AndroidHealthClinic

IVDM - januari 2011 - Joop Kasteel

Bezoekers in dit topic

inspirerend stukje!
 
geen flauw idee. wel uit de tijd dat joop ng vechte en ng kort haar had:p.
 
jammer te lang geleden archief van de vara gaat tot 2006.
 
Erg leuk om dit soort uitgebreide interviews te lezen. Is een welkome afwisseling op de 'normale' topics.

Vind zijn visie op bodybuilding mooi!
 
De school is een unieke combinatie van bodybuilding, powerlifting, kickboksen en MMA onder één dak. Iedereen is welkom, mits je er klaar voor bent om hard te werken. Wij zijn één van de weinige scholen waar je als bodybuilder in je hempie mag trainen, tattoo's mag hebben, een schreeuw mag geven bij 't squatten en de dumbbells tot en met zestig kilo liggen er nu en volgend jaar ook. Niet dus zoals bij veel scholen waar op een goede, of moet ik zeggen een slechte dag, de dumbbells niet verder gaan dan dertig kg. Met andere woorden; bodybuilders niet welkom...schandalig!!

Geweldig dit stukje :)
 
ja naja zo hoort het gewoon! werd in me vorige sportschool gewoon gevraagd om me tattoo te bedekken en geen hempies meer te dragen dat was aanstoot gevend..voor de senioren leden. **** that!
 
Zoals 't hoort ja...maar waar kan 't nog?
 
Zoals 't hoort ja...maar waar kan 't nog?

Gelukkig wel bij mijn huidige gym, maar ik moet zeggen dat het ook veelal aan je uitstraling ligt.

In mijn vorige sportschool was dat ook allemaal verboden, na mij een korte periode netjes aan de kledingvoorschriften(lees bedekken van tatoeages) te hebben gehouden, ben ik gewoon hempjes gaan dragen vindt ik tenslotte fijner zitten tijdens het trainen.

Als men je dan heb leren kennen als een normale vent die toevallig een grote tatoeage heeft en zwaar traint en dus ook eens wat gromt en kreunt, wordt het prima geaccepteerd en is het op die sportschool gelukkig ook nooit een probleem geweest. En daar trainden ook veel ouderen en huismoeders en was eea tegen de huisregels.
 
Laatst bewerkt:
mooi stukje!

echt een topsporter in hart en nieren...
heeft mooie en motiverende columns, en zijn kijk op de sport mag ik wel
 
Ik kom er nu pas achter dat er ook interviews staan op dbb en deze is meteen top! Ga zo door met de interviews!
 
Een leuk interview tremendes.

@Joop kasteel, Joop wat was nou de meest vervelende, hinderlijke, irritantste tegenstander in de ring de je ooit hebt ontmoet?
@Joop Kasteel een geweldig 2011 toegewenst.:)
Dank je, voor jou ook 't allerbeste!!

Paul Cahoon! Deed precies waar ik niet van hield en had geen vat op die jongen.

JK.
 
Dank je, voor jou ook 't allerbeste!!

Paul Cahoon! Deed precies waar ik niet van hield en had geen vat op die jongen.

JK.

Thanx Joop voor je reply, en ik maar denken Grom. hehehe:D
Veel sucses op alle fronten in 2011:)

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

mooi stukje!

Echt een topsporter in hart en nieren...
Heeft mooie en motiverende columns, en zijn kijk op de sport mag ik wel

+1
 
Vond dat verhaal wel mooi dat Joop bijna was gecast voor een rol in de blockbuster/film "Gladiator" met Russel Crowe.
 
oke dikke shit.
 
Mooi interview! Joop had volgensmij wel een rol in de film Gladiator, er speelde een reus in die film die PRECIES op Joop lijkt. Die vervolgens ook een vriend werd van de hoofdrol speler(In de film dan).
 
Back
Naar boven