Fitness Seller

Hoe word je populair op school? (Tips van ervaringsdeskundigen)

Bezoekers in dit topic

Zoals je ziet ben ik kort, maar ik werd de 1e dag al gelijk populair op een grote school omdat ik een grote 'stoere jongen' uit de 4e ofzo had aangevallen omdat ik hem tegen zn vriendin hoorde zeggen dat ''die bruggers met het jaar kleiner worden'' terwijl hij mij vuil aankeek. Ik had overigens de mazzel dat zn vriendin hem daarna van mij aftrok..

heb je wel geluk mee idd was genant geweest als je dat zelf had moeten doen op je 1e dag
 
Zoals je ziet ben ik kort, maar ik werd de 1e dag al gelijk populair op een grote school omdat ik een grote 'stoere jongen' uit de 4e ofzo had aangevallen omdat ik hem tegen zn vriendin hoorde zeggen dat ''die bruggers met het jaar kleiner worden'' terwijl hij mij vuil aankeek. Ik had overigens de mazzel dat zn vriendin hem daarna aftrok..

Ieuwww
 
ik droeg altijd de boekentas van de oudere grotere jongens
 
  • Like
Waarderingen: mat
Lieve meid ik zal je wat zeggen ik weet ik heb ZE al wel maar dat s soms echt niet leuk
Zoals: jongens die je uitlachen (zo kinderachtig):mad::mad:
 
Wilde ik net zeggen.
 
Gewoon dikke tieten krijgen en je best doen met gym
 
populair zijn is slecht voor de gains
 
Lieve meid ik zal je wat zeggen ik weet ik heb ZE al wel maar dat s soms echt niet leuk
Zoals: jongens die je uitlachen (zo kinderachtig):mad::mad:

goede duidelijke eerste post
 
Betaness van dit topic...
 
Populariteit is een illusie, je hebt niet veel vrienden in je leven. Ik haat de meeste mensen dus waarom zou ik populair of geaccepteerd willen worden door ze? Wees gewoon jezelf en daar moet de wereld het maar mee doen.
 
Populariteit is een illusie, je hebt niet veel vrienden in je leven. Ik haat de meeste mensen dus waarom zou ik populair of geaccepteerd willen worden door ze? Wees gewoon jezelf en daar moet de wereld het maar mee doen.

Kwaliteit boven kwantiteit!
 
Paar goeie vrienden met zelfde interesses > hoop mensen die je half kent

populariteit 101 age 12-18:
Voor meisjes: goeie pecs or lots of sex
Voor jongens: big dick or magic tricks

Populariteit is iets voor de middelbare school. Met werk en op de uni/hbo is het handig om de goeie contacten te leggen, maar vrienden met iedereen zijn is vermoeiend as fuck
 
Back
Naar boven