1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Hoeveel mcg is mg?

Discussie in 'Anabolen' gestart door Levrone@, 27 apr 2003.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. Levrone@

Levrone@ Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    IK zit in me cutperiode ik ga o.a cutten met clen, nu vraag ik me af hoeveel mcg is mg, want de tabs van clen zijn 0.02 mg >hoeveel mcg is dat dan???

Groet

Levrone@

Laatst bewerkt: 27 apr 2003
  2. Shadum

Shadum Dutch Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Met mcg wordt bedoeld microgram beter is dit te noteren als ug (is veel duidelijker). Een Microgram is 1/1000 ste miligram (mg). 0.02 miligram is daarmee 20 microgram.

Edit:

Oorspronkelijk werd microgram genoteerd als μg. μ is de griekse letter mu. Met de introductie van beperktere character sets ontstonden er twee bewerkingen ; de mcg en de ug.

Laatst bewerkt: 27 apr 2003

Deel Deze Pagina