Fitness Seller

hoe snel werkt creatine? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
hoe snel heb ik baat van creatine?
als ik het nu inneem tegen de avond al? ???

greetz Sybmaxxer
 
nee...ik merk meestal na een klein weekje een krachttoename
 
ok bedankt he!!! ;)

greetz Sybmaxxer
 
klopt, na een paar dagen begint et, en in 1 week ben je volledig geladen.
 
Ligt eraan of je een goede oplaadfase toepast
In de oplaatfase moet je 3 keer 5 gr. per dag nemen, dit doe je ongeveer 4 dagen. Daarna ben je vol en begint resultaat onderhoudsfase is 5 gr. per dag. max 6 wk gebruiken en dan 6 weken niet dan heb je het beste resultaat.
Ik kom ongeveer 3 kg aan tijdens gebruik. Nadeel is dat je het ook gelijk weer kwijt raakt na gebruik.
 
spirosz zei:
-Ligt eraan of je een goede oplaadfase toepast
In de oplaatfase moet je 3 keer 5 gr. per dag nemen, dit doe je ongeveer 4 dagen. Daarna ben je vol en begint resultaat onderhoudsfase is 5 gr. per dag.
Je kunt vanaf dag 1 al met 3 gram beginnen, is goedkoper en net zo goed. Het duurt alleen wat langer voordat je vol geladen bent.

max 6 wk gebruiken en dan 6 weken niet dan heb je het beste resultaat.
Ik kom ongeveer 3 kg aan tijdens gebruik. Nadeel is dat je het ook gelijk weer kwijt raakt na gebruik.

Na gebruik kwijt raken gebeurt meestal niet, misschien een kleine terugval maar nooit alles.
 
als je na elke keer 2 kg overhoud van creatine gebruik dan gebruik ik het het hele jaar door. daar doe ik het wel voor, jammer genoeg werkt dit niet bij mij en ik denk bij weinigen. misschien 0,5 kg vast na "kuurtje". (+ 1,5 kg wat je verliest na kuur) tenzij je natuurlijk flink gaat eten terwijl je met crea kuurtje begint. dan kom je meer aan van de voeding dan van de creatine. maar misschien zijn er mensen die er wel 2kg van overhouden je weet het nooit. (swole v2 bij mij wel dus. 4kg, 2kg overgehouden)

edit: bij 1x keer gebruik swole v2
 
nog ff een vraagje he hoe weet je dat je bv 5 gr hebt? ???
is dat een theelepel/eetlepel?

Greetz Sybmaxxer
 
een flink theelepeltje is 5gr.
 
thnQ:thumbs:

Greetz Sybmaxxer
 
heb net mn eerste schep gehad :)
nou nog ff een goed dieet in elkaar zette ben ik helemaal op de goeie weg ;)

Greetz Sybmaxxer
 
sybmaxxer zei:
heb net mn eerste schep gehad :)
nou nog ff een goed dieet in elkaar zette ben ik helemaal op de goeie weg ;)

Greetz Sybmaxxer

Het gebruik van creatine zal dus nagenoeg bijna nutteloos voor je zijn. Wanneer je gaat trainen is het van belang een voedingsschema voor jezelf in elkaar te steken en die steeds aan te passen. Wanneer je dit hebt zul je zeker de 1e 2 jaar geen supps. nodig hebben (dus de 1e 2 jaar dat je met een goed eetschema rond loopt).
 
ik heb in de afgelopen 1.5 jaar gwoon veel gegeten (mss teveel vet maar cker genoeg van alles) en ik wil nou gwoon wat meer definitie :)

Greetz Sybmaxxer
 
sybmaxxer zei:
ik heb in de afgelopen 1.5 jaar gwoon veel gegeten (mss teveel vet maar cker genoeg van alles) en ik wil nou gwoon wat meer definitie :)

Greetz Sybmaxxer

correct me if I am wrong maar moet je dan niet gewoon gaan cutten?
 
komt nog :D eerst nog wat erbij

Greetz Sybmaxxer
 
Wat zijn je stats dan sybmaxxer? Je gains van creatine raak je vrijwel allemaal kwijt, maar als je het goed doet kan je je krachttoename wel behouden en van daaruit je massa terugpakken. En hoe neem je je creatine?
 
ehm stats: 16 jaar 178cm 70 kg BF ? ???
btw ik snap dat als ik stop mn massa weer verdwijnt. ;)

Greetz Sybmaxxer
 
owja en hoe bedoel je hoe ik mn crea neem?

Greetz Sybmaxxer
 
Dr. Worf zei:
Wat zijn je stats dan sybmaxxer? Je gains van creatine raak je vrijwel allemaal kwijt, maar als je het goed doet kan je je krachttoename wel behouden en van daaruit je massa terugpakken. En hoe neem je je creatine?


Ik houdt vrijwel al mijn gewonnen spieren vast, ik verlies welliswaar een kg maar ik win er daarin tegen ook weer 1 (en ja mijn vet% blijft hetzelfde dus dat is het niet ;) )
 
Back
Naar boven