MuscleMeat

Iemand een tip voor leeg na benen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Xarrow

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
16 dec 2014
Berichten
407
Waardering
108
Lengte
1m83
Ik ben tegenwoordig na mijn squats totaal leeg. Leeg als in; Zwaar vermoeid (kan ogen amper open houden en moet echt ff slapen en zelfs daarna is het nog bagger), mijn benen voelen aan als pudding en voelen ook "vol" en zwaar aan, ik heb het ijskoud en alles is teveel moeite. Fietsen is ook een hel :P

Nou was het een goeie training, dus ergens ben ik wel blij met dat dit me zo heeft gedraint... Echter is het ook een kutgevoel.

Gelijk na de training goed gegeten, KH's en eiwitten. Ik zit in mijn cut, dus ik kan niet all in gaan.

Ik heb vaak het idee dat ik pas bijtrek na snelle suikers. Meestal iets van chocolade, ijs, zoiets.

Nu kan ik mij dat momenteel niet altijd permitteren in mijn cut, want dan zou ik iets anders eruit moeten mikken waardoor mijn macro's redelijk fucked zijn of ik zou minder moeten eten in volume waar ik loei hangry van ga worden :D

Gisteren voldoende KH gegeten, expliciet met het oog op de benen training.

Heeft iemand hier dé gouden tip voor?
 
Voornaamste rede is waarschijnlijk dat je in de cut zit, onder onderhoud eet en hierdoor minder energie hebt.
Cutten is gewoon kut wat dat betreft.
 
Voornaamste rede is waarschijnlijk dat je in de cut zit, onder onderhoud eet en hierdoor minder energie hebt.
Cutten is gewoon kut wat dat betreft.
Ik had het ook in mijn bulk :D Alleen dan trap je er dus idd een zooi snelle KH / suikers in en dan trek je wel redelijk bij. Alleen is dat nu niet echt een optie.

Al moet ik zeggen dat als ik me na het avondeten nog zo voel ik de noten skip en toch maar ijs ga halen :')
 
Voornaamste rede is waarschijnlijk dat je in de cut zit, onder onderhoud eet en hierdoor minder energie hebt.
Cutten is gewoon kut wat dat betreft.

Dit denk ik ook.
 
Als ik aan het cutten ben, dan raak ik altijd helemaal kapot van benen trainen.
 
Aight. Dus, ergo, niks aan te doen. Well fuck my life then :P
 
Lijntje coke na trainen

0 kcal en energie zat :D
 
probeer anders tijdens/na je training vitargo te drinken, ik neem altijd vitargo na mn training en heb nou nooit meer last van dat oververmoeide gevoel wat je soms kan hebben. Of puur druivensap
 
één van de redenen waarom benen vaak geskipped worden :)
 
één van de redenen waarom benen vaak geskipped worden :)
Ik dacht omdat ze voetballen en daarvan massieve benen kregen en benen trainen dan niet nodig is.
 
Goede pre workout, ben je de rest van de dag niet meer moe.
 
probeer anders tijdens/na je training vitargo te drinken, ik neem altijd vitargo na mn training en heb nou nooit meer last van dat oververmoeide gevoel wat je soms kan hebben. Of puur druivensap

Vitargo Pure

Deze heb ik ook gebruikt in de cut is meer dan prima.
1 schep voor en na de workout maakt een wereld van verschil.
 
Back
Naar boven