doen. Zul je zien hoe je wasbord is als je afgevallen bent!:thumb: Ik heb trouwens vandaag nog een kleine presentatie gemaakt met wat basisinformatie over hoe je je buik trainen kunt. Verschillende oefeningen waarvoor op de plaatjes een bankje of iets dergelijks is vereist, kunnen ook zonder worden uitgevoerd. In het topic staan nog geen berichtjes, zou wel vriendelijk zijn als je wat achterliet!


Heel veel succes, ik sta achter je!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven