XXL Nutrition

human flag oefenen tijdens de cut: gaat dit?

Bezoekers in dit topic

bramvdb

Cool Novice
Lid geworden
27 mrt 2012
Berichten
64
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
77kg
Vetpercentage
14%
hallo
Het speelt al heel lang in mijn hoofd dat ik graag de human flag zou kunnen. nu ben ik sinds kort hier voor specifiek aan het trainen(naast mijn gewone krachttraining). Maar ik ben al een maand of 2 aan het cutten en ik vroeg mij af of dit dan wel zin heeft? Is het mogelijk om een zodanige kracht op te bouwen in een kcal deficit, of is dit net zoals met het opbouwen van spiermassa niet ideaal/bijna niet mogelijk?

mvg Bram
 
Volgens mij is techniek hier best belangrijk in. Zou het gewoon proberen, niemand gaat dat voor je kunnen voorspellen.
 
Volgens mij is techniek hier best belangrijk in. Zou het gewoon proberen, niemand gaat dat voor je kunnen voorspellen.
Is vooral core strenght hoe lichter je bent hoe makkelijker dus^^
 
Kracht opbouwen in een cut is in principe niet te doen, tenzij je een newbie bent.
 
En dan als je het kan?
 
En dan als je het kan?

Dan heb je een core van staal en een rug wss sterker dan de onze O_o

hallo
Het speelt al heel lang in mijn hoofd dat ik graag de human flag zou kunnen. nu ben ik sinds kort hier voor specifiek aan het trainen(naast mijn gewone krachttraining). Maar ik ben al een maand of 2 aan het cutten en ik vroeg mij af of dit dan wel zin heeft? Is het mogelijk om een zodanige kracht op te bouwen in een kcal deficit, of is dit net zoals met het opbouwen van spiermassa niet ideaal/bijna niet mogelijk?

mvg Bram

In een over-eet fase (bulk) lijkt je beter ? Cutten is niet ideaal voor spier opbouwen, kracht staat daar wat losser van. Dus je kan gewoon je progressie richting de human flag volgen ongeacht welke fase je zit, bij voorkeur met een laag vetpercentage, en heel veel geduld en doorzettingsvermogen.
 
Kan je mee uitpakken op café of aan de bushalte.
Zeker, lijkt mij ook wel vet om te kunnen, maar gaat 'm niet worden denk ik. Ben nog steeds Muscle Ups aan 't proberen, lukt me ook nog niet.
 
En? Lukt het al ts?
 
Dan heb je een core van staal en een rug wss sterker dan de onze O_o



In een over-eet fase (bulk) lijkt je beter ? Cutten is niet ideaal voor spier opbouwen, kracht staat daar wat losser van. Dus je kan gewoon je progressie richting de human flag volgen ongeacht welke fase je zit, bij voorkeur met een laag vetpercentage, en heel veel geduld en doorzettingsvermogen.
Het leek me langs de ene kant beter om makkelijker kracht op te bouwen, langs de andere kant leek het me minder goed omdat je dan zwaarder wordt& dat dan weer nadelig is.

En? Lukt het al ts?
Neen helaas niet,ik heb nog een vrij lange weg te gaan vrees ik.
 
Het leek me langs de ene kant beter om makkelijker kracht op te bouwen, langs de andere kant leek het me minder goed omdat je dan zwaarder wordt& dat dan weer nadelig is.


Neen helaas niet,ik heb nog een vrij lange weg te gaan vrees ik.

Ik kon het vroeger op zo een houten sportrek. Maar ik woog toen niks :)
 
Back
Naar boven