AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

je overtucked eigenlijk best veel, misschien iets bredere grip en probeer als je omhoog drukt iets meer je ellebogen naar onder/buiten te drukken, je gebruikt in principe je chest amper
 
Haha ik jelly op dit soort mensen (zijn het wel mensen O.O)
1460954203378.jpg
 
je overtucked eigenlijk best veel, misschien iets bredere grip en probeer als je omhoog drukt iets meer je ellebogen naar onder/buiten te drukken, je gebruikt in principe je chest amper
Dat valt mij ook op, dat is ook de reden waarom ik altijd incline in de smith doe. Want dan kan ik focusen op ellebogen. Vandaag hoef ik toch nog niet zwaar te benchen dus zal eens wijder proberen.. Al heb ik nu al pinken op de ringen

Haha ik jelly op dit soort mensen (zijn het wel mensen O.O)
Bekijk bijlage 75116
Haha dat zou epic zijn! maar jij mag al blij zijn met jouw stance.
 
Die arch gaat natuurlijk ook nergens over..

Zet je voeten eerst een compleet vast als je met het archen begint.
Schouders op de bank en probeer met een zo groot mogelijke arch je kont op de bank te krijgen, voeten op het zelfde punt houden.

Zo zou je goed moeten liggen..
 
Die arch gaat natuurlijk ook nergens over..

Zet je voeten eerst een compleet vast als je met het archen begint.
Schouders op de bank en probeer met een zo groot mogelijke arch je kont op de bank te krijgen, voeten op het zelfde punt houden.

Zo zou je goed moeten liggen..
Doe tegenwoordig z'n band om te bench heen zodat m'n traps blijven liggen. Dan is arch al stuk beter, als ik kan laat ik vanavond even filmen.
 
Doe tegenwoordig z'n band om te bench heen zodat m'n traps blijven liggen. Dan is arch al stuk beter, als ik kan laat ik vanavond even filmen.

Ah nice, moet ik komende maanden ook doen denk ik met die hitte :(
 
Heb je last van je polsen omdat je wrist wraps om hebt? Ik zou ze pas gebruiken bij last of echt zware gewichten
 
Heb je last van je polsen omdat je wrist wraps om hebt? Ik zou ze pas gebruiken bij last of echt zware gewichten
Dat filmpje komt uit 2014 he :P Heb nu nooit meer om omdat ze kapot zijn.
 
Dat valt mij ook op, dat is ook de reden waarom ik altijd incline in de smith doe. Want dan kan ik focusen op ellebogen. Vandaag hoef ik toch nog niet zwaar te benchen dus zal eens wijder proberen.. Al heb ik nu al pinken op de ringen
Ik doe incline ook in smith, maar eerder omdat ik hem in me shoulder ook aardig voel. Dumbells incline vind ik daarin tegen wel foking lekker.

Pinken op ringen? Ik heb mijn ringvinger op de ringen. Misschien dat dat beter werkt?
 
Ik doe incline ook in smith, maar eerder omdat ik hem in me shoulder ook aardig voel. Dumbells incline vind ik daarin tegen wel foking lekker.

Pinken op ringen? Ik heb mijn ringvinger op de ringen. Misschien dat dat beter werkt?
ik vind smith kut omdat er iets raars is met hoe snel de bar verplaatst. lijkt wel of er meer weerstand is ofzo?
dumbells zijn relaxed doe
 
Ben wel benieuwd hoe de deadlift dagen je afgaan. Zou in principe alleen maar moeten bijdragen aan je techniek om paused etc toe te voegen zoals in de 3 dagen template.
 
Day 1 sheiko boys, nog steeds beetje ziek. Maar training ging lekekr
Voor alle powerlifters, ik log Sets - reps - weights

Bench
paused ofcourse. Ipv pinken op de ringen, ringvinger, voelde prima
3x10x20kg
5x40kg
4x47kg
3x56kg
5x3x60kg ez

Squat
Lowbar nog steeds wennen. Poberen met heupen te starten meaantje
3x6x20kg
3x40kg
5x60kg
5x72kg
5x5x83,5kg Conditioneel zwaar.
Not to self voor volgende keer filmen : haar doen.

Bench
Vond deze setjes zwaarder dan 5x3x60kg
6x40kg
6x47kg
4x6x52kg
Laatste setje, tips? Laatste rep was slordig
Fallingout Pleurklaat tymboo

Goodmorning
Ga voortaan sldl ipv dit doen
5x20kg
5x5x30kg

Chest muscles voor dips gekozen
8xbw
4x6x+10kg

3673ac5393.jpg

:o

Goed afgevallen toch?
Tja :o
Ben wel benieuwd hoe de deadlift dagen je afgaan. Zou in principe alleen maar moeten bijdragen aan je techniek om paused etc toe te voegen zoals in de 3 dagen template.
Deadliften zelf met rounded back gaat prima. Maar met straight back niet. Hoop nu wel techniek gains te maken
 
Laatst bewerkt:
je begint wel met je heup maar gaat daarna meteen weer vanuit je knie.


lukt het je wel om met alleen een lege halter onder in de hole in een goeie positie te zitten?
 
Back
Naar boven