Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Ooh dan is mijn 67cm nog niet zo slecht.

Meting was 15.5% of zo op 77,3 kg. Nu 95 op 20 dus. Als m'n berekening klopt is dat 10.2kg VVM gegained in m'n bulk. Dit +- 10 maanden heeft geduurd.


En voordat ik wil kuren moet ik toch wel op z'n 10% staan.

20% u sure?
 
Nog beste spierpijn in hams, maar we moesten weer.

squat
3x5x20kg
5x60kg
1x80kg
5x6x90kg
10x90kg maximaal doodgaan, zeiknat ook.

walking bb lunge
10x30kg
4x8-10x35kg wat een agonie.

hamstring curl
3x15x40kg
12x40kg kon niet meer, elke rep spierkramp. Zag zeikant ham gewoon contracten en loslaten, weird gezicht.

cable pulltrough
10x40kg
4x10x60kg gluuute pump.

paused smith calf raise
10x60kg
5x10x100kg

super strict side raise
10x6kg
5x10x8kg

leg extension
10x40kg
4x10x50kg 2 sec negative, gore burn.

20 min zonnebank.

Kruipend de gym uit, glutes staan nu nog in de fik. Had eigenlijk nog wat upper chest flyes en abs willen doen maar was geen tijd voor. Nu chips en whey :lick:
 
zonnebankie om af te sluiten, jersey.

post al binnen? :p
 
zonnebankie om af te sluiten, jersey.

post al binnen? :p
Goal is epic tan. Jazeker, foto van vorige training. Kijk eens wat er onder m'n shirt zit :p
b86cbb1f8337471411065d46ee6a7d87.png

Dinsdag krijg je geld. M'n moeder was erg nieuwsgierig naar het drugs pakketje hehe.
 
Goal is epic tan. Jazeker, foto van vorige training. Kijk eens wat er onder m'n shirt zit :p
b86cbb1f8337471411065d46ee6a7d87.png

Dinsdag krijg je geld. M'n moeder was erg nieuwsgierig naar het drugs pakketje hehe.
haha rustig aan, heb geen haast. zitten ze goed? beesten arm heb je daar wel :p
ben te gierig om bij t postkantoor zo'n zak te kopen haha
 
haha rustig aan, heb geen haast. zitten ze goed? beesten arm heb je daar wel :p
Trenbolone snapchat filter doet goed z'n werk. Alleen eentje van xxl zit veelte strak om m'n lats, de rest zit prima.
 
Trenbolone snapchat filter doet goed z'n werk. Alleen eentje van xxl zit veelte strak om m'n lats, de rest zit prima.
Ahh oké, als je geluk heb scheur je eruit wanneer een wijfie je checkt tijdens trainen :rolleyes:
 
Hoe zit t trouwens met je ouders en kuren? je woont nog thuis? ga je t vertellen als je ooit gaat beginnen?
 
Ahh oké, als je geluk heb scheur je eruit wanneer een wijfie je checkt tijdens trainen :rolleyes:
Met deze bolle pens die ik nu heb blijft hij mooi in de kast liggen :roflol: Iets voor einde cut hahaha.
 
Hoe zit t trouwens met je ouders en kuren? je woont nog thuis? ga je t vertellen als je ooit gaat beginnen?
Nee ga ik niet vertellen, zou niet weten waarom. Zit ook met hcg als probleem door ouders. Wie weet store ik het bij m'n broer, goeie band met hem en kan alles wel met hem bespreken.

Ze gaan het toch niet begrijpen.
 
Nee ga ik niet vertellen, zou niet weten waarom. Zit ook met hcg als probleem door ouders. Wie weet store ik het bij m'n broer, goeie band met hem en kan alles wel met hem bespreken.

Ze gaan het toch niet begrijpen.
Logisch. Wel zonde dat het zo verneukt is door alle media maar goed. Heb t zelf ook nooit verteld. Enige 2 die het weten, en mij als persoon kennen, zit er 1 van op t forum en de ander zette en verkocht het hehe.
HCG is ff kut ja..
Wanneer begin je met cutten?
 
Logisch. Wel zonde dat het zo verneukt is door alle media maar goed. Heb t zelf ook nooit verteld. Enige 2 die het weten, en mij als persoon kennen, zit er 1 van op t forum en de ander zette en verkocht het hehe.
HCG is ff kut ja..
Wanneer begin je met cutten?
Het plan was om te beginnen met cutten als ik klaar was met stage aangezien free brood van de bakker. Maar stage is nu m'n werk geworden dus dat plan is er niet meer. Nu was het plan om te gaan cutten wanneer ik vast loop op bench met progressive overload. Zit nu op 4x5x82,5kg. Liep altijd vast op 5x75kg dus progress gaat goed. Als ik vastloop nog even 1rm de week erop testen en dan ga ik cutten.

Moet alleen de motivatie nog even vinden aangezien gainz nu lekker gaan, fat gainz helaas ook.
 
Fuck me m'n benen doen pijn.

93.5 ochtendgewicht en niet naar wc geweest. Was vorige week 94. Kan eigenlijk niet geloven dat 3800-4000 kcal te weinig is. Al hoop ik het wel want dan wordt de cut easy.
 
not bad boy
 
Goeie progress.
Wel tactisch je onderbroek wat hoger opgetrokken bij de 95;)
 
Goeie progress.
Wel tactisch je onderbroek wat hoger opgetrokken bij de 95;)
Thanks, niet met opzet. Gaat wel erg lang duren voordat het vet daar weg is ben ik bang :(
 
Front pics? :o

van 20% naar 10% tot volgende winter moet wel lukken toch(not sure of je veel massa gaat inleveren)? Had begrepen dat je winter 2017-2018 wou kuren toch?
Denk je wel je natural max er uit gehaald te hebben tegen die tijd?
 
Back
Naar boven