XXL Nutrition

Hulp nodig met voeding en trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elcke87

Novice
Lid geworden
4 jan 2017
Berichten
7
Waardering
2
Lengte
1m66
Massa
57kg
Vetpercentage
18%
Wie heeft er nog tips om meer vet te verliezen?

Ik ben 29 jaar
166 lang
Weeg 59 kilo met een vetpercentage van 20%

Ik wil nu eerst graag mijn vetpercentage omlaag krijgen tot 15% om daarna weer wat spiermassa op te bouwen.

In augustus bevallen van mijn 2e dochter dus vind dat ik zelf al aardig goed op weg ben maar heb het gevoel dat ik stil sta...

Mijn energiebehoefte zit ongeveer op 1900 cal en ik eet al 2 maanden 1600 cal

Ontbijt;
30 Gr Havervlokken
1 schep whey

Tussendoor;
Appel met kaneel

Middageten;
80 Gr rijst
133gr tonijn
Komkommer
Tomaatjes

Tussendoor;
2 Rijstenwafel met houmous en 4 plakjes kipfilet

Avond eten;
Meestal kip/rijst/groentes of vis/pasta/groentes of zoeteaardappel/rund/groentes

Savonds;
Halve bak kwark met stukjes ananas

Ik sport 3 a 4 keer in de week.
Meestal een uur krachtttaining en daarna een half uur cardio.

Na het trainen neem ik altijd whey.

Alvast bedankt voor jullie reactie!!
 
Onder je onderhoud eten en sporten waardoor je meer energie verbruikt wat jij doet is de manier om je vet% naar beneden te krijgen.

Zonder dat je naar middeltjes gaat grijpen.

Je zegt dat je stil staat,val je niet meer af? Of val je weinig af? Hoe lang sta je al stil?

Als je een paar daagjes stil staat dat wil niks zeggen. Ik zou het 2 weekjes aankijken. Val je niet af op die 2 weken dan je kcals beetje verlagen.
 
Zoals Johny zegt indien het de goeie richting uitgaat gewoon voortdoen en geduld hebben... Geen crashdieet ofzo en geleidelijk aan werken. Indien het even blijft hangen niet paniekeren.
 
Gevoel bestaat niet in deze. meten is weten over een middellange termijn. VP% is een meetbaar iets en wanneer je het op standaardmomenten meet kun je er dus op de middellange termijn conclusies aan gaan verbinden.
 
Back
Naar boven