1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Hoe lang moet je kipfilet koken?

Discussie in 'Voeding' gestart door Levrone@, 29 feb 2004.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. Levrone@

Levrone@ Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ik had een deal met mijn moeder dat zij elke dag 200 gram kipfilet zou koken, ging een paar maanden oké, maar nu heeft ze de brui aan gegeven :D

Ik moet zelf mijn kipfilet kopen en koken...

Hoe lang en op wat voor manier?

Ik wil het alleen koken niet grillen ofzo, ik ga cutten.

Levrone@

2. Daan-B

Daan-B Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    vraag aan je moeder..

3. floris2

floris2 Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Volgens mij is grillen zo slecht nog niet. Hierdoor kan als je het goed doet het vet (wat er dan eventueel nog inzit) eruit druipen. Maarre waarom vraag je het niet aan je moeder?? En elke dag kipfilet?? beetje eentonig (persoonlijk eet ik zelf ook niet elke dag kipfilet)

4. LangeMan

LangeMan Huge Freak

Leuk Bevonden:
    23
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m98
    Massa:
    127kg
    Vetpercentage:
    15%
    huh !?

Je ma weet precies hoe je het moet doen en dan ga je het aan ons vragen ! :P
    Ik heb nog nooit vlees gekookt, maar ik denk dat ie na 10 minuutjes in kokend water
    te hebben gelegen goed gaar van binnen is.
    Om te kijken kun je gewoon effe opensnijden en kijk je hoe ver ie is,
    is ie nog niet klaar ? gewoon nog een paar minuten erin.

Beetje goochelen lukt je wel bro ;)

5. TongPo

TongPo Freaky Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    Hmm grillen is toch juist goed als je gaat cutten?

6. Shluh

Shluh grow mode Elite Member

Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    99kg
    ik bak die boel gewoon met een klein beetje boter (kan toch zo erg niet zijn )
    10 min ong

hf

7. Jopie

Jopie Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    DUDE

Dat je dat nog nooit gedaan hebt, lachu

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

maar geeft niet he, gewoon in de water gooien 15min en dan groete er bij doen nog eff 5 a 10 min en klaar is kees of wie er ook mee bezig is

Jopie

8. LangeMan

LangeMan Huge Freak

Leuk Bevonden:
    23
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m98
    Massa:
    127kg
    Vetpercentage:
    15%
    Volgens mij juist beter ook nog !

Als je een goeie steengril met een anti-aanbak laag koopt hoef je geen
    boter of olie te gebruiken en er brand nog ook wat vet van het vlees. :)

9. bart82

bart82 DBB Goeroe Elite Member

Leuk Bevonden:
    9
    Geslacht:
    Man
    tot ie gaar is miss... :)

10. TongPo

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    lijkt me sterk, maar je zou best eens gelijk kunnen hebben ;)

11. Anoniem_1985_2

Anoniem_1985_2 Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    134
    Geslacht:
    Man
    godomme kun je nog niet eens koken is toch simpel

12. Levrone@

Levrone@ Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    hahaha, thanks voor de tips..

Levrone

13. Elmar

Elmar Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    je merkt het van zelf..als het lekker gaan scheuren enzo net als in kippe soep. duurt wel tijdje hoor. En het leuke der van is dat je gewoon boullion blokjes derin gooit voor kip dan heb je gelijk kip boullion super lekker! ;)

14. Frenkpie

Frenkpie Massive Warrior

Leuk Bevonden:
    294
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m72
    Massa:
    88kg
    ik gooi t in de kokende pan. wacht 10-15 min. pak t vlees.. snij een keer doormidden.. is t wit ? opeten !

15. Anoniem_1985_2

Leuk Bevonden:
    134
    Geslacht:
    Man
    waarom bak je het niet gewoon gewoon in olijf olie afvallen ofniet je meot toch nog een beetie gezond vet binnen krijgen. als je echt droog wil worden kan ik je aanraden om koolvisfile te gaan eten erg goedkoop veel eiwit. geen vet . maar wel goor. maar als je wil afvallen moet je het er maar voorover hebben.

wat vinden jullie trouwesn van mijn atavar?

16. Elmar

Elmar Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Koolvis is lekker joh!! haha normaal gaf me ma dat vroeger aan de katten enzo.. MAar goed wat je kan doen is beetje zout erover of 1 of andere lichte saus dan is het heerlijk vind ik!

17. TongPo

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    als je olijfolie boven een bepaalde temperatuur verhit dan is het niet meer zo gezond hoor. hetzelfde geldt voor lijnzaadolie etc.

18. Anoniem_1985_2

Leuk Bevonden:
    134
    Geslacht:
    Man
    lijnzaad olie mag jeniet in bakken. maar olijfolie is gezond voor zover ik het weet

19. D.

D. Huge Freak

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Levrone@
    tongpo is echt de kipfilet-expert, die kookt kipfilets met kilo's tegelijk!! En dat, terwijl ze gewoon bevroren blijven. je kunt ze nadien gewoon weer in de vriezer leggen!!
    Ide-aaal zeg ik je, en geen grammetje vet er aan hoor!!

20. Anoniem_1985_2

Leuk Bevonden:
    134
    Geslacht:
    Man
    kun je nog steed sniet opd e chat?

Deel Deze Pagina