XXL Nutrition

Hoelang mag je trainen in een power-rack? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben zo beta dat ik mijn squatsessies inkort omdat ik rekening houd met de rest.
Feels.
 
voordeel van basic fit, ookal is er maar 1 squat rack, bijna niemand squat.
voordeel aan mislukte kop, niemand durft je aan te spreken om tussendoor te gaan.
 
Heb de squatrek altijd 45 bezet. Ik doe m'n squats benchpress en Military press erop.
 
Wij hebben gelukkig 3 squat racks maar ook die zijn bijna altijd bezet. Van mij mogen mensen altijd mee doen alleen ik ben een stuk groter dan de rest, dus eigenlijk blijven er maar een aantal over die op mijn hoogte mee kunnen squatten
 
een uur? zo lang duurt me hele workout nog niet eens.

ik vind dat als je langer dan 10 min bezig bent, en er is maar 1 squatrek, dan is het wel zo sociaal om andere mensen tussendoor te laten.
 
30+ minuten crew voor squats hier, maar als je tussendoor wilt ben je van harte welkom
 
Heh..

Squat ook meestal ruim een halfuur in het enige rack, daarna blijf ik staan en doe ik nog een 15 minuten Pressen. Meestal ben ik dan klaar maar neem ik de enige 20kg barbell die nog recht is mee om te Deadliften, samen met de plates...
 
Ik sta er 2 uur in. Er zijn er 4 in de gym. Als ik hem heb geef ik hem niet af. Maar is altijd wel plek.
 
In een normale gym een uur lang bezig zijn op powerrack hoort imo niet. Niemand heeft een uur nodig om te squatten. Als je powerlift zoek dan een powerlift gym of een gym met extra veel racks. Anders is het gewoon aso, je zal maar paar van die figuren hebben rondlopen, permanent bezet.
 
Een squatsessie duurt bij mij toch minstens 45 minuten maar in mijn homegym is dat geen probleem uiteraard

Een maand of 2. Dan moet je wat anders doen om je spieren te choqueren.

:roflol: :roflol: :roflol:
 
In een normale gym een uur lang bezig zijn op powerrack hoort imo niet. Niemand heeft een uur nodig om te squatten. Als je powerlift zoek dan een powerlift gym of een gym met extra veel racks. Anders is het gewoon aso, je zal maar paar van die figuren hebben rondlopen, permanent bezet.

Lekkere squatsessie van een uur, prima. Niet overal zijn PL gyms. In de gym geld, net als overal, het recht van de sterkste.
 
Lekkere squatsessie van een uur, prima. Niet overal zijn PL gyms. In de gym geld, net als overal, het recht van de sterkste.

Daarom is de gemiddelde powerlifter ook zwaarder dan de gemiddelde ijzervreter in de gym (om iedereen uit het rack te jagen en te claimen)
 
In een normale gym een uur lang bezig zijn op powerrack hoort imo niet. Niemand heeft een uur nodig om te squatten. Als je powerlift zoek dan een powerlift gym of een gym met extra veel racks. Anders is het gewoon aso, je zal maar paar van die figuren hebben rondlopen, permanent bezet.
Nee. In de f4f met 1 squatrek ook wel eens uren er gestaan. Maar kon altijd wel iemand bij hoor.
 
Lekkere squatsessie van een uur, prima. Niet overal zijn PL gyms. In de gym geld, net als overal, het recht van de sterkste.

U serious? :o
 
Nee. In de f4f met 1 squatrek ook wel eens uren er gestaan. Maar kon altijd wel iemand bij hoor.
Wat voor trainingen doe je, dat je er uren staat? Doe je aan marathonfitness
 
Back
Naar boven