MuscleMeat

Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken? (1 bezoeker)

Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

  • Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik

    Stemmen: 219 31,9%
  • Ik reageer lichtgeraakt, en ontken dat ik AAS gebruik

    Stemmen: 60 8,7%
  • Ik blijf kalm en ga niet expliciet ontkennen, in plaats daarvan leg ik uit dat AAS slechts een deelt

    Stemmen: 61 8,9%
  • Ik blijf kalm en geef aan dat ik er niet over wens te praten

    Stemmen: 1 0,1%
  • Ik reageer lichtgeraakt en geef aan dat ik er niet over wens te praten

    Stemmen: 2 0,3%
  • Ik word boos en geef aan dat ik dat beu ben

    Stemmen: 20 2,9%
  • Ik reageer nog anders

    Stemmen: 77 11,2%
  • Niemand heeft mij tot nu toe verdacht van AAS gebruik

    Stemmen: 194 28,3%
  • Ik gebruik ook AAS, en kies dus voor deze optie

    Stemmen: 52 7,6%

  • Totaal stemmers
    686

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie er ten eerste helemaal niet breed of extreem gespierd uit. (ik begin eindelijk een klein beetje te vormen naar mijn eigen weten).
Op het werk is mij wel gevraagd of ik aas gebruikte en of ik shakes neem (mensen denken al snel iets als je traint en hebben er niet altijd verstand van).
Wel ik heb uitgelegd dat ik niet aan de aas zit en dat ook niet wil gaan doen.
Dat shakes en aas iets heel verschillend is.
Ik mag geen ei eiwitten dus ik neem eiwitten op basis van melk en caseine, dat leg ik ook uit.
Daarnaast ben ik ook verbaasd en zeg ik dat als ik aas zou gebruiken ik vele malen breder zou moeten zijn.
Maar ik ben er niet blij mee als me het gevraagd wordt, daar ben ik eerlijk in.
 
Ik moest er hartelijk om lachen :)
 
Ik zie er ten eerste helemaal niet breed of extreem gespierd uit. (ik begin eindelijk een klein beetje te vormen naar mijn eigen weten).
Op het werk is mij wel gevraagd of ik aas gebruikte en of ik shakes neem (mensen denken al snel iets als je traint en hebben er niet altijd verstand van).
Wel ik heb uitgelegd dat ik niet aan de aas zit en dat ook niet wil gaan doen.
Dat shakes en aas iets heel verschillend is.
Ik mag geen ei eiwitten dus ik neem eiwitten op basis van melk en caseine, dat leg ik ook uit.
Daarnaast ben ik ook verbaasd en zeg ik dat als ik aas zou gebruiken ik vele malen breder zou moeten zijn.
Maar ik ben er niet blij mee als me het gevraagd wordt, daar ben ik eerlijk in.

Srs hoe achterlijk zijn sommige mensen als ze al denken dat shakes AAS zijn. Zelfs toen ik nog niet trainde of er niets mee te maken had kon ik wel het onderscheid maken tussen anabole steroïden en shakes.

Heb ook echt nog niemand in mijn omgeving ooit de opmerking horen maken dat shakes anabolen zouden zijn.
 
Srs hoe achterlijk zijn sommige mensen als ze al denken dat shakes AAS zijn. Zelfs toen ik nog niet trainde of er niets mee te maken had kon ik wel het onderscheid maken tussen anabole steroïden en shakes.

Heb ook echt nog niemand in mijn omgeving ooit de opmerking horen maken dat shakes anabolen zouden zijn.

Haha ik wel. Een vriend van mij beweerde dit. Het ergst is nog dat het zeker geen domme jongen is. Heeft zn master gehaald in een economische studie. Volgens hem zouden er allerlei hormonen in zitten waar wij geen weet van hebben. Maargoed.. deze jongen beweert ook dat hij roid rage krijgt van creatine. Hij is er bloedserieus over.
 
Mijn schoonvader was er niet zo blij mee dat ik Shakes, Dexaprine, Grow! en Napalm gebruik.
Hij zei iets over dat het troep was waar je niets aan hebt enzo, en dat het alleen maar schadelijk voor de gezondheid is.

Wat een on- oh wacht..
http://forum.dutchbodybuilding.com/...rd-verboden-zoals-preworkout-boosters-316682/

Echt ongelijk kan je hem niet geven. Shakes kunnen misschien wel een toegevoegde waarde zijn voor de sport en dat valt echt wel te verantwoorden maar al de overige supps zijn meestal gewoon overbodig en niet altijd zo onschadelijk.

Ben zelf een enorme fan van caffeïne caps maar als ik eentje neem om 5u en ik kan daarna niet slapen tot rond een uur of 3 dan gaat er toch ergens een belletje rinkelen dat het niet zo gezond is.
 
Mijn schoonvader was er niet zo blij mee dat ik Shakes, Dexaprine, Grow! en Napalm gebruik.
Hij zei iets over dat het troep was waar je niets aan hebt enzo, en dat het alleen maar schadelijk voor de gezondheid is.

Wat een on- oh wacht..
http://forum.dutchbodybuilding.com/...rd-verboden-zoals-preworkout-boosters-316682/

tja dat zei me pa ook terwijl hij een peuk zat te roken :p mensen hebben vaak het idee dat ze overal een expert in zijn omdat ze iets gelezen hebben :p
maar ik ben helaas nog nooit aangesproken over het gebruik van AAS (ecto for life :( )
 
Srs hoe achterlijk zijn sommige mensen als ze al denken dat shakes AAS zijn. Zelfs toen ik nog niet trainde of er niets mee te maken had kon ik wel het onderscheid maken tussen anabole steroïden en shakes.

Heb ook echt nog niemand in mijn omgeving ooit de opmerking horen maken dat shakes anabolen zouden zijn.

Lol al die vrouwen die afvallen zitten ook aan die peperdure shakes o.a. voor het Atkins dieet. Wut, anabolen? :roflol:
 
Zitten mensen nog steeds te huilen dat 1.3 dmaa gevaarlijk is? Neem het al een jaar en heb max 1.5 scoop genomen en geen enkele ''side'' ondervonden behalve een crash.

Als je van een stof 22 scoops neemt vraag je erom
 
De eerste optie.
Het wordt wel eens gevraagd. Ik denk niet eens vanwege mijn fysiek, maar meer omdat men de link tussen naar de sportschool gaan en anabole steroïden al snel legt. Dat is gewoon onwetendheid.
 
Ik zou er eerlijk gezegd niet van wakker liggen wat iemand anders van mij denkt...
 
Niemand heeft dat ooit aan me gevraagd.
 
Never happened...
 
Zitten mensen nog steeds te huilen dat 1.3 dmaa gevaarlijk is? Neem het al een jaar en heb max 1.5 scoop genomen en geen enkele ''side'' ondervonden behalve een crash.

Als je van een stof 22 scoops neemt vraag je erom

Ik rook al jaren zonder sides. Conclusie; niet zo janken het is niet ongezond...

Dat werkt zo niet.
 
Ik ben ecto 4 life maar sommigen vragen het wel, dan zeg ik gewoon heel sarcastisch dat ik me helemaal vol spuit. Kan er wel om lachen zulke onozele mensen.
 
Helaas heeft niemand mij nog verdacht.
 
Heb voor de laatste gekozen. Al geef ik dat bij sommige mensen simpelweg niet toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven