Fitness Seller

In vet aangekomen of spieren ?

Bezoekers in dit topic

dannyq

Novice
Lid geworden
13 aug 2016
Berichten
1
Waardering
0
Ik ben hier net nieuw en lees al enige tijd op dit forum mee.


Ik ben al ruim 6 a 7 weken serieus aan het trainen 3X in de week. Wat overigens best goed gaat. Op bepaalde plekken zie ik al enig structuur van spieren, vooral op me schouders en benen. Door mijn slecht eetpatroon waaronder veel geraffineerde suikers, transvetten zoals patat, enkelvoudige koolhydraten te eten woog ik
147KG. Ik heb heel me leven omgegooid wat betreft me eet patroon. Alles is vervangen door complexe koolhydraten de geraffineerde suikers eet ik niet meer. Ik weeg op dit moment 81kg. 6 a 7 weken geleden begonnen met trainen om toch enigzins wat meer spieren te kweken om sterker te worden. Wat ik me afvroeg. Klopt het dat als je traint dat je buikomvang ook wat groter word ?. Voordat ik begon met trainen was me buikomvang 88CM en dat is nu 91CM. Me vetpercentage (gemeten met huidplooimeter) is zowat gelijk gebleven sinds ik ben begonnen met trainen.
 
Hoe weet je zo zeker dat je buik echt groter is geworden? Na een grote maaltijd is je buik al 3CM groter
 
Hoe weet je zo zeker dat je buik echt groter is geworden? Na een grote maaltijd is je buik al 3CM groter
mijne aan het eind van de dag wel 6cm gok ik maar ook niet gek op 6k :o
 
mijne aan het eind van de dag wel 6cm gok ik maar ook niet gek op 6k :o
Na een flinke ayce sushi ofzo voel ik me ook echt zwanger en durf ik het verschil niet eens te meten :P
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik durf vaak 's avonds voor het slapen gaan niet eens in de spiegel te kijken, 's ochtends ziet het er 10x beter uit dus kijk liever dan even :roflol:
 
Back
Naar boven