MuscleMeat

Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

  • Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik

    Stemmen: 219 31,9%
  • Ik reageer lichtgeraakt, en ontken dat ik AAS gebruik

    Stemmen: 60 8,7%
  • Ik blijf kalm en ga niet expliciet ontkennen, in plaats daarvan leg ik uit dat AAS slechts een deelt

    Stemmen: 61 8,9%
  • Ik blijf kalm en geef aan dat ik er niet over wens te praten

    Stemmen: 1 0,1%
  • Ik reageer lichtgeraakt en geef aan dat ik er niet over wens te praten

    Stemmen: 2 0,3%
  • Ik word boos en geef aan dat ik dat beu ben

    Stemmen: 20 2,9%
  • Ik reageer nog anders

    Stemmen: 77 11,2%
  • Niemand heeft mij tot nu toe verdacht van AAS gebruik

    Stemmen: 194 28,3%
  • Ik gebruik ook AAS, en kies dus voor deze optie

    Stemmen: 52 7,6%

  • Totaal stemmers
    686

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat mensen denken kun je niet laten verdwijnen door een klap te geven. Zie het als compliment, en zeg daarbij dat je later misschien doping zult gaan gebruiken. Als ze je dan nog groter zien, dan wisten ze van vroeger dat je naturel was. En laat ze uiteindelijk denken: uiteindelijk ben je een sportfreak, of je nou wel of geen doping hebt gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Zeg altijd ja, en als ze vragen wat? Zeg ik: creatine
 
Als je het woordje bodybuilding zegt. Denken ze gelijk dat je aan de anabole zit.vind het jammer dat meeste dat type. Stereotype in gedachten heben over. De sport. In de famile sta nu Bekend als het kwark. Monster ......
 
Toch nodig mijn stats is updaten :) Nee, ik word daarmee niet geconfronteerd. Jij wel?
 
Gewoon rustig uitleggen hoe je voeding in elkaar zit en supp schema en 9 van de 10 zijn al uitgelult want die eten nog niet de helft.En verder Naturel is ook goed natuurlijk.
 
Gevoel van trots, dat je niet hebt gebruikt en zij het toch denken, 1 keer door docente Nederlands wtf, heeft totaal geen verstand van trainen BB'en trouwens, ik ben niet zo'n beest dus blijft wss ook bij haar :D.
 
Gevoel van trots, dat je niet hebt gebruikt en zij het toch denken, 1 keer door docente Nederlands wtf, heeft totaal geen verstand van trainen BB'en trouwens, ik ben niet zo'n beest dus blijft wss ook bij haar :D.

???
 

Dat een persoon zeer veel spiermassa en/of een bijzonder laag vet percentage ziet, en daardoor de conclusie trekt dat ik AAS gebruik, ik weet van mijzelf dat ik nog nooit AAS heb gebruikt, dat die persoon denkt dat ik ben wat ik ben door AAS gebruik, terwijl ik 100% naturell ben, maakt mij trots.
 
Ben niet breed genoeg dus jammer genoeg nog nooit zo'n opmerking gekregen.
Wel zijn er onwetende mensen die stellen dat supplementen zoals whey/creatine/N.O.-boosters, etc. ook AAS zijn.
 
Dat een persoon zeer veel spiermassa en/of een bijzonder laag vet percentage ziet, en daardoor de conclusie trekt dat ik AAS gebruik, ik weet van mijzelf dat ik nog nooit AAS heb gebruikt, dat die persoon denkt dat ik ben wat ik ben door AAS gebruik, terwijl ik 100% naturell ben, maakt mij trots.

Doelde meer op dat verhaal van die docente...

OT.. ben ook niet super breed maar heb wel veel progressie geboekt.. (van heel ver gekomen)

Heb het 1x meegemaakt in de sportschool dat ik met tanktop trainde (doe ik normaal nooit ) weet ook niet waarom toen wel (warm weet ik veel) Toen kwam er zo'n turk naar me toe midden in de sportschool en die vroeg of ik gebruikte... opeens 10 luisteraars... toen zei ik dat ik gewoon veel trainde en redelijk goed op me voeding lette... en dat het door de tanktop iets meer leek dan normaal ..
 
'Niemand heeft mij tot nu toe verdacht van AAS gebruik' en mocht het ooit wel zover komen dan 'blijf ik kalm en ontken dat ik AAS gebruik'.
 
ik zeg ja
 
Laatst bewerkt:
Is me nog nooit overkomen:

stencil-black.jpg
 
Die draag je altijd neem ik dus aan :)?
 
Die draag je altijd neem ik dus aan :)?
Thuislaten en als iemand je verdenkt van AAS gebruik: ''Nee, want ik heb een natural bodybuilding t-shirt thuis liggen!''
 
My definition of "True Natural BodyBuilding" (short: TN bodybuilding) is: bodybuilding without EVER having used any performance enhancing drugs or supplements that do not occur in a normal healthy daily diet. For example, someone who has used a small amount of anabolic steroids 10 years ago for a period of 1 week is NOT a true natural bodybuilder.
Een dikke **** you naar alle Klinefelters dus :trollface:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven